Vikingin plussaus

Anonyymi-ap

"Laitetaanko plussana", kysyy myyjä, jos tilaat suullisesti vaikkapa rivin VikingLottoa.

https://i.ibb.co/2jvTq1g/viikkarin-plussaus.jpg

Kun toteutunutta voitonjakoa analysoi, niin asiakkaan vastaus on helppo arvata 🤓

Käsittämättömän vähän näyttää lisämaksua vastaan luvatut korotetut voitot kiinnostavan. Tuo koko "PLUS" -hömppä tarvitsisi vähintäänkin nimen muutoksen ja jotain muutakin mikä nostaisi sen takaisin ihmisten huulille ja mielenkiinnon kohteeksi.

5

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi veikkauksen haudata koko plussaus ja palata senkin osalta peruspeliin, ilman

      noita plussa hömpötyksiä. Onneksi pelaajat viisaita ja eivät lähteneet mukaan enää

      tuohon lisärahan keräämiseen veikkaukselle.

    • Anonyymi

      Entäpä tämä viking loton tehomainonta tv:ssä?
      Vuodesta toiseen toistuva 'huijaus' jossa isoimmat voitot ja päävoitot jaetaan 99,9% Norjaan.
      Ennen tunnistautumispakkoa oli sentään edes teoreettinen mahdollisuus joskus voittaa jotain lotossa, eurojaskassa ja viking lotossa.
      Erikoista että tällainen toiminta voi olla laillista. Voittojen ajankohdat, voittopaikkakunnat ja voittajat, samoin kuin ne jotka eivät voita, voidaan valita etukäteen.

      • Anonyymi

        Ainakin viking lotossa mentiin metsään kun peliä ensin vaikutettiin sillloin niin paljon, että

        voittaminen vaikeampaa kuin eurojackpotissa, jonkun aikaa.

        Sitten huomasivat tehteen virheen ja peliä "helpotettiin" , vähän 95 miljoonasta noin 60

        miljoonaan. Silloin alussa vielä oli hyvä ja hyvä, mutta jo järjellä ajateltunakkin helpoin lottopeli 12 miljoonan todennäköisyydellään. Päävoittoja tuli usein, tosin ne ei olleet aina
        miljoonia, mutta kuitenkin ihan ok, ja niitäkin tuli suomeenkin joskus.


      • Anonyymi

        Joo varmasti tunnistautumispakko vähentänyt pelaamista. Arvat ottavat ison iskun nyt viimeisenä vastaan. Yleensä noita paljon ostettiin myös lahjaksi, nyt sekin ostajakunta poissa.

        Mitään tietoa siitä miten arpojen myynnin käynyt? Kioskin myyjiltä sen tiedon voisi saada

        suoraan. Ainakin noita R-kioskeja lopetettu viime aikoina aika monta, joten luulen sen olevan

        osin / kokonaan tuon syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo varmasti tunnistautumispakko vähentänyt pelaamista. Arvat ottavat ison iskun nyt viimeisenä vastaan. Yleensä noita paljon ostettiin myös lahjaksi, nyt sekin ostajakunta poissa.

        Mitään tietoa siitä miten arpojen myynnin käynyt? Kioskin myyjiltä sen tiedon voisi saada

        suoraan. Ainakin noita R-kioskeja lopetettu viime aikoina aika monta, joten luulen sen olevan

        osin / kokonaan tuon syytä.

        Ennen vanhaan Veikkaus jopa vaikutti R-kioskien aukioloon niin, että kioskien piti olla auki loton pelaamisen loppuvaiheessa kun pelimyynti kävi kuumimmillaan. Nykyään ei tätä rasitetta enää ole, kun online-koneet makaa enimmäkseen tarpeettomina ja kioskit saa sulkea jo tunteja ennen kuin loton peliaika päättyy.

        Ajat muttuu ja me siinä mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe