Politiikot ja kuuluisat julkkikset ja kuninkaalliset saattavat kyllä saarnata mediaa hyväksikäyttäen meille tavallisille ihmisille ilmastonmuutoksesta ja kehottavat sen hillitsemiseksi ihmisiä syömään kasvisruokaa ja välttämään lentäen tehtäviä lomamatkoja ulkomaille ja ajamaan mielummin polkupyörällä kuin autolla, mutta itse he eivät näytä minkäänlaista hyvää esimerkkiä siitä vaan tuhlailevat ja elävät ökyelämää ja lentävät ja autoilevat kuinka paljon huvittaa. Herää kysymys, että uskovatko he pohjimmiltaan ilmastonmuutokseen itsekään vai onko se vain yksi tapa hallita ja pelotella ihmisiä?
https://yle.fi/a/74-20102559
Eliitti ei piittaa ilmastonmuutoksesta.
13
193
Vastaukset
- AnonyymiAinahan rikas hallitseva eliitti on varannut itselleen erivapauksia ja etuoikeuksia. 
- AnonyymiPuhut nyt Sannasta. - AnonyymiJep 

- AnonyymiEliitiä on kovin vähän maailmassa ja heidän tekemisillään ei ole kauheasti tekemistä ilmaston kanssa, mutta köyhä luuseri saa siitä hyvän tekosyyn olla tekemättä asialle mitään, vaikka tämän maailman suurimman kansanosan teoilla on oikeasti jotain merkitystä. - AnonyymiNo turha sen eliitin sitten saarnata mistään elämäntapojen muutoksesta tavallisille kansalaisille, jos eivät itse tee elettäkään muuttaakseen omia tuhlailevia elämäntapojaan. Heidän saarnansa eivät silloin kuulosta kovinkaan uskottavilta. 
- AnonyymiPaskaa ! Köyhällistö ei ilmatoa muuta, kyllä se on juuri tuo kusiais-Eliitti ja sen juonet, kapitalistit siis. Juuri ne ovat ilmastonmuutoksen perimmäieet pelurit 
 https://keskustelu.suomi24.fi/t/14577962/kapitalistinen-kasvu-ajattelu-ajaa-ilmastomuutosta
 Haans.sea
 Toki, lukumääränsä on massoja selvästi pienempi, jopa murto-osa, kuten olen kertonut mutta juuri noita juoniaan käyttäen, kusiaiset kuppaavat sopuleiden RAHAT .
 Sopulit ovat siis kusettajien välikappale, niin ilmastonmuutoksessa kuin rahastuksessa !

- AnonyymiNo ei sitä hyvää esimerkkiä noudata tavallinen tallaajakaan! Euroopan kuumuuteen oli pakko päästä maksoi mitä maksoi!!! 
 Turha tulla lentämisestä syyllistämään yhtään ihmisryhmää, kaikki samanlaisia!
 Kukaan ei halua luopua turhasta lentämisestä!!
- AnonyymiÄlä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kun sanon. 
- AnonyymiEikä persujen köyhä rupusakki 
- AnonyymiÄlä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kun sanon. Lampaita hallitaan. 
- AnonyymiIlmastonmuutos-puhe on tietynlaista viihdettä, muotia ja bisnestä. On hauska paasata jostakin paljon ja kovaa, eri asia on miettiä sitä, mistä on oikeasti asiassa kyse ja mitä itse vaikka henkilökohtaisesti voisi tehdä asian hyväksi. Aika varma olen, että punavihreät politiikot puhuvat ja ns, opettavat muuta ilmaston-suojelun suhteen mitä itse tekevät. Ihan niinkuin asia ei heille henkilökohtaisesti kuuluisi, mutta siitä pitää puhua ja erityisesti toimia Suomen etua vastaan kaikessa ilmastonsuojeluun liittyvissä päätöksissä EU:ssa, niihän punavihreät aina EU:ssa tekevät, äänestävät Suomen etua vastaan. 
- AnonyymiEi tietenkään piittaa. Ennen rahvas pidettiin pelossa ja nuhteessa kirkon avulla. Nyt kun kirkko on menettänyt otteensa keksittiin ilmastonmuutos. Kaiken lisäksi molemmissa uhkailtiin että ellei ole nöyrä ja maksa mukisematta kymmenyksiään joutuu kuumaan paikkaan. - AnonyymiHyvin kiteytetty 😀 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738164
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905747
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923942
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut463901
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263246
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833