Politiikot ja kuuluisat julkkikset ja kuninkaalliset saattavat kyllä saarnata mediaa hyväksikäyttäen meille tavallisille ihmisille ilmastonmuutoksesta ja kehottavat sen hillitsemiseksi ihmisiä syömään kasvisruokaa ja välttämään lentäen tehtäviä lomamatkoja ulkomaille ja ajamaan mielummin polkupyörällä kuin autolla, mutta itse he eivät näytä minkäänlaista hyvää esimerkkiä siitä vaan tuhlailevat ja elävät ökyelämää ja lentävät ja autoilevat kuinka paljon huvittaa. Herää kysymys, että uskovatko he pohjimmiltaan ilmastonmuutokseen itsekään vai onko se vain yksi tapa hallita ja pelotella ihmisiä?
https://yle.fi/a/74-20102559
Eliitti ei piittaa ilmastonmuutoksesta.
13
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan rikas hallitseva eliitti on varannut itselleen erivapauksia ja etuoikeuksia.
- Anonyymi
Puhut nyt Sannasta.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Eliitiä on kovin vähän maailmassa ja heidän tekemisillään ei ole kauheasti tekemistä ilmaston kanssa, mutta köyhä luuseri saa siitä hyvän tekosyyn olla tekemättä asialle mitään, vaikka tämän maailman suurimman kansanosan teoilla on oikeasti jotain merkitystä.
- Anonyymi
No turha sen eliitin sitten saarnata mistään elämäntapojen muutoksesta tavallisille kansalaisille, jos eivät itse tee elettäkään muuttaakseen omia tuhlailevia elämäntapojaan. Heidän saarnansa eivät silloin kuulosta kovinkaan uskottavilta.
- Anonyymi
Paskaa ! Köyhällistö ei ilmatoa muuta, kyllä se on juuri tuo kusiais-Eliitti ja sen juonet, kapitalistit siis. Juuri ne ovat ilmastonmuutoksen perimmäieet pelurit
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14577962/kapitalistinen-kasvu-ajattelu-ajaa-ilmastomuutosta
Haans.sea
Toki, lukumääränsä on massoja selvästi pienempi, jopa murto-osa, kuten olen kertonut mutta juuri noita juoniaan käyttäen, kusiaiset kuppaavat sopuleiden RAHAT .
Sopulit ovat siis kusettajien välikappale, niin ilmastonmuutoksessa kuin rahastuksessa !
- Anonyymi
No ei sitä hyvää esimerkkiä noudata tavallinen tallaajakaan! Euroopan kuumuuteen oli pakko päästä maksoi mitä maksoi!!!
Turha tulla lentämisestä syyllistämään yhtään ihmisryhmää, kaikki samanlaisia!
Kukaan ei halua luopua turhasta lentämisestä!! - Anonyymi
Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kun sanon.
- Anonyymi
Eikä persujen köyhä rupusakki
- Anonyymi
Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kun sanon. Lampaita hallitaan.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos-puhe on tietynlaista viihdettä, muotia ja bisnestä. On hauska paasata jostakin paljon ja kovaa, eri asia on miettiä sitä, mistä on oikeasti asiassa kyse ja mitä itse vaikka henkilökohtaisesti voisi tehdä asian hyväksi. Aika varma olen, että punavihreät politiikot puhuvat ja ns, opettavat muuta ilmaston-suojelun suhteen mitä itse tekevät. Ihan niinkuin asia ei heille henkilökohtaisesti kuuluisi, mutta siitä pitää puhua ja erityisesti toimia Suomen etua vastaan kaikessa ilmastonsuojeluun liittyvissä päätöksissä EU:ssa, niihän punavihreät aina EU:ssa tekevät, äänestävät Suomen etua vastaan.
- Anonyymi
Ei tietenkään piittaa. Ennen rahvas pidettiin pelossa ja nuhteessa kirkon avulla. Nyt kun kirkko on menettänyt otteensa keksittiin ilmastonmuutos. Kaiken lisäksi molemmissa uhkailtiin että ellei ole nöyrä ja maksa mukisematta kymmenyksiään joutuu kuumaan paikkaan.
- Anonyymi
Hyvin kiteytetty 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272636Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281851Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1271626Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68949
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko159933Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69904- 62833
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799