Olla pönttö pahasti sekaisin.
Taitaa meillä sivun vakioasiakkailla
19
344
Vastaukset
- Anonyymi
Jos rakastumista sellaiseksi kutsutaan, niin joo. Ihan sekas olen.
- Anonyymi
Mitä sitten? :)
- Anonyymi
Pahasti
Joo minä olen ainakin sekaisin kuin seinäkello.
Etsin elämääni syvää ja mielellään täältä ikuisuuteen kestävää rakkautta.
Ihan rehellisesti sanottuna on aika tyhmää, että kulutan aikaani täällä palstalla sen sijaan, että käyttäisin nämäkin hetket tuolla ulkona sen rakkauden etsintään.
Lähdenkin tästä kaupungille etsimään kohtaamisia. Jospa joku heistä olisi se oikea?
Koskaan ei voi tietää.- Anonyymi
Sarjassamme susitrolliäijän uudet nikit. Olkaa hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjassamme susitrolliäijän uudet nikit. Olkaa hyvä!
Camoon 😂 Ei kuullosta kyllä sudelta tuo ollenkaan.
- Anonyymi
Menee se näin epätoivoisessa maassa kun mikään ei kannata. Adioos amigos
- Anonyymi
Näin on päässy käymään 🥰
- Anonyymi
Kyllä😜
- Anonyymi
Juu, törmätäänköhän vielä suljetulla?
- Anonyymi
Se ois mukavaa😊
- Anonyymi
No ei😄
- Anonyymi
Rakastan teitä kaikkia, ja, toivon että koko maailma huolehtii teistä, kuin kukkaa kämmenellä, ketään unohtamatta ja ketään arvostelematta, 🥰🥰😍😍😘 N
- Anonyymi
❤️💛❤️
- Anonyymi
Mä siivosin vessanpönttöni viime yönä. Mitäköhän sille pinttyneen p*skan kuuraajalle mahtaa kuulua 💩? Voi sinne heittää enemmänkin kuin vain yhden konetiskitabletin. Ei liikaa kuitenkaan, jotta homma pysyy kontrollissa. Suihkua hieman perään niin ne tabletit triggeröityvät. Niin, se pönttöni oli kyllä aika sekaisin. Siksi kai puoliväkisin puhdistinkin sen.
- Anonyymi
Aika monella täällä kyllä
- Anonyymi
Täällä käydään jopa avaruusaluksella kuussa ja kapteenina on prinsessana esiintyvä vanha äijä kruunu päässä 😇
- Anonyymi
Ja ilman housuja 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilman housuja 😂
Saa sitä kotonaan olla ilman vaatteita jos verhot on kiinni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990