Ei auta urheileminen ryppyyntymiseen. Hyvä tietenkin että huolehtivat terveydestään, mutta kauniita heistä ei tule enää koskaan. Tappioiden minimointia on keski-ikäisten naisten treenit ja meikkaaminen.
Epätoivoiset sporttikurpat
9
208
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa ja mikä siinä sinua huolestuttaa?
Jätä kuule huomiotta.
On tainnut joku kurppa ohittaa sinut huomiotta, kun täällä vingut.- Anonyymi
Tää taitaa taas olla se sama vanha papparainen, jonka joku keski-ikäinen täti jätti selibaattivuosien päätteeksi.
- Anonyymi
Kuka ihme urheilee ryppyyntymisen estämiseksi? Eihän siinä ole mitään järkeä. En mä ainakaan kuntoilisi muista syistä kuin kunnon, hyvän olon ja terveyden vuoksi. Pelkän ulkokuoren vuoksi ei taida juuri kukaan ainakaan kauaa jaksaa, mutta onhan se kiva bonus.
- Anonyymi
Tjaa ei mun mielestäni, kyllä kunnossa oleva kroppa on ihan toisenlainen kokonaisuus kuin pitkin penkkiä leviävä tapaus olkoon ikä sitten mikä tahansa
Kun on pakko, niin arvaisin, että enin osa leideistä urheilee joko siksi, että se on kivaa ja/tai siksi, että se on erittäin terveellistä. Bonuksena päälle se vaikuttaa ulkonäköön positiivisesti, ellei muuten, niin siksi että on hyvä olla. Voin tietty olla väärässäkin.
Juu. Liikunta ja liikkuminen onkin lähinnä terveydenhoitoa ja toimintakyvyn ylläpitoa, ainakin mulle. Ulkoiset jutut sen ohessa on sitten makuasia, mikä ei mua kiinnosta edes kuunnella, tykkää tai on tykkäämättä. Ei merkitystä.
Pitäisikö sinun hankkia uusia mielenkiinnon kohteita...
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Joo, tarpeeksi hyvältä kun näyttää niin mieheksi itseään luulevat kokonaisvaltaiset tappiot eivät uskalla tulla netistä tosimaailmaan vinkumaan idiottimaisuuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452