Meinaan että kela tuet on ikuisia joten köyhä voi ottaa rennosti elämässä ilman paineita töihin joutumisesta. Lisäansiota köyhäkin saa tekemällä pikkutöitä kavereille ja tutuille. Olkaa hyödyksi ja kyselkää tutuilta töitä vaikka. Olin tässä kesällä lapioimassa hevosen paskaa kun monet käyttää sitä lannoitteena kasvimailla. Tienasin 200 euroa. Tein samaa myös viime vuoden kesällä. Päivän työstä sain 200 euroa.
Köyhällä on ikuiset tulot.
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
No se on perustuslain suoma etuisuus. Niinhän sitä sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen.
- Anonyymi
Ei ole kateellisine änkyröineen.
- Anonyymi
Jos osaa, on paperiköyhyys ehkä paras tapa saada elintarvikkeita. Lisäksi, jos on saanut oikeuden vaikka opiskella tai tehdä jonkin verran työtä. Voi saada erilaisia elintarvikkeita erilaisiin tilateisiin.
Varsinkin vaatteet ovat ongelma. Ne ovat todella kalliita. Siksi ruokapisteiden lisäksi kansalaistyöllä voisi kerryttää vaatepisteitä, jotka voitaisiin vaihtaa kesän vaatteisiin, talven vaatteisiin, syksyn vaatteisiin. Ja kenkiin, joiden pohjat eivät ole liukkaat. - Anonyymi
Köyhän "ikuisia" tuloja voidaan toki säädellä ja sillä keinolla
köyhä tuntee itsensä todella köyhäksi. Jopa ikuisesti. - Anonyymi
Kyllä tulee tukiaisiin vielä muutoksia että ovat vastikkeellisia ja niin pitäisi ollakkin,työtoimintaa esim,Ehei se kulkaas niin mene että ihmiset asennoituu mä täs vaan oon toimeentulotuella.
- Anonyymi
Nyt on kiivaasti laitettava kaikki avustusrahat vastiikkellisiksi. Tee työ-saat rahaa.
Mitään tekemättömille vain surkeaa perustukea.
Tämä maa ei voi ylläpitää tulevaisuudessa yhä suurenevaa elättilaumaa.
- Anonyymi
Kuka ottaa työttömiä töihin josta saa myös palkkaa niin paljon ettei tukia tarvitse hakea? Olen aika monenlaisiin töihin hakenut eikä niitä kiinnosta palkata työtöntä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984