Hangon kesä loppuu

Anonyymi-ap

Nyt lähtevät e-jollat pois ja tämän jälkeen kylällä ei enää mitään tapahdukaan ennen ensi kesää. Eli Hangon kesä loppuu tähän, muutamana viikkona saattaa vielä jonkun ulkopuolisen nähdä, mutta muuten se on siinä. Mitkä fiilikset ?

8

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, kesän paras aika Hangossa alkaa!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Todellakin ihanaa.


      • Anonyymi

        Näin on!


    • Anonyymi

      Noi edelliset kommentit on niiin totta ! Tää elokuu ja osittain syyskuukin on ihanaa aikaa, ei oo ihan kuollutta mutta silti rauhallista. Marraskuu on sitte asia erikseen...

      • Anonyymi

        Syys- ja lokakuukin on ihanaa aikaa jos vaan lämpöä riittää ja ne mahtavat syysmyrskyt kun meri vaahtoaa ja vettä lentää vaakasuorassa - aivan ihanaa!


    • Niin lähtevät asukkaatkin, miksi?? Vuonna 1985 hankoolaisia oli vajaat 13 000, tänään alle 8 000! Suunta on ollut laskeva viimeiset 39 vuotta - teollisuus joka tuli sinne 1960 luvulla on häipynyt - miksi?
      Valitkaa uudet tyypit valtustoon!

      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä Hangon väkiluku pysyi vakaasti samoissa lukemissa. Vielä 90-luvun lopulla väkiluku oli tuo mainittu 13000, vasta sitten alkoi lasku ja nyt ollaan jossain alle 8000.
        Kehitys on Suomen kaikissa pikkukaupungeissa samansuuntaista ja sille ei enää mahdeta mitään, vaikka koko valtuusto vaihdettaisi helsinkiläisiin. Muutaman vuosikymmenen kuluttua YK:n agenda2050 on toteutunut ja 80% maailman väestöstä asuu kasvukeskuksissa, Suomessa niitä arvioidaan olevan kolmesta neljään eikä yksikään sijaitse Hangossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikymmeniä Hangon väkiluku pysyi vakaasti samoissa lukemissa. Vielä 90-luvun lopulla väkiluku oli tuo mainittu 13000, vasta sitten alkoi lasku ja nyt ollaan jossain alle 8000.
        Kehitys on Suomen kaikissa pikkukaupungeissa samansuuntaista ja sille ei enää mahdeta mitään, vaikka koko valtuusto vaihdettaisi helsinkiläisiin. Muutaman vuosikymmenen kuluttua YK:n agenda2050 on toteutunut ja 80% maailman väestöstä asuu kasvukeskuksissa, Suomessa niitä arvioidaan olevan kolmesta neljään eikä yksikään sijaitse Hangossa.

        Ottakaa silmä käteen ja käykää Tilastokeskuksen sivuilla, Hangon asukasluvun lasku alkoi v. 1985 eikä ole siitä vieläkään noussut. V. 1960 luvun aikana sinne investoinneet yritykset ovat myös poissa, Hangon syömähammas on enää Satama Oy ja änkkyrät hankoolaiset.

        Hangon oma ilmoitus v. 2022: https://hanko.fi/kaupunki-ja-paatoksenteko/tietoa-hangosta/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe