Hangon kesä loppuu

Anonyymi-ap

Nyt lähtevät e-jollat pois ja tämän jälkeen kylällä ei enää mitään tapahdukaan ennen ensi kesää. Eli Hangon kesä loppuu tähän, muutamana viikkona saattaa vielä jonkun ulkopuolisen nähdä, mutta muuten se on siinä. Mitkä fiilikset ?

8

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, kesän paras aika Hangossa alkaa!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Todellakin ihanaa.


      • Anonyymi

        Näin on!


    • Anonyymi

      Noi edelliset kommentit on niiin totta ! Tää elokuu ja osittain syyskuukin on ihanaa aikaa, ei oo ihan kuollutta mutta silti rauhallista. Marraskuu on sitte asia erikseen...

      • Anonyymi

        Syys- ja lokakuukin on ihanaa aikaa jos vaan lämpöä riittää ja ne mahtavat syysmyrskyt kun meri vaahtoaa ja vettä lentää vaakasuorassa - aivan ihanaa!


    • Niin lähtevät asukkaatkin, miksi?? Vuonna 1985 hankoolaisia oli vajaat 13 000, tänään alle 8 000! Suunta on ollut laskeva viimeiset 39 vuotta - teollisuus joka tuli sinne 1960 luvulla on häipynyt - miksi?
      Valitkaa uudet tyypit valtustoon!

      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä Hangon väkiluku pysyi vakaasti samoissa lukemissa. Vielä 90-luvun lopulla väkiluku oli tuo mainittu 13000, vasta sitten alkoi lasku ja nyt ollaan jossain alle 8000.
        Kehitys on Suomen kaikissa pikkukaupungeissa samansuuntaista ja sille ei enää mahdeta mitään, vaikka koko valtuusto vaihdettaisi helsinkiläisiin. Muutaman vuosikymmenen kuluttua YK:n agenda2050 on toteutunut ja 80% maailman väestöstä asuu kasvukeskuksissa, Suomessa niitä arvioidaan olevan kolmesta neljään eikä yksikään sijaitse Hangossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikymmeniä Hangon väkiluku pysyi vakaasti samoissa lukemissa. Vielä 90-luvun lopulla väkiluku oli tuo mainittu 13000, vasta sitten alkoi lasku ja nyt ollaan jossain alle 8000.
        Kehitys on Suomen kaikissa pikkukaupungeissa samansuuntaista ja sille ei enää mahdeta mitään, vaikka koko valtuusto vaihdettaisi helsinkiläisiin. Muutaman vuosikymmenen kuluttua YK:n agenda2050 on toteutunut ja 80% maailman väestöstä asuu kasvukeskuksissa, Suomessa niitä arvioidaan olevan kolmesta neljään eikä yksikään sijaitse Hangossa.

        Ottakaa silmä käteen ja käykää Tilastokeskuksen sivuilla, Hangon asukasluvun lasku alkoi v. 1985 eikä ole siitä vieläkään noussut. V. 1960 luvun aikana sinne investoinneet yritykset ovat myös poissa, Hangon syömähammas on enää Satama Oy ja änkkyrät hankoolaiset.

        Hangon oma ilmoitus v. 2022: https://hanko.fi/kaupunki-ja-paatoksenteko/tietoa-hangosta/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe