Hienoa, että on tapahtumaa.
Olisi varmasti ollut väkeä torin täydeltä, jos tilaisuus ollsi ollut jonkun muun järjestämä kun kyseisen tättähäärän .
Liika on liikaa oman itsetuntonsa kohottamiseksi.
Ja yrittäjät vetäytyvät takaviistoon nähdessään ko. henkilön lähestyvän.
Toritanssit
22
1360
Vastaukset
- Anonyymi
Moni on mukana samoilla ajatuksilla.
- Anonyymi
Mutta ei kuitenkaan aivan kaikki.
- Anonyymi
No miksei yrittäjät hoksannu paikata tapahtuma-aukkoa? Sen ymmärrän että miesyrittäjistä ei siihen oo, mutta ne naiset.
- Anonyymi
Mikä olisi intressi yrittäjillä järjestää? Tuottiko tapahtuma jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olisi intressi yrittäjillä järjestää? Tuottiko tapahtuma jotain?
Siinä se nyt nähdään miksi Kauhavan nurkka kuivettuu. Mielikuvituksettomuus ja nuukuus.
- Anonyymi
Kuka oli järjestäjänä? Ei mitää vikaa ollu
- Anonyymi
Oliko väkiä ku sanoo vettä.oisin poikaystäväni kans tullu harjoitellut häävalssin.ois kiva ku järjestettäisiin toisen kerran pouta päivänä.uusiks.joku sunnuntai päivä.
- Anonyymi
Pisteet tästä. Olisi kunnan asia järjestää vaan eihän siellä näemmä saada äntiin mitään nykyään. Edes tuolle tori alueelle ei saada mitään parannusta. Ennen tehtiin kouluja ja ja ison terveysasema. Nykyään kunnan touhu täysin saamatonta. Yhdistykset ja yksityiset ihmiset tekee. Kumma juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pisteet tästä. Olisi kunnan asia järjestää vaan eihän siellä näemmä saada äntiin mitään nykyään. Edes tuolle tori alueelle ei saada mitään parannusta. Ennen tehtiin kouluja ja ja ison terveysasema. Nykyään kunnan touhu täysin saamatonta. Yhdistykset ja yksityiset ihmiset tekee. Kumma juttu.
Sais olla jaska mäkysen konsertti torilla joku pyhä.ku ei järjestetä mitää järkevää kaupunki.
- Anonyymi
Ei vissihin ollu kenenkään hautajaasia niin tämäkin jouti torille
- Anonyymi
vissihin 🤮
- Anonyymi
Pitääs järjestää sunnuntaisin katutanssit ja päivällä ja kunnon orkesteri esim leiffi lindeman.tai joku haitaristi.harmonikkakerhon sakki.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus! Kiitos Jaana.
- Anonyymi
Sais järjestää sunnuntaisin torilla tanssit. Ja kunnon haitaristi paikalle.soittamaan harmonikkakerhon väki.hyvin soittaavatkin.klo 12ja 20 asti.terv Jaana pääsis kaverin kans tanssimaan.
- Anonyymi
heimo haitarilla soittamaan se on hyvä oon kuullu ku se soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heimo haitarilla soittamaan se on hyvä oon kuullu ku se soittaa
Just näin kaupunki toimikoon
- Anonyymi
Kyllä paljon sakkiavain torille harmonikalla soittamaan.päivästä iltaan
- Anonyymi
Pitäkää ny joku sunnuntai päivä päivätanssit torilla ja haitari musiikkia kiitos.harmonikkakerho soittamaan .tai joku konsertti.leiffi lindeman esiintymään.
- Anonyymi
Kannatan Jaanan esitystä, Heimo soittamaan haitaria ja Kalevi laulamaan.
- Anonyymi
Reivit järjestetään kauhavan keskustassa 6.6.2066
Mukaan vaan kaikki jotka viälä pääsöö omin avuun tai muiden auttamana kynnyksen ylitte- Anonyymi
Esiintyykö leiffi silloin tulen jos en keittiöllä sillloin töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiintyykö leiffi silloin tulen jos en keittiöllä sillloin töissä
🤮🤮🤮
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244246- 813675
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713165Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392962- 1552833
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452237
- 351942
- 521928