Exäni uus...

Se kenet särjit...

Anteeksi vain, jos exäni, se ainoa jota rakastan ja jonka minulta, tyttäreltäni ja tulevalta vauvalta veit, rakastaa minua vielä ja harrastaa seksiä kanssani! Anteeksi että olen sinulle tästä jo pariin otteeseen kertonut, mutta et vain suostu uskomaan! Anteeksi että haluan perheeni takaisin ja aion todellakin siinä onnistua! Anteeksi, että olet pian historiaa! Tiesit mihin ryhdyit, älä suotta paru kun jäät yksin! Minä varoitin!Anteeksi vain!

5

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koivunlehti

      Ei kukaan voi keneltäkään miestä vastentahtoisesti viedä. Silloinhan kyseessä olisi raiskaus.

      Miten hitossa voit antaa exäsi jatkaa tuohon malliin? Harrastamalla seksiä hänen kanssaan palkitset hänet toiminnastaan: kannattaahan se, kun noin helposti saa pelehtiä kahden naisen kanssa.

      Exäsi ei ilmeisesti ole kertonut seksisuhteestanne nykyiselleen, jos nykyinen ei paljastuksiasi suostu uskomaan. Miksi exäsi pelkää kertoa totuutta hänelle, jos sinua vain rakastaisi?

      Nyt vähän itsekunnioitusta peliin! Pakota exäsi valitsemaan: sinä tai uusi. Sitten vasta tiedät, kumpi miehelle oikeasti on tärkeämpi. Tuolla pelillä et koskaan saa häntä kokonaan itsellesi, sillä hän tietää saavansa aina sinulta, vaikka muita naisia olisikin kuvioissa.

      • voisi

        enempää olla samaa mieltä. Ei aikuista ihmistä noin vain "viedä", ellei hän sitä itse halua. Ei sulta eikä siltä nykyiseltäkään. On se jännä että näissä tapauksissa se toinen nainen on aina se suurin syypää ja huora, ja mies vain vietävissä ja johdateltavissa oleva vässykkä. Eihän se niin mene, ei mies mene jos ei itse sitä halua. On inhimillistä syyttää sitä kolmatta osapuolta, mutta itse asiassa suurin syyllinen tuossa sotkussa on exäsi. Hänhän sinua petti, ei se toinen nainen.

        Jos saat exäsi takaisin (ja miksi ihmeessä haluaisit hänet takaisin?), miksi luulet ettei hän tekisi samaa uudestaan kun homma alkaa taas nyppimään? Tee hyvä nainen itsellesi palvelus ja heitä tuo mies sängystäsi ja sydämestäsi ulos for good.


      • iita

        hei hallo


    • xnainen

      Hei sinulle. Kun mieheni oli yön kotoa poissa niin kysyin missä oli ollut niin hän vastasi että toisen naisen luona. Vaikka oli uskollisuuta vannonut minulle,siihen päättyi yli kahdenkymmenen vuoden avioliitto käskin häntä menemään sen luokse ja pysymään siellä tästä ei edes neuvoteltu. Kuulin että nyt tajuaa mitä on menettänyt mutta se on myöhäistä olisi miettinyt sitä ennen kuin meni vieraisiin.Olen toipumassa ja elämä menee eteen päin.

    • ku sinisilmästä

      Minen tommosta juntti mulukeroa ottas ennää takasin en edes lakanoideni väliin. Niin puutteessa en ite olis.

      Pikkumul..ku koko sälli. Miten voit olla noin sinisilmänen?

      Jos kerran pettää, pettää toisenki kerran. Aattele vähän itekki!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe