Jumala ei kutsu

Anonyymi-ap

Yritin olla sellainen että Jumala kutsui ja tulisin uskoon.

Jumala ei vaan tarvi minua.

Miehenä olisin voinut tulla uskoon ja palvella Jumalaa korkealla virassa, mutta synnyin naisena, joten ikinä vaikka tekisin mitä en voisi olla pappi,kun kokisin että se on väärin.

11

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin saarnanu Jumalasta kaikille, mutta en voi kun olen syntynyt väärin. Olisinpa syntynyt miehenä, mutta jo pelkästään tämä estää minun pääsevän Jumalan luo kun en hyväksy että synnyin väärin...

Miksi en syntynyt oikeaan sukupuoleen, jota olen henkisesti. Mutta koska haluan olla Jumalan lapsi ni pakko hyväksyä, etten ikinä voi olla mies.

• Anonyymi

Oletko pyytänyt syntejä anteeksi? uskoontulosi esteenä voi olla se ettei se tähtää synnistä luopumiseen ja kääntymiseen.

• Anonyymi

Papeista aika harva palvelee Jumalaa. Maailmassa on erittäin paljon enemmän naisia jotka palvelee Jumalaa, kuin pappeja jotka palvelee Jumalaa. Jumalaa ei palvella vedellä ja ruualla leikkimisellä.

• Anonyymi

Aloittajan ongelma on siinä että mitään jumalaa ei ole olemassa.
      Kaikki sadat jumalat ovat ihmisten keksimiä.

• Anonyymi

ei sitä itse yritetä. Jumala kutsuu jos kutsuu. ehkä sinulla on etsikonaika nytkin, mutta keskityt vääriin asioihin.

• Jumala kutsuu jokaista yhteyteensä, poikansa välitytksellä.

• Anonyymi

muistakaa tummeli.

• Anonyymi

Onko jumalalla vanhan miehen vaivoja?

• Anonyymi

Enkelit naivat niin että höyhenet polisevät.

• Anonyymi

Osaako jumala hiihtää?

• Oma vanhurskauden kautta ei varmasti kutsukaan, kun ihmisen täynnä iseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      171
      4187
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      117
      3618
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      254
      3073
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      7
      1759
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      167
      1411
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      76
      1295
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1190
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      67
      1035
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      95
      960
    10. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      90