Yritin olla sellainen että Jumala kutsui ja tulisin uskoon.
Jumala ei vaan tarvi minua.
Miehenä olisin voinut tulla uskoon ja palvella Jumalaa korkealla virassa, mutta synnyin naisena, joten ikinä vaikka tekisin mitä en voisi olla pappi,kun kokisin että se on väärin.
Jumala ei kutsu
11
329
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin saarnanu Jumalasta kaikille, mutta en voi kun olen syntynyt väärin. Olisinpa syntynyt miehenä, mutta jo pelkästään tämä estää minun pääsevän Jumalan luo kun en hyväksy että synnyin väärin...
Miksi en syntynyt oikeaan sukupuoleen, jota olen henkisesti. Mutta koska haluan olla Jumalan lapsi ni pakko hyväksyä, etten ikinä voi olla mies. - Anonyymi
Oletko pyytänyt syntejä anteeksi? uskoontulosi esteenä voi olla se ettei se tähtää synnistä luopumiseen ja kääntymiseen.
- Anonyymi
Papeista aika harva palvelee Jumalaa. Maailmassa on erittäin paljon enemmän naisia jotka palvelee Jumalaa, kuin pappeja jotka palvelee Jumalaa. Jumalaa ei palvella vedellä ja ruualla leikkimisellä.
- Anonyymi
Aloittajan ongelma on siinä että mitään jumalaa ei ole olemassa.
Kaikki sadat jumalat ovat ihmisten keksimiä. - Anonyymi
ei sitä itse yritetä. Jumala kutsuu jos kutsuu. ehkä sinulla on etsikonaika nytkin, mutta keskityt vääriin asioihin.
Jumala kutsuu jokaista yhteyteensä, poikansa välitytksellä.
- Anonyymi
muistakaa tummeli.
- Anonyymi
Onko jumalalla vanhan miehen vaivoja?
- Anonyymi
Enkelit naivat niin että höyhenet polisevät.
- Anonyymi
Osaako jumala hiihtää?
Oma vanhurskauden kautta ei varmasti kutsukaan, kun ihmisen täynnä iseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973