"Olin katsomassa ulkoilma julistajaa,joka puhui evankeliumista.
Sitten näin pedon joka tuli hänen viereensä.
Peto lausui:
-"Sinä olet jo tarpeeksi paljon ulkona.
Minä teen sinusta helluntaikirkon piispan".
Sitten peto laittoi hänelle päähänsä kultaisen kruunun".
Helluntaikirkon piispasta näky.
4
371
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmistoveljien pitäisi lähteä Asema-aukiolle saarnaamaan Helsinkiin.
- Anonyymi
Siinäpä luotettavan tuntuinen profetia mikä on varmuudella ja kaikilta osin totta ja kirjaimelleen rehellistä sanomaa ilman vilppiä. Halleluja! Kiitos Herralle tästä veljestä joka meille tämän totuuden ilmoitti.
- Anonyymi
Erittäin luotettava ja väkevä sanoma! Rohkenen verrata tuota yhtä vilpittömän totuudellisen rehelliseksi kuin milloinkaan erehtymättömien Harri Veijosen, Jarmo Eklundin ja Jouko Pihon millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti paikkansa pitäviin profetioihin!
- Anonyymi
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4205051Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602926Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912489- 421728
- 541698
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!481654- 871497
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101217MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151137Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1661112