"Olin katsomassa ulkoilma julistajaa,joka puhui evankeliumista.
Sitten näin pedon joka tuli hänen viereensä.
Peto lausui:
-"Sinä olet jo tarpeeksi paljon ulkona.
Minä teen sinusta helluntaikirkon piispan".
Sitten peto laittoi hänelle päähänsä kultaisen kruunun".
Helluntaikirkon piispasta näky.
4
299
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmistoveljien pitäisi lähteä Asema-aukiolle saarnaamaan Helsinkiin.
- Anonyymi
Siinäpä luotettavan tuntuinen profetia mikä on varmuudella ja kaikilta osin totta ja kirjaimelleen rehellistä sanomaa ilman vilppiä. Halleluja! Kiitos Herralle tästä veljestä joka meille tämän totuuden ilmoitti.
- Anonyymi
Erittäin luotettava ja väkevä sanoma! Rohkenen verrata tuota yhtä vilpittömän totuudellisen rehelliseksi kuin milloinkaan erehtymättömien Harri Veijosen, Jarmo Eklundin ja Jouko Pihon millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti paikkansa pitäviin profetioihin!
- Anonyymi
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987