Kohta on taas tilaa hoivakodeissa kun alkaa olemaan liput puolitangoissa joka paikassa.
Korona leviää taas vauhdilla..
39
250
Vastaukset
- Anonyymi
Lipun nostajia palkataan. Työttömät hyviä apulaisia. Ei tarvi nostaa kun puolitankoon. Se ei ole niin vaativaa kun täyteen salkoon,
- Anonyymi
Älä naurata Porkanagartsan stuidu.
Flagu lyftataan suruliputuksessa ekaks ylös ja sit pudotetaan puolitankoon. Illalla lasku tapahtuu myös yläkautta alas.
Hautaus päivänä myös sama juttu yläkautta puolitankoon ja sit hautauksen ja muistotilaisuuden jälkeen, se vedetään loppupäiväksi takas ylös vainajan muistoa kunnioittamaan, kunnes lipunlaskun aika normaalisti koittaa.
- Anonyymi
Täällä mitään koronaa ole se on vaan Sote johtajien pähkäilyjen päätös.
Ilmoitetaan että korona on nousussa nii eivät voi valittaa kun eläkeläisiä kuolee
hoitojonoon- Anonyymi
Ahaa, että taas salaliittohölmö keksi jotain ihan uutta.
- Anonyymi
Ja hallituksen pösilöt taputtavat karvaisia käsiään että tuleepa säästöä kun ei tarvitse edes yrittää hoitaa. 🤣🤣🤣🤣😈😈😈😈😈😈😈
- Anonyymi
Korona tappaa hyvin herkästi
Kaikki rokottamattomat kuolivat 2022- Anonyymi
Ihmeenkaupalla olen hengissä,
Ei maskin maskia, tikkua eikä piikkiä.
Lotannu olen joka viikko mut ei oo tärpänny, on se kumma tällä tuurilla. - Anonyymi
Mistä moinen ” tieto”, että rokottamattomat kaikki kuolleet? Täyttä hevonpaskaa.
- Anonyymi
0 piikkiä hihassa
- Anonyymi
Pelkkiä satuja
- Anonyymi
Petteri hoitaa Riikan kanssa...nyt ei sitten säästösyistä rokoteta enää, eikä tarjota tehohoitoa saatikka sairaanhoitoa. Jokainen voi hoitaa itse itsensä ja töihin pitää raahautua sairaana tartuttamaan muut.
Kyllä, Petteri ja Riikka leikkaa nyt vanhustenhoidon hoitajamitoituksesta. Riittää hautausurakoitsijoille töitä. - Anonyymi
Laajat sulkutoimet pitäisi ottaa taas käyttöön.
- Anonyymi
Voi että TAAS alkaaVOUHOTUS ja PELOTTELU että lääke firmat saisi kaupat käyntiin koronan myötä .
- Anonyymi
Lääkefirmat tienaa parhaiten kun ihmisiä joutuu tehohoitoon.
- Anonyymi
MASKIPAKKO KÄYTTÖÖN.
- Anonyymi
Ei tarvita pakkoa voit itse käytää maskia jos haluat kai osaat sen tehdä ilman että sua pakotetaan?
- Anonyymi
Jos saa valita , niin maskipakko hyvä kaupoissa julkisissa paikoissa.
muu ei mene enään läpi.- Anonyymi
Virus menee maskin läpi kuten itikat menevät kanaverkon läpi.
- Anonyymi
En tule kayttämään maskia tälläkään kertaa vaikka yritätte taas kiurut kekskiä "pakkojanne" Oli koomista katsoa ihmisten panikointia yli vuoden kaupoissa ja julkisissa kun ei käyttänyt hahaha ai helkutti niitä itkiöitkin hahaha buahaha.
- Anonyymi
Saat valita sen että käytätkö itse vai et kuten viimeksin oli ei olut mitään pakkoa itse en käyttänyt jokainen halukas saa kyllä käyttää sitä ei sulta ole kieletty.
- Anonyymi
Urpon hallitus ei tee mitään, vahtii vaan itärajaa kuin hullu puuroa
- Anonyymi
Mitä sitten mulla on 3 koronarokotusta ja koronaturvapassi sekä puhelimessa kornaturvavilkku ois kannatanut teidän muidenkin tehdä kuten minä niin ei olisi ongelmaa enään tuosta koronasta teille oma valinta jos että ole nyt suojassa kuten minä passini ja vilkkuni avulla.
- Anonyymi
Voi reppanaa. Toivottavasti olet trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi reppanaa. Toivottavasti olet trolli.
On se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Munullakin on aina kornaturvapassi taskussa olemmehan me permia ihmisiä.
- Anonyymi
Miksei löytyisi 'koronatapauksia' ja etenkin 'koronakuolemia': niistähän maksetaan. Haittaeläimistä kai maksetaan tapporahaa. Kun vanhus kuolee ja se keksitään 'koronaksi', vanhainkoti tai sairaala saa tuhansia euroja per potilas. Veikkaan, että enää ei taas kukaan kuole flunssaan, van se on nyt sitten tuo mielitauti, joka vie kaikki. Vaikka sitten olisi jäänyt auton alle.
- Anonyymi
Mitä te pelkäätte? ettkö te ole esaaneet koronaturvapassia joka taskussa on turvallista liikkua?
- Anonyymi
Miten käy jos hoivakodin asukki kieltäytyy kuolemanpiikistä? Savustetaanko ulos ja sitä ennen ryhmän julkinen halveksinta?
- Anonyymi
Koronarokotus = avustettu/joudutettu kuolema
- Anonyymi
Kohta samme nähädä taas paljon masked singer fanjea jokta tuoksuvat alkolilta.
- Anonyymi
olisi mukava kuulla miten terveenä oli kaupankassat he jos kukaan oli alttiina
taudille.- Anonyymi
Ei ne ole voineet selvitä kun eivät käyttäneet maskeja oli vain avuton muovin pala suojan.
- Anonyymi
Hoitokotien ruoassa säästetään.
Korona on hyvä syntipukki nälkäkuolemalle.
terkuin; Sanna the "sysipaska" sote. - Anonyymi
Onko tanssi- ja laulukielto taas voimassa? Oletteko vähä-älyiset taas hamstranneet vessapaperia ja kuljette aasinhattua vastaava turha maski naamalla?
- Anonyymi
Jos on kornaturvapassi taskussa saa tanssia ja laulaa mutten et.
- Anonyymi
Se uusi variantti ei ole niin vaarallinen, moni ei erota tavallisesta flunssasta. Jos jollakin on ennestään joku tauti ( joku immuuni tauti ) se voi olla hankalampi. Yli 65-vuotiaille suositellaan rokotetta
- Anonyymi
Saako taas kaikki tehostukset minä pidän rokotteista hyvin paljon!!!
- Anonyymi
Koronavirus ja virustautia jäljittelevä rokote yhdessä niittää riskiryhmiin kuuluvia. Päästiin parissa vuodessa ylikuolleisuudessa n. 4%:sta yli 40%:iin. Se on kätevä tapa päästä eroon eläkeikään päässeistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849