Alalla ei noudateta sopimuksia. Tilaajavastuusopimus ja palkkalaki molemmat velvoittavat myös moniautoyrityksiä.
Ainakin Taksiliiton puheenjohtajalla on useita autoja ja palkattuja kuljettajia. Kysymys kuuluu : Maksaako hän kuljettajilleen ylityöt ja pyhäkorvaukset?
Nämä moniautoyritykset jotka eivät noudata sääntöjä ja lakeja syövät myös pienyrittäjältä työt taksialalla. Ns itse omaa autoa ajavilta taksiyrittäjiltä jotka noudattavat sääntöjä ja tekevät itse työnsä. Eivätkä revi sitä alipalkatun kuljettajan selkänahasta.
Että pitäkää tunkkinne!!!
Erosin Taksiliitosta
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinä mikään taksiyrittäjä ole.
- Anonyymi
Taksiliitossa ei kannata yhdenkään taksiyrittäjän olla jäsenenä. Taksiliitto on haukkunut julkisesti alan yrittäjiä ja koko toimintaa. Taksiliitto on ollut pahin autoilijoiden tulojen heikentäjä.
Liitto ei aja yrittäjien asiaa, vaan kuluttajien ja välitysyhtiöiden. Heidän tulolähteensä ovat välitystoiminnan maksuvälitys, jonka vuoksi alan hinnat on poljettu tarkoituksella alas. Alihinnoittelu, kuljettajien työehdot ja työaikalaki ei heitä kiinnosta millään tavoin, vaikka alan laittomuudet ovat kaikkien tiedossa.- Anonyymi
Suomen Taksiliitto ottaa jotain 6% provisiota jokaisesta Suomen Lähilogistiikan kautta ajetusta Kelakyydistä Taksikuutio Oy:n kautta.
Aivan järkyttävä monopoli heillä tuossa maksuliikenteessä. Rahat liittoon siis, vaikka et jäsen olekaan.
On ne velikultia ja toisiaan siellä ylistää ja kehuu. Voi elämän kevät sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Taksiliitto ottaa jotain 6% provisiota jokaisesta Suomen Lähilogistiikan kautta ajetusta Kelakyydistä Taksikuutio Oy:n kautta.
Aivan järkyttävä monopoli heillä tuossa maksuliikenteessä. Rahat liittoon siis, vaikka et jäsen olekaan.
On ne velikultia ja toisiaan siellä ylistää ja kehuu. Voi elämän kevät sentään.Taksiliitto valvoo omaa etuaan ja toimii välitysyhtiöiden kanssa kartellissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984