Ihmiset kohtelevat minua hyvin. Siihen on kolme pääasiallista syytä:
1. Määrittelen itse, mikä on hyvää kohtelua ja mikä ei. Kriteerit eivät ole samat kuin kaikilla muilla ihmisillä. Kriteerit ovat kuitenkin olemassa. Ne myös joustavat, mutta vain minun määrittelemieni rajojen sisällä. 🤔🖍️📒
2. Kohtelen parhaani mukaan muita hyvin. 🤗🌍 Mielipide-eroja saattaa esiintyä. Jos jokin tärkeä asia on pielessä, minä tuon sen ystävällisesti esille. Tämä ei kaikkien mielestä ole hyvää käyttäytymistä. Lisäksi annan paljon positiivistakin palautetta ja kiitosta sekä juttelen ihmisten kanssa aina kun mahdollista. Joidenkin mielestä tämä on epäsuomalaista käyttäytymistä. Mutta pyydystänette pointin: muille on oltava nice ja kind ja sillä sipuli.
3. Kun joku käyttäytyy minua kohtaan huonosti, selvitään syyn. Ellei hyvää meriselitystä tule, ko. ihminen lentää ulos elämästäni. 👞 Tämä on mitä suurinta arvostusta, jota voin osoittaa omaa itseäni kohtaan. ☺️
Kertokaa omat vinkkinne siitä, miksi ympärillänne on niin mukavia ihmisiä! 🤗
🦄
Miksi ihmiset kohtelevat minua hyvin?
18
265
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kehittänyt jonkin tyyppisen paralleelin, miiamissa kaikki on hyvin
- Anonyymi
Onko teillä kaikki hyvin? 😵
Ihmissuhdeongelmat kiinnostavat enemmän kuin toimivat ihmissuhteet!
🦄 - Anonyymi
Ihanaa 😊 toimin itse samalla tavalla ja yllättävän usein saan ihmetellä kun vaikkapa töissä ihmiset luonnehtivat joitakin "asiakkaita" hankaliksi jne. ja itse huomaan kuinka he ovat olleet mitä ystävällisimpiä kun ovat asioineet minun kanssa. Asiat ja järjestelmät ovat hankalia paljon useammin kuin ihmiset itse.
- Anonyymi
Tämä on totta. Useimmat ihmiset haluavat vain hoitaa hommansa sujuvasti ja mukavasti.
Tarve sosiaaliseen kanssakäymiseen vaihtelee. Se täytyy aina ottaa huomioon.
🦄
Haista hevosenlanta. Menikö oikein?
- Anonyymi
Riippuu vähän sinun tavoitteistasi, menikö se oikein.
🦄 - Anonyymi
Tähän aikaan kannattaa käyttää vain syyslannoitetta. Muutoinkin kannattaa jättää se haiseva hevosenlanta vielä vuodeksi rauhassa tekeentymään. Ensi keväänä sitten vasta kasveille.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vähän sinun tavoitteistasi, menikö se oikein.
🦄Ajattelin vain vähän venyttää sinun joustavuuttasi :D
- Anonyymi
Hyvä aloitus, pravoo, noinhan se menee!
- Anonyymi
Kiitos!
Vielä sellainen vinkki kaikille että ei kannata niin kamalasti kuunnella ihmisiä, joilla on jatkuvasti ongelmia milloin missäkin asiassa. 🤭
Kuunnelkaa niitä, joilla menee hyvin. Kukaan ei ole täydellinen kaikessa, mutta minä voin sanoa olevani hyvä siinä, millaisia ihmisiä olen hankkinut ympärilleni. En ole aina ollut siinä hyvä mutta olen opetellut hyväksi.
🦄
- Anonyymi
Rehtiys, reiluus.
- Anonyymi
En Hanki ihmisiä ympärilleni, he jotenkin lutviutuvat jonkin harrastuksen mukana. Olen luonnostani avoin ja tykkään kuunnella muita. Pääosin kaikki ovat sellaisia että pärjään, toisten kanssa etäisemmin, toisten läheisemmin. Tykkään ryhmistä, joissa jutellaan monipuolisesti eri asioista. Riitoja tulee erittäin harvoin, mutta seuraavan kerran tavatessamme juttelen jostain ajankohtaisesta enkä ainakaan kaiva vanhoja.
On pari joista näen, etteivät halua olla tekemisissä. Ymmärtäisin jos olisi riitaa ollut mutta kun en ole ollut juuri missään tekemisissä. Silloin päättelen että joku muu on kertonut minusta jonkin harmittavan asian, ei aavistustakaan millaisen. En tyrki itseäni yhtään vaan kävelen vastaan aluksi tervehtien mutta kun en saa vastausta, lopetan, ihan vain perusnaamalla ohitan, toinen kääntää päänsä pois. Heissä sitä on ihmettelemistä. - Anonyymi
Asiat on aina hyvin kunhan kuvittelee mukavia, sitten uskoo itseensä ja kuvitelmiinsa.
- Anonyymi
Aika kitkerää katkeruutta.
- Anonyymi
Kannattaa myös hommata ympärilleen samanlaisia ihmisiä, niin sitten ne asiat eivät tunnu enää niin kuvitelmilta. 😉
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa myös hommata ympärilleen samanlaisia ihmisiä, niin sitten ne asiat eivät tunnu enää niin kuvitelmilta. 😉
🦄Ei tarvitse edes olla samanlaisia, kunhan vain ovat yhtä mukavia 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse edes olla samanlaisia, kunhan vain ovat yhtä mukavia 😊
Olet tietysti oikeassa. Erilaisuus on rikkaus.
Tuo yksi kommentti oli hieman katkera, joten pyrin vain huomauttamaan sen kirjoittajalle erään asian: kun kaksi ihmistä kuvittelee yhdessä toisistaan jotain ja ovat kuvitelmistaan samaa mieltä, kyseessä ei ole enää kuvitelma. 🤭
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67981
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917