Koulut alkoi, ja useimmat mopoilijat tulivat Koulutietä alas pienellä tasakaasulla ilman melua. Mutta sitten yksi häriintynyt tuli tossumopollaan kiertäen koko ajan kaasukahvaa ja saaden aikaan pahaa ääntä. Äänenvaimenninta on selvästi rassattu.
Sama bensalenkkari huudattaa iltaisin tuota minimopoaan kaupan parkkipaikalla, ja tulee mieleen lehmän kutsuhuuto, möö - möö- möö- möö.
Kuka laittaisi tuon mopohäirikön ruotuun?
23
542
Vastaukset
- Anonyymi
Anna nuorten olla. Älä aina kitise ja ruikuta.
- Anonyymi
Prkele tule tähän asumaan, niin varmasti pitäisit siitä pörräämisestä ja melusta mitä nuo bensalenkkarit pitävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prkele tule tähän asumaan, niin varmasti pitäisit siitä pörräämisestä ja melusta mitä nuo bensalenkkarit pitävät.
Pyydä poliisia tarkistamaan. Sillä asia varmemmin korjaantuu, kuin täällä vinkumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä poliisia tarkistamaan. Sillä asia varmemmin korjaantuu, kuin täällä vinkumalla.
Eihän poliisista mitään apua ole. Ne tulee tunnin päästä jos yleensäkään viitsivät lähteä, ja silloin pöristelijä on jo vaihtanut maisemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän poliisista mitään apua ole. Ne tulee tunnin päästä jos yleensäkään viitsivät lähteä, ja silloin pöristelijä on jo vaihtanut maisemaa.
Mopolla ajaminen ei ole laitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ilmoittaa sinne, että täällä ajellaan täydessä kaatokännissä ja huumeissa, ja liioittelee vielä mopot autoiksi, niin kohta tulee poliisia monen partion voimin. Mutta jos sinne soittaa ja kertoo, kuinka tuo mopojen pärinä sattuu korviin, niin eipä vois tulla poliiseihin vähempää liikettä.
Se on muutenkin vähän, ettei poliiseja kannata häiritä jonkun varastetun 9000€ fillarin takia tai että kun ryöstettiin pankkiautomaatilla. Rattijuopot ja ryyppykämpillä tapahtuneet kuoliaaksi puukotukset on se juttu.
Siksihän tuolla Ratinassa saa fillarinraadot lojua pyörätelineissä vaikka kymmenen vuotta, koska vain parit suuremmat jutut kiinnostaa. Poliiseja ei kiinnosta jotkut sosialisoidut fillarin satulat ja renkaat sen enempää kuin mopojen pärinät, ja vakuutus korvaa vain pienen murusen - jos korvaa. Kukaan ei ala omistaan maksamaan sitä minkä joku muu on aiheuttanut. Kun fillarista lähtee etukiekko jonkun hörhön matkaan, niin siihen jää fillari. Ei siitä kannata ilmoitella mihinkään, ei poliisille, eikä vakuutukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopolla ajaminen ei ole laitonta.
Viritetty mopo on kevytmoottoripyörä,eli laiton tieliikennekäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaile, seuraa, raportoi, kyttää.. DDR.
- Anonyymi
Joka puolellahan ne pöristää. Ihan kuten minäkin noin 35 vuotta sitten.. Koulut kun alkaa niin ei ne sit ainakaan arkena niin myöhään pöristele.. Ja kun alkaa kovat syys sateet.. Tää on elämää. Elämän kiertoa.. Ensin pöristellään itse, ja sitten kitistään ja valitetaan vuosikymmenten jälkeen kun nuoret pöristää :o) ( minä en valita ) harmittaahan se joskus mut. . . joo..
- Anonyymi
Ottakaamylös rekkari kellonajat ja päivät, ilmottakaa poliisille netin kautaa, myös anonyymisti käy. turha ajelu on rike kesäkuun alusta lähtien. Tulee 100eur sakko.
- Anonyymi
Ei kannata. Mopojonnet ovat lakikirjansa lukeneet ja välttävät vastuunsa sanomalla, että joku muu on ajanut hänen mopollaan.
- Anonyymi
Kytätkää kytätkää kytätkää. Mikä teidän hullujen on ? "Turha ajelu". hah hah haa kuka senkin voi kiistatta todistaa ? Kyylät kyylät kyylät.. menkää hoitoon.
- Anonyymi
Nyt menee jo sirkusakrobatiaksi. Mopojonne meni mäkeä ylös seisoen satulalla. Vai olisko ollut polvillaan, en ehtinyt niin tarkkaan katsoa.Juuri ennen risteystä pudottautui istumaan.
- Anonyymi
No eihän tuo nyt vielä mitään. Jos tämmönen jonglööri tulee poliiseja vastaan, niin poliisit vaan naurahtaa, että siinä on poika ajelulla. Mutta kun vastaan tulee auto 1 km/h ylinopeudella, tyhjällä tiellä, niin se on saman tien pillit päälle ja autoilijan perään. Sitten kun autoilijaa siinä tien varressa läksytetään nopeusrajoituksen merkityksestä, niin ohi ajaa joku huumetyyppi varastetulla autolla. Pääsee taas yksi isompi tekijä livistämään.
- Anonyymi
Eikös polliisit ole tuotakin varten?
- Anonyymi
Mistä saamme paikalle poliisin, joka valvoo liikennettä koko illan jonnekin kahteen saakka yöllä?
- Anonyymi
Kyllä se on vanhempien vastuulla, mitä heidän lapsensa tekevät. Kotona pitäisi opettaa käyttäytymään asiallisesti ja sääntöjen mukaisesti. Mutta niin ei käy, jonnelle lyödään rahaa kouraan ja käsketään menemään ulos, että vanhemmat saavat touhuta omiaan.
- Anonyymi
Aika suuri osa mopoilijoista ajaa ihan siististi. Kiitos heille siitä. Kuten sanotaan, muutama mätä omena pilaa kaiken.
- Anonyymi
Ja muutama mätä kyylä kyttääjä pilaa aikuisten maineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muutama mätä kyylä kyttääjä pilaa aikuisten maineen.
En reagoi, koska kirjoitat vain ärsyttääksesi.
- Anonyymi
Ja todella moni ruohonleikkaaja ja lehtipuhaltimen huudattaja pilaa aikuisten maineen.
- Anonyymi
Aika tyypillistä tälläinen meno
https://www.youtube.com/watch?v=2vSf2iDLrjc&list=PLLc51hguj288T4cX-NzQko4iJBdR-NTgN - Anonyymi
Pullamössö vanhempien Matti-Liisoilla on kaikki oikeudet. Voi tulla traumoja,jos komentaa.VANHENPIEN pitää kasvaa vastuullisesksi vanhemmaksi ensin.Sitä saamme varmasti oottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569