Nainen olisko hupaisaa

Anonyymi-ap

Ja saisi sinut hymyilemään kun yrität laittaa kikkeliin kondomia mut ei se mahdu ja kymmenettä kumia yrität ahtaa mut kumi ei vaan mene vaikka miten yrittäisit ja viimeinenkin kumi repeää ja sinun todettava se on niin iso ja hommat tehtävä ilman kumia nannaa se kyllä tekee

131

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sillä nuorella oli isompi kuin sulla. Paljonkin

• Anonyymi

Toiveajattelua.. sun nappulas hukkuu sinne pussiin

• Anonyymi

Kuulostaa tylsältä

• Anonyymi

Enpä olisi edes ryhtynyt tuohon hommaa. Olisin todennut heti, ettei tule onnistumaan ja hei hei.

• Anonyymi

Naurattaisiko jos kaivelisit sitä sisältäni

• Tuossa ne himot katoaa kun homma jää johonkin kortsun räpläämiseen.

• Anonyymi

Jani sulle ei tuu sitä pelkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani sulle ei tuu sitä pelkoa.

Saatko kiusaamisesta jotain sairasta tyydytystä?

• Anonyymi kirjoitti:

Saatko kiusaamisesta jotain sairasta tyydytystä?

Sitähän se varmasti saa, koska ei tuota muulla selitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitähän se varmasti saa, koska ei tuota muulla selitä.

Miksi jani saa vaan valittaa kun hän on ollut ilman naista 13 vuotta. Mä vaan oletan ettei janilla ole kortsulle käyttöä lähivuosina

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi jani saa vaan valittaa kun hän on ollut ilman naista 13 vuotta. Mä vaan oletan ettei janilla ole kortsulle käyttöä lähivuosina

no, en mä edes tykkää käyttää semmosia. Toki jos on ihan pakko ni sit... Mulla ei tauteja ole, kun en ole kenenkään kanssa paljo vehdannu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no, en mä edes tykkää käyttää semmosia. Toki jos on ihan pakko ni sit... Mulla ei tauteja ole, kun en ole kenenkään kanssa paljo vehdannu.

ai sä haluat isäksi. no onnea vanhemmuuteen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

MIten ajattelit hoitaa sen ettei nainen tule raskaaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

ai sä haluat isäksi. no onnea vanhemmuuteen

mä en enää voi saada lapsia ja toisekseen vaimon kanssa osasin kyllä pidätellä aikoinaan. En ruiki sisään. 😂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

mä en enää voi saada lapsia ja toisekseen vaimon kanssa osasin kyllä pidätellä aikoinaan. En ruiki sisään. 😂

Aha. hieno homma. mistä ajattelit löytää nuoren naisen joka ei halua käyttää kumia?

• Anonyymi kirjoitti:

MIten ajattelit hoitaa sen ettei nainen tule raskaaksi?

Multa sytostaatit vei sen kyvyn aikoinaan. Osaan myös pidätellä... 😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sivusta totean, että hyvä jos on piuhat poikki. Tuo "en ruiki sisään" ei ole lainkaan toimiva ehkäisymenetelmä.

• Ei mun kanssa ole nyt kukaan haluamassa sänkyyn.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että hyvä jos on piuhat poikki. Tuo "en ruiki sisään" ei ole lainkaan toimiva ehkäisymenetelmä.

On mulla toiminu joka kerta. Mutta ei se mikään varma keino ole. Mutta mä oon tätä nykyä steriili.

• mustasusi kirjoitti:

On mulla toiminu joka kerta. Mutta ei se mikään varma keino ole. Mutta mä oon tätä nykyä steriili.

Ainakin luulen näin...

• mustasusi kirjoitti:

No niin kuunnelkaa pojat tätä! Kannattaa vaan pidätellä🤣

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jep, niin ne pilleritkin toimii 97/100, mutta se ei paljon lohduta, jos kuuluu sen 3 joukkoon. Keskeytetyn yhdynnän riski on paljon suurempi, sillä niitä siittiöitä pääsee liikkeelle jo paljon ennen ruikkimisia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei mun kanssa ole nyt kukaan haluamassa sänkyyn.

ei niin. kirsikään ei halua kun tietää ettet käytä ehkäisyä

• Haaveilija39 kirjoitti:

No niin kuunnelkaa pojat tätä! Kannattaa vaan pidätellä🤣

Mä en ole mikään herkkä tulemaan muutenkaan...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ainakin luulen näin...

eli et ole 100 %varma. testaa ihmeessä ja katotaan 9 kk kuluttua olitko steriili

• Anonyymi kirjoitti:

eli et ole 100 %varma. testaa ihmeessä ja katotaan 9 kk kuluttua olitko steriili

Kyllä mulle ennen hoitoja sanottiin, että se kyky tulee menemään... Mutta ei voi tietää että palautuuko. Eipä tässä ole ketään kenen kanssa testailla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei nyt hitto. Ei kai kukaan enää nykyään käytä ja luota keskeytettyyn yhdyntään ehkäisynä? Oikeasti Susi hei, hieman nyt vastuuta tuohon mitä täällä kertoilet. Ihmiset, JÄRKI KÄTEEN. Tuo ei ole ehkäisyä. 🤦‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt hitto. Ei kai kukaan enää nykyään käytä ja luota keskeytettyyn yhdyntään ehkäisynä? Oikeasti Susi hei, hieman nyt vastuuta tuohon mitä täällä kertoilet. Ihmiset, JÄRKI KÄTEEN. Tuo ei ole ehkäisyä. 🤦‍♀️

No en mä niin väitäkään että sitä kannattaa alkaa käyttämään. Mä en ole sellanen sisään ruikkija.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No en mä niin väitäkään että sitä kannattaa alkaa käyttämään. Mä en ole sellanen sisään ruikkija.

Se ei auta mitään, vaikka et ruikkisi. Siinä onnyhtä suuri riski, kuin jos ruikit. Yhtä tyhjän kanssa "ehkäisyä". Ei mitään apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei auta mitään, vaikka et ruikkisi. Siinä onnyhtä suuri riski, kuin jos ruikit. Yhtä tyhjän kanssa "ehkäisyä". Ei mitään apua.

Juu juu. Se on toiminu mulla, mutta en väitä että toimii kaikilla.

• mustasusi kirjoitti:

Mä en ole mikään herkkä tulemaan muutenkaan...

Tuokin on niin jännä. Miten toiset tulee herkemmin ja toiset ei sitten, niin herkästi.

Voikohan sitä treenata jotenkin🤔 Rupeet miettimään seuraavan päivän kauppalistaa.. onnistuiskohan se?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se ei ole toiminut sulla, vaan sulla on käynyt tuuri. Onneksesi valtaosa yhdynnöistä ei muutenkaan johda raskauteen. Se ruikkimattomuutesi ei ole sua yhtään auttanut, vaan pelkkä tuuri.

Tuokin on niin jännä. Miten toiset tulee herkemmin ja toiset ei sitten, niin herkästi.

Voikohan sitä treenata jotenkin🤔 Rupeet miettimään seuraavan päivän kauppalistaa.. onnistuiskohan se?

Kyllä sitä voi treenata myös. Mulla ei ole luonnostaan kovin herkkä elin, koska terska hankaa aina kalsareita... Se on turtunu siinä. Mutta sitä voi kestävyyttä treenata niin, että hoitelee itseään aina lähelle huippua, ja sitten keskeyttää touhut. Useasti tekee tuota, niin oppii huomaamaan missä kohtaa alkaa tuntua liian hyvältä, sitten jarruttaa ja alottaa alusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ne kaikki touhutipat on silti tulleet joka ainoa kerta.

Ne jotka tulee liian nopeesti, ne kiihdyttää heti alussa täyteen vauhtiin, eikä hidasta ennen loppua ollenkaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä mulle ennen hoitoja sanottiin, että se kyky tulee menemään... Mutta ei voi tietää että palautuuko. Eipä tässä ole ketään kenen kanssa testailla.

ei niin .se on tullut selväksi monta kertaa päivässä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei jumalauta, että toiset on vastuuttomia. Mainosta nyt sitten tuota vielä ehkäsynä sitten. 🙄

• mustasusi kirjoitti:

Jaa, opimme siis taas jotakin uutta.. eli lastit lentää joko….

A) Rinnoille tai niiden väliin…
        B) Kasvoille, samalla käyden suussa… 😋
        C) Reisille
        🤔

C) Reisille
        🤔

B on paras.

C) Reisille
        🤔

A on myös kiva.

• mustasusi kirjoitti:

Ne jotka tulee liian nopeesti, ne kiihdyttää heti alussa täyteen vauhtiin, eikä hidasta ennen loppua ollenkaa.

Entäs se jos naisen hyväilyyn menee pitkään (esileikkeihin), niin voiko sekin edesauttaa sitä nopeasti laukeamista? Et on siinä tilassa jo niin herkillä, et on vaikeata päästä pitkäkestoiseen yhdyntään..🤔

Entäs se jos naisen hyväilyyn menee pitkään (esileikkeihin), niin voiko sekin edesauttaa sitä nopeasti laukeamista? Et on siinä tilassa jo niin herkillä, et on vaikeata päästä pitkäkestoiseen yhdyntään..🤔

No jos on pitkään ollu itseään tyydyttämättä ja sekstailematta, eli tulematta, niin on se mahdollista sillon, että paineet on päässy liian koviksi. Eli ei kannata olla kassit täynnä kahta viikkoa ja mennä sitten naisen kanssa pelehtimään. Sillon voi tulla jo alkumetreillä herkästi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No jos on pitkään ollu itseään tyydyttämättä ja sekstailematta, eli tulematta, niin on se mahdollista sillon, että paineet on päässy liian koviksi. Eli ei kannata olla kassit täynnä kahta viikkoa ja mennä sitten naisen kanssa pelehtimään. Sillon voi tulla jo alkumetreillä herkästi.

No eihän sulla seisonut edes sun ex tyttöystävän kanssa joulukuussa. niin sulla ei ole pelkoa että laukeat kun sulla ei edes seiso

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän sulla seisonut edes sun ex tyttöystävän kanssa joulukuussa. niin sulla ei ole pelkoa että laukeat kun sulla ei edes seiso

Välis et ole vielä oppinut, eihän sitä nyt joka naisen kanssa seiso😉 eksäkin on aina vaan eksä..

Välis et ole vielä oppinut, eihän sitä nyt joka naisen kanssa seiso😉 eksäkin on aina vaan eksä..

No ei ehkä seiso senkään takia, kun huonosti nukkunut, ja toinen ihan varottamatta alkaa ähkiä vieressä. Oli vähän niin ku turhan kiire sillä hommalla. En kerinny kunnolla edes herätä ja toisekseen oli mulla mun kaivattu mielessä koko yön... Josta sitte hänelle kerroin ja se suhteen alku loppu siihen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei ehkä seiso senkään takia, kun huonosti nukkunut, ja toinen ihan varottamatta alkaa ähkiä vieressä. Oli vähän niin ku turhan kiire sillä hommalla. En kerinny kunnolla edes herätä ja toisekseen oli mulla mun kaivattu mielessä koko yön... Josta sitte hänelle kerroin ja se suhteen alku loppu siihen.

se ähki ennen kuin riisui vaatteet. aha. sä sentään pystyit sormettaa sitä vaikka sekin tuli varmaan sulle yllätyksenä että sun sormet eksy exän vaginaan

• mustasusi kirjoitti:

Niin väsymys on pirulainen.. kyllä se vie helposti naisenkin halut.. tai siis pää on kyllä niin virittynyt off asentoon ettei orgasmin saanti välttämättä onnistu jos ei ole mukana siinä hommassa.

• Anonyymi kirjoitti:

se ähki ennen kuin riisui vaatteet. aha. sä sentään pystyit sormettaa sitä vaikka sekin tuli varmaan sulle yllätyksenä että sun sormet eksy exän vaginaan

Vaatteet oli jo riisuttu koska nukkuttiin yön yli... Mutta mitäpä tuosta enää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikset sä voinut sanoa että sua väsyttää ettet sä nyt halua panna. oot kyllä helvetin saamaton. osaa edes puhua

Mua ei hävetä puhua näistä, kun mulla ei ole enää mitää menetettävää. Ei ole kavereita missään jne. Siinähän naureskelevat ihmiset joka paikassa. Ei jaksa enää kiinnostaa.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niin väsymys on pirulainen.. kyllä se vie helposti naisenkin halut.. tai siis pää on kyllä niin virittynyt off asentoon ettei orgasmin saanti välttämättä onnistu jos ei ole mukana siinä hommassa.

niin ja jani osannut puhua. ihme pelle

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä voinut sanoa että sua väsyttää ettet sä nyt halua panna. oot kyllä helvetin saamaton. osaa edes puhua

Niin semmoista se on... Ei meillä muutenkaan kommunikointi pelannu ihan toivotulla tavalla.

• mustasusi kirjoitti:

Mua ei hävetä puhua näistä, kun mulla ei ole enää mitää menetettävää. Ei ole kavereita missään jne. Siinähän naureskelevat ihmiset joka paikassa. Ei jaksa enää kiinnostaa.

Ei näissä mielestäni pitäisi olla mitään hävettävää. Siis kaikkea sattuu ja tapahtuu elämässä. Eli tuo jos yllätetään niin ihan normi reaktio.. ei siinä välttämättä huomaa sanoa heti, että nyt ei onnistu. Kyllä siinä helpommin miehestä näkee toimiiko tämä juuri nyt vai vasta myöhemmin.

Ei näissä mielestäni pitäisi olla mitään hävettävää. Siis kaikkea sattuu ja tapahtuu elämässä. Eli tuo jos yllätetään niin ihan normi reaktio.. ei siinä välttämättä huomaa sanoa heti, että nyt ei onnistu. Kyllä siinä helpommin miehestä näkee toimiiko tämä juuri nyt vai vasta myöhemmin.

Olis se voinu myöhemmin toimia, niin että olisin ollu enemmän itseki mukana siinä, ja varmempi tunteistani... Nyt en ollut.
        Tarkoitin tietysti kaikkia muitaki asioita mitä oon itsestäni puhunu...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vaatteet oli jo riisuttu koska nukkuttiin yön yli... Mutta mitäpä tuosta enää.

miksi sä olit alasti ja annoit ymmärtää että haluut seksiä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin ohan se ku nettaa ajattelee niin ei seiso kenenkään kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä olit alasti ja annoit ymmärtää että haluut seksiä

Mä olin nukkkumassa, enkä ollu täysin alasti vaan pikkarit jalassa. niin ku hänki.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin semmoista se on... Ei meillä muutenkaan kommunikointi pelannu ihan toivotulla tavalla.

joo huomasin sen jo kun kerroit netasta. tuijotat hiljaa monttu auki 17 v tytön silmiä ja hymyä

• mustasusi kirjoitti:

Mä olin nukkkumassa, enkä ollu täysin alasti vaan pikkarit jalassa. niin ku hänki.

Ei meidän nukkumaan käyminen ollu mitenkään hekumallista ja kuumahetki. Me vaan laitettii valot pois ja alettii nukkuu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi sä halusit nähä jos kumpikaa osaa edes puhua,

• mustasusi kirjoitti:

Ei meidän nukkumaan käyminen ollu mitenkään hekumallista ja kuumahetki. Me vaan laitettii valot pois ja alettii nukkuu.

Ja mä tulin palstalle kirjottelemaan hyvää yötä. Ja odotin vastausta siihe. lol

• Anonyymi kirjoitti:

niin ohan se ku nettaa ajattelee niin ei seiso kenenkään kanssa

Oot kyllä viimesen päälle vammanen ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä halusit nähä jos kumpikaa osaa edes puhua,

Saahan sitä yrittää.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kuule jani oli ollut rakastunut nettaa jo pitkän aikaa. ei varmasti tullut yllätyksenä että ei paneta. Eihän jani edes halua kuin netan näköisiä naisia

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ja sä sormetit häntä housut jalassa .

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule jani oli ollut rakastunut nettaa jo pitkän aikaa. ei varmasti tullut yllätyksenä että ei paneta. Eihän jani edes halua kuin netan näköisiä naisia

Kuka siitä nyt taas puhuu niin että suu vaahtoaa?

• mustasusi kirjoitti:

Olis se voinu myöhemmin toimia, niin että olisin ollu enemmän itseki mukana siinä, ja varmempi tunteistani... Nyt en ollut.
        Tarkoitin tietysti kaikkia muitaki asioita mitä oon itsestäni puhunu...

Ihanan nätisti ajateltu.. ettet ollut vaan tyydyttämässä itseäsi toisella henkilöllä.

Se on silloin aika vaikeata löytää se rentous siihen tekemiseen jos ajattelee jotain ihan toista ihmistä. Varsinkin teillä miehillä. Naisten nyt on siinä tilanteessa helppo ajatella vaikka jääkaappia.. toki jääkaapin ajattelu ei kyllä oikein toimi omakohtaisena liukasteena🤣 mut siis se ei niin haittaa siinä tilanteessa, kun meidän seisomisesta se yhdyntä ei ole kiinni.🙈

Ihanan nätisti ajateltu.. ettet ollut vaan tyydyttämässä itseäsi toisella henkilöllä.

Se on silloin aika vaikeata löytää se rentous siihen tekemiseen jos ajattelee jotain ihan toista ihmistä. Varsinkin teillä miehillä. Naisten nyt on siinä tilanteessa helppo ajatella vaikka jääkaappia.. toki jääkaapin ajattelu ei kyllä oikein toimi omakohtaisena liukasteena🤣 mut siis se ei niin haittaa siinä tilanteessa, kun meidän seisomisesta se yhdyntä ei ole kiinni.🙈

Niin kyllä aivot ovat se sukupuolielin oikeasti. Eli jos ei pää ole mukana 100% touhussa mukana, niin ei alakertakaan ole. Ehkä naisten on helpompi olla muissa miehissä ajatuksissaan, kun mies tekee töitä?

Ja toki itseeni vaikutti myös se, ettei toinen oikein vastannut toiveitani fyysisestikään... Mutta ei se olis ollu este, jos olis tunteita ollu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sua väsytti mutta jaksoit sentään sormettaa. ettei niin paljon väsyttänyt

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oot kyllä viimesen päälle vammanen ihminen.

no ite oot sanonut että ajattelit nettaa. sä haluat ajatella että kirsikin on netan näköinen. jos et muista niin mä voin kopioida sulle

Mä en ole koskaan halunnu sellasta yksipuolista itseni tyydyttämistä toisella. Kyllä sen on pitäny olla aina molemminpuolista. Naisen pitää saada ensin, ennen ku itse saa... Eihän sitä hommaa voi edes jatkaa heti jos ite tulee ensin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuka siitä nyt taas puhuu niin että suu vaahtoaa?

no jani kerro mulle miksi oletat että kirsi on netan näköinen. Miksi hän ei saa ola oman näköinen vaan netan näköinen on

• Anonyymi kirjoitti:

No kuule rakkaudessa ei ole mitään pahaa, oikeastaan aika ihana asia.🫶🏻 Oli se vaikka sitten sitä muotoa että ette ole yhdessä.. Vaikka se saattaa harmittaa jos sen kohteen kanssa ei voi olla yhdessä. Mustasusi on vissiin kerran? Kokenut vastaavaa, niin siitäkin kokemuksesta kannattaa olla kiitollinen.🙏

• Anonyymi kirjoitti:

no ite oot sanonut että ajattelit nettaa. sä haluat ajatella että kirsikin on netan näköinen. jos et muista niin mä voin kopioida sulle

Lopeta jo tuollanen... Ihan oikeasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja toki itseeni vaikutti myös se, ettei toinen oikein vastannut toiveitani fyysisestikään... Mutta ei se olis ollu este, jos olis tunteita ollu.

niin koska se netta ja sähän et nähnyt sun exän ylipainoa vaatteet päällä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en ole koskaan halunnu sellasta yksipuolista itseni tyydyttämistä toisella. Kyllä sen on pitäny olla aina molemminpuolista. Naisen pitää saada ensin, ennen ku itse saa... Eihän sitä hommaa voi edes jatkaa heti jos ite tulee ensin.

aha eli sormettamisen jälkeen olisit halunnut panna mutta ei seissyt koska ajattelit nettaa

• Anonyymi kirjoitti:

aha eli sormettamisen jälkeen olisit halunnut panna mutta ei seissyt koska ajattelit nettaa

Toivottavasti poliisi ottaa suhun joku päivä yhteyttä...

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No kuule rakkaudessa ei ole mitään pahaa, oikeastaan aika ihana asia.🫶🏻 Oli se vaikka sitten sitä muotoa että ette ole yhdessä.. Vaikka se saattaa harmittaa jos sen kohteen kanssa ei voi olla yhdessä. Mustasusi on vissiin kerran? Kokenut vastaavaa, niin siitäkin kokemuksesta kannattaa olla kiitollinen.🙏

Joo kolme vuotinen yksipuolinen rakkaus jonka jälkeen vois kelvata joku toinen jos on netan näköinen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

aha. mä voin kopioida sulle mitä olet sanonut kirsin ulkonäöstä.oota hetki niin googletan

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kolme vuotinen yksipuolinen rakkaus jonka jälkeen vois kelvata joku toinen jos on netan näköinen

Eikös se ole hyvä että tietää mitä tahtoo? Mulla on sellainen unelma nainen päässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa!!! Sulla on paha todella paha pakkomielle. Hanki itsellesi apua🙏

• mustasusi kirjoitti:

Mutta Mites jos sille naiselle se tuleminen ei ole niin itsestäänselvää? Niin voitko silloin harkita, että tulisit vaan itse🤔

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ohan kirsi jo 31 ja et edes tiedä minkä näköinen hän on. Haluat kuvitella kirsin netan näköiseksi .

Niin voin kuvitella vaikka Scarlet Johanssonin näköiseksi, niin kauan kun ei olla nähty.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Toivottavasti poliisi ottaa suhun joku päivä yhteyttä...

sun pitää ensin soittaa poliisille

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eikös se ole hyvä että tietää mitä tahtoo? Mulla on sellainen unelma nainen päässä.

arvaan sellanen 17 v netan näköinen

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Älä jaksa!!! Sulla on paha todella paha pakkomielle. Hanki itsellesi apua🙏

minkä mä sille voi ettei janille kelpaa kukaan muu

• Anonyymi kirjoitti:

minkä mä sille voi ettei janille kelpaa kukaan muu

No itse olet joka väliin hoilottamassa, netta sitä tätä ja tota.😬

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

niin kun kohde aiheuttaa potkut töistä ja laittaa some estot. se on sitä rakkautta

Mutta Mites jos sille naiselle se tuleminen ei ole niin itsestäänselvää? Niin voitko silloin harkita, että tulisit vaan itse🤔

Sitten naisen on hyvä kertoa että saa tulla kun haluaa. Ei sen kummempaa siinä. Ajatuksia en osaa lukea 😄

• mustasusi kirjoitti:

Sitten naisen on hyvä kertoa että saa tulla kun haluaa. Ei sen kummempaa siinä. Ajatuksia en osaa lukea 😄

Ja se on kyllä aika kiihottavaa, kun toinen sanoo että anna tulla...

• Anonyymi kirjoitti:

sun pitää ensin soittaa poliisille

Ajattelin kyllä että joku muu voi kohta soittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

niin kun kohde aiheuttaa potkut töistä ja laittaa some estot. se on sitä rakkautta

En mä mitään potkuja ole saanut...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ajattelin kyllä että joku muu voi kohta soittaa.

no ihan kuka vaan.kuka haluaa soittaa poliisit

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

tietääkseni sä lähit toiseen kauppaa vartijaksi kun netta kävi sanoo pomolle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi sä sitten kaipaa sun entisiä työlkavereita jos sä oot samassa kaupassa vartijana jossa netta oli töissä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu mutta ei potkuja tullut... Paikka piti vaihtaa ettei netan tarvinnut pelätä minua. Minussa ollut edes mitään pelättävää. Mutta jos ahdistuu niin ikävä juttu. Se siitä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja se on kyllä aika kiihottavaa, kun toinen sanoo että anna tulla...

no sä jani et saa sitä enää kuulla

• mustasusi kirjoitti:

Ottaisitko herkästi itseesi jos et saisi toista tyydytettyä? Vaikka ei se siis sitä tarkoita etteikö nainen silti siitä menosta, hyväilystä pitäisi.. Tuntuu vaan että se on monille vaikea aihe. Miehillä kun se tuleminen on paljon yksinkertaisempaa😁

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juu mutta ei potkuja tullut... Paikka piti vaihtaa ettei netan tarvinnut pelätä minua. Minussa ollut edes mitään pelättävää. Mutta jos ahdistuu niin ikävä juttu. Se siitä...

No sait siirron pois kaupasta jossa netta oli töissä

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä sitten kaipaa sun entisiä työlkavereita jos sä oot samassa kaupassa vartijana jossa netta oli töissä

Se paikka vaihtui mihin olin ehtinyt 7 vuotta tottua. Ja olin päällikkö siellä. Mutta kohta olen siellä taas.

Ottaisitko herkästi itseesi jos et saisi toista tyydytettyä? Vaikka ei se siis sitä tarkoita etteikö nainen silti siitä menosta, hyväilystä pitäisi.. Tuntuu vaan että se on monille vaikea aihe. Miehillä kun se tuleminen on paljon yksinkertaisempaa😁

No jos se joka kerta kävis niin ettei nainen tyydyty, niin kyllä siinä ehkä miettisi että ei osaa ja et on huono... Ei ole itselle sellaista paljon käynyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se paikka vaihtui mihin olin ehtinyt 7 vuotta tottua. Ja olin päällikkö siellä. Mutta kohta olen siellä taas.

Mutta netta ei ole enää siellä. saat kavereita sitten

On joskus ollut kertoja ettei nainen tulekaan. Joskus on tullut itse liian ajoissa ja vähän vaikka mitä on tullut koettua. Mutta puhumalla on sit niistä selvitty...

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta netta ei ole enää siellä. saat kavereita sitten

Ei musta tykätä enää näillä seuduin missään. Sen olen huomannut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei musta tykätä enää näillä seuduin missään. Sen olen huomannut.

ai sun entiset työkaveritkaan

• mustasusi kirjoitti:

On joskus ollut kertoja ettei nainen tulekaan. Joskus on tullut itse liian ajoissa ja vähän vaikka mitä on tullut koettua. Mutta puhumalla on sit niistä selvitty...

No siis juurikin tuo avoin puhuminen auttaa aina. Omanlainen avain kaikkeen yhdessä tekemiseen.

Mut nyt öitä😴😴🥱

• Anonyymi kirjoitti:

ai sun entiset työkaveritkaan

Ei kukaan...

No siis juurikin tuo avoin puhuminen auttaa aina. Omanlainen avain kaikkeen yhdessä tekemiseen.

Mut nyt öitä😴😴🥱

Hyv yötä. 💤

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei kukaan...

niimpä tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaijalle keksi 🍪

• Onneksi kauppa on lähellä🙏 Saat sinäkin itsellesi semmoisen alkuhien ja kipaiset kauppaan ostamaan oikeaa kokoa. Ei sitä housut jalassa näe mitä kondomi merkkiä kannattaa ostaa.

• Sovita nyt Alepassa spärdäreitä... 🤣 Voisi päätyä aika äkkiä putkaan ja Iltalehteen 🤣.

Merkistä ei näe kokoa.
        Lähes kaikki markettikortsut ovat noin litistettynä noin 52mm eli tarkoitettu 11-12cm ympärysmitaltaan oleville vehkeille. Nekin, joita myydään XL-merkillä, eivät kyllä oikeasti ole kovin isoja. Se nimi on enemmänkin itsetunnon pönkittämiseksi miehille.

Pitkän suhteen päätyttyä jouduin tutustumaan joskus noihin kokojuttuihin, kun nuoruuden muistot hajoilevista kortsuista tulivat mieleen.
        On noita muistoja ko. välineestä kyllä...kaikenlaisia. "Helvetti! Missä se on?"
        🤣🤣🤣
        Löytyi, mutta ei oikein täyttänyt tehtäväänsä.
        Revenneitä kortsuja, kumista pää irti, kyljestä läpi, pelkkä rengas juuressa jäljellä, eikä liian pienet pysy päällä kunnolla muutenkaan, vaan pyrkvät rullautumaan pois.

Mutta parempaakaan ei ole tilapäisiin tai tuoreisiin suhteisiin keksitty.
        Tottakai voi pidätellä pari päivää ja molemmat käyvät testeissä, sitten vain pistelee menemään luomuna?
        Mutta usein se tilanne tulee varkain ja siinä ei HotLips välttämättä ole vieressä, mistä isoja kokoja saisi....
        No, fiksu pitää itselleen sopivaa kokoa kaapissa varalla ja ottaa mukaan rientoihin, jos on taipumusta päätyä jonkun löydön sänkyyn illan päätteeksi (ei koske minua).

Okei tunnustan, että parikymppisenä löysin useampaan otteeseen itseni vieraista vuoteista ja aina ei ollut varmuusväline käytössä, mutta näin vanhemmiten pitää olla tunne ennen toimintaa, jotta homma olisi oikeasti kivaa.
        Eihän toista voi oikeasti edes suudella, jos tunnetta kahden ihmisen välillä ei ole sopivalla tavalla.
        No, tämä ei liity aloitukseen enää kovin tiiviisti.
        Ajatus lähti omille teilleen, kun istun täällä näyttöni takana kuulokkeet päässä musiikkia kuunnellen, kappaleet vaihtuvat ja ajatus leijailee omia aikojaan......

Miten sinulla Haaveilija meni tuo Vermon konsertti? En nähnyt postausta tapahtumasta täällä, mutta ennustukseni kaatosateesta osui aika hyvin kohdilleen (keväällä horisin jotain "nilkkoja myöten mudassa rämpimisestä kaatosateessa" vaikka nythän festari oli pääosin asfaltoidulla alueella?
        Musa ei kuulunut tippaakaan mun partsilleni, vaikka tästä on linnuntietä vain kilometri Vermoon, Munkkiniemeen ja Taliin oli kuulemma kuulunut niin, että kirjoittelivat siitä Hesariin saakka..

• Anonyymi
        MiesLinnunradalta kirjoitti:

Sovita nyt Alepassa spärdäreitä... 🤣 Voisi päätyä aika äkkiä putkaan ja Iltalehteen 🤣.

Merkistä ei näe kokoa.
        Lähes kaikki markettikortsut ovat noin litistettynä noin 52mm eli tarkoitettu 11-12cm ympärysmitaltaan oleville vehkeille. Nekin, joita myydään XL-merkillä, eivät kyllä oikeasti ole kovin isoja. Se nimi on enemmänkin itsetunnon pönkittämiseksi miehille.

Pitkän suhteen päätyttyä jouduin tutustumaan joskus noihin kokojuttuihin, kun nuoruuden muistot hajoilevista kortsuista tulivat mieleen.
        🤣🤣🤣
        Revenneitä kortsuja, kumista pää irti, kyljestä läpi, pelkkä rengas juuressa jäljellä, eikä liian pienet pysy päällä kunnolla muutenkaan, vaan pyrkvät rullautumaan pois.

Tottakai voi pidätellä pari päivää ja molemmat käyvät testeissä, sitten vain pistelee menemään luomuna?
        Mutta usein se tilanne tulee varkain ja siinä ei HotLips välttämättä ole vieressä, mistä isoja kokoja saisi....
        No, fiksu pitää itselleen sopivaa kokoa kaapissa varalla ja ottaa mukaan rientoihin, jos on taipumusta päätyä jonkun löydön sänkyyn illan päätteeksi (ei koske minua).

Okei tunnustan, että parikymppisenä löysin useampaan otteeseen itseni vieraista vuoteista ja aina ei ollut varmuusväline käytössä, mutta näin vanhemmiten pitää olla tunne ennen toimintaa, jotta homma olisi oikeasti kivaa.
        Eihän toista voi oikeasti edes suudella, jos tunnetta kahden ihmisen välillä ei ole sopivalla tavalla.
        Ajatus lähti omille teilleen, kun istun täällä näyttöni takana kuulokkeet päässä musiikkia kuunnellen, kappaleet vaihtuvat ja ajatus leijailee omia aikojaan......

Miten sinulla Haaveilija meni tuo Vermon konsertti? En nähnyt postausta tapahtumasta täällä, mutta ennustukseni kaatosateesta osui aika hyvin kohdilleen (keväällä horisin jotain "nilkkoja myöten mudassa rämpimisestä kaatosateessa" vaikka nythän festari oli pääosin asfaltoidulla alueella?
        Musa ei kuulunut tippaakaan mun partsilleni, vaikka tästä on linnuntietä vain kilometri Vermoon, Munkkiniemeen ja Taliin oli kuulemma kuulunut niin, että kirjoittelivat siitä Hesariin saakka..

Minusta oli hauska ilmaisu "kirjoittelivat siitä Hesariin saakka..."
        Lepuskissa? Olen muutamat ravit käynyt katsomassa ihan elämysmatkailijana.
        Tuli mieleen, että muutama tonni meni ohi, kun minua ei kuunneltu.
        Korpi voitti melkein kaikki lähdöt.
        Vilma tämä on kaukana aloituksesta.
        Mutta jos tänään tänne noin aloittaa, niin ei nyt ihan halkona tarvitse mainostaa ha luulisi, että mies olisi ikäänsä nähden löytänyt sopivan tuotteen.
        Eli ei naurattaisi yhtään. Kävelisin tieheni. Se olis sit siinä sun majakkas.
        Vilma

• MiesLinnunradalta kirjoitti:

Sovita nyt Alepassa spärdäreitä... 🤣 Voisi päätyä aika äkkiä putkaan ja Iltalehteen 🤣.

Merkistä ei näe kokoa.

🤣🤣🤣

Juu no se vasta olis näky jos kaupassa sais sovitella sopivaa kokoa🤭🤣🤣🤣

Siis Vermossa käynti oli kivaa. Ehkä vähän väsy painoi silloin pe ettei ihan päässyt fiilikseen ja kovassa humalassa olleet lähinnä vitutti. Hoiperteli miten sattuu ja sai miettiä toisten tanssi liikkeistä että koska tulee jalkaa omaan jalkaan.😬 mutta seuraava päivä olikin jo huomattavasti parempi päivä.👍🏼 oli monta hyvää artistia tuli paljon kuvattua videopätkiä. Kotiin lähtiessä, ei musiikki nyt ainakaan itseni mielestä kovinkaan kauas kuulunut.. että ne valitukset mitä ollaan valitettu niin hohhoijaa.. siis kun se loppuu kumminkin siinä klo:24 aikoihin.. eri asia jos joka viikonloppuista metelöintiä tulisi kyseiseltä radalta.. että kyllä ne jotkut vaan jaksaa🥱 siis valittaa..

Juu no se vasta olis näky jos kaupassa sais sovitella sopivaa kokoa🤭🤣🤣🤣

Siis Vermossa käynti oli kivaa. Ehkä vähän väsy painoi silloin pe ettei ihan päässyt fiilikseen ja kovassa humalassa olleet lähinnä vitutti. Hoiperteli miten sattuu ja sai miettiä toisten tanssi liikkeistä että koska tulee jalkaa omaan jalkaan.😬 mutta seuraava päivä olikin jo huomattavasti parempi päivä.👍🏼 oli monta hyvää artistia tuli paljon kuvattua videopätkiä. Kotiin lähtiessä, ei musiikki nyt ainakaan itseni mielestä kovinkaan kauas kuulunut.. että ne valitukset mitä ollaan valitettu niin hohhoijaa.. siis kun se loppuu kumminkin siinä klo:24 aikoihin.. eri asia jos joka viikonloppuista metelöintiä tulisi kyseiseltä radalta.. että kyllä ne jotkut vaan jaksaa🥱 siis valittaa..

Kiva että sulla oli kivaa 👍.
        Tänne ei tosiaan kuulunut yhtikäs mitään, vaikka mulla on lähestulkoon näköyhteys Vermoon tästä partsilta.

Ilotulituskin oli lyhyt ja ytimekäs, ei kyllä sisälle kuulunut, mutta satuin juuri silloin sulkemaan parvekelaseja.

Toisilla nyt on tapana valittaa kaikesta. Vrt. muuttavat lentokentän kiitotien päähän ja sitten valitetaan lentomelusta 😂.

Kiva että sulla oli kivaa 👍.
        Tänne ei tosiaan kuulunut yhtikäs mitään, vaikka mulla on lähestulkoon näköyhteys Vermoon tästä partsilta.

Ilotulituskin oli lyhyt ja ytimekäs, ei kyllä sisälle kuulunut, mutta satuin juuri silloin sulkemaan parvekelaseja.

Toisilla nyt on tapana valittaa kaikesta. Vrt. muuttavat lentokentän kiitotien päähän ja sitten valitetaan lentomelusta 😂.

Siis itse ihmettelin sitä, että meteliä mitä meteliä..🙈 festari alueella kyllä sitä meteliä oli. Mutta eipä pahemmin kuulunut enää asemalle..

Meilläpäin kuului eilen ilotulitusta. Pitää varmaan soitella paikalliseen lehteen ja valittaa melusta🤣🙈

Siis itse ihmettelin sitä, että meteliä mitä meteliä..🙈 festari alueella kyllä sitä meteliä oli. Mutta eipä pahemmin kuulunut enää asemalle..

Meilläpäin kuului eilen ilotulitusta. Pitää varmaan soitella paikalliseen lehteen ja valittaa melusta🤣🙈

Eilen välähteli kun Suomenlahdella oli ukonilma ja taivas selkeä täällä rannikolla.
        Elosalamat siellä välähtelivät, tänne ei kuulunut ääntä mutta välähteli vastapäisen talon seinä, luulin että joku ottaa pimeässä siveettömiä kuvia itsestään tai puolisostaan.
        Sitten käväisin ulkona ja tajusin että elosalamat tai "Kalevan tulet" olivat syynä välkkeeseen.

Merellä veneillessä noita näki usein juuri elokuun pimentyvinä öinä, kun Virossa tai jossain etelämpänä riehui ukkonen mutta oman pään päällä oli selkeä taivas.

Eilen välähteli kun Suomenlahdella oli ukonilma ja taivas selkeä täällä rannikolla.
        Elosalamat siellä välähtelivät, tänne ei kuulunut ääntä mutta välähteli vastapäisen talon seinä, luulin että joku ottaa pimeässä siveettömiä kuvia itsestään tai puolisostaan.
        Sitten käväisin ulkona ja tajusin että elosalamat tai "Kalevan tulet" olivat syynä välkkeeseen.

Merellä veneillessä noita näki usein juuri elokuun pimentyvinä öinä, kun Virossa tai jossain etelämpänä riehui ukkonen mutta oman pään päällä oli selkeä taivas.

Niin heti mietit moisia asioita, että jossain kuvataan🤣
        Veneily on varmasti hyvin tunnelmallinen paikka pimenevissa illoissa. Siinä vois tuijotella vaan tähtiä. Hiljaisuudessa 🤩

Niin heti mietit moisia asioita, että jossain kuvataan🤣
        Veneily on varmasti hyvin tunnelmallinen paikka pimenevissa illoissa. Siinä vois tuijotella vaan tähtiä. Hiljaisuudessa 🤩

Kyllä ensimmäisenä tuli tosiaan mieleen, että joku ottaa jotain hävyttömiä kuvia kamerallaan ja välähdys heijastuu vastapäisen talon seinästä ja ikkunoista. Muutama välähti niin, että näytti partsilla ollessa kuin se olisi tullut täältä kämpästä sisältä.

Tosiaan, kyllä tähtien tuijottelu on mukavampaa kuitenkin vaikka jollain saarella tai sitten ihan keskellä metsää.
        Veneessä näet on sellainen ongelma, että tuo Suomenlahti on täynnä alusliikennettä ja jos yöaikaan sattuukin, ettei muita kulkijoita ole, niin tähtitaivaan katseluun tarvitaan sää, jolloin ei tuulekaan, eli purjeveneellä on ajettava koneella, mikä taas rikkoo sen rauhan....
        Tietysti jos on ankkurissa jossain hiljaisessa poukamassa niin kyllä kelpaa ☺️.

Tähtien katselu on juuri elokuussa ihan huippua varsinkin, jos löytää hiljaisen, ihmisäänistä vapaan paikan!

Elokuun yöt ovat monesti lämpimiä ja taivaalle tuijotellessa tajuaa oman pienuutensa maailmankaikkeudessa.
        Siinä tulee mietittyä yhtä jos toistakin ja sitäkin, mitä tähtien tuolla puolen mahtaakaan olla.
        Ja tietysti Fyysikko Enrico Fermin kuuluisaa tokaisua "Missä kaikki ovat?".
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fermin_paradoksi

Kyllä ensimmäisenä tuli tosiaan mieleen, että joku ottaa jotain hävyttömiä kuvia kamerallaan ja välähdys heijastuu vastapäisen talon seinästä ja ikkunoista. Muutama välähti niin, että näytti partsilla ollessa kuin se olisi tullut täältä kämpästä sisältä.

Tosiaan, kyllä tähtien tuijottelu on mukavampaa kuitenkin vaikka jollain saarella tai sitten ihan keskellä metsää.
        Veneessä näet on sellainen ongelma, että tuo Suomenlahti on täynnä alusliikennettä ja jos yöaikaan sattuukin, ettei muita kulkijoita ole, niin tähtitaivaan katseluun tarvitaan sää, jolloin ei tuulekaan, eli purjeveneellä on ajettava koneella, mikä taas rikkoo sen rauhan....
        Tietysti jos on ankkurissa jossain hiljaisessa poukamassa niin kyllä kelpaa ☺️.

Tähtien katselu on juuri elokuussa ihan huippua varsinkin, jos löytää hiljaisen, ihmisäänistä vapaan paikan!

Elokuun yöt ovat monesti lämpimiä ja taivaalle tuijotellessa tajuaa oman pienuutensa maailmankaikkeudessa.
        Siinä tulee mietittyä yhtä jos toistakin ja sitäkin, mitä tähtien tuolla puolen mahtaakaan olla.
        Ja tietysti Fyysikko Enrico Fermin kuuluisaa tokaisua "Missä kaikki ovat?".
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Fermin_paradoksi

Niin joo eipä tullut mieleen että juuri Suomenlahdella.. varmasti liikennettä ja valoa sen verran, ettei niin houkuttelevaa. Kuin ehkä jossain vähemmän melu/valo saasteessa..☺️

• Anonyymi

Kyllä ne on aina osanneet miehet itse ostaa kokoonsa sopivia ja ei tuo kondomin paikalleen saaminen ole mullekkaan ikinä vaikeaa ollut. Vaan eihän semmoisia ole tarvittu vuosikymmeneen, yli.

• Anonyymi

eikö janin pitänyt poistu palstoilta .

• Anonyymi

Ei olisi ollenkaan hupaisaa, koska sukupuolitautien riski kasvaisi liian suureksi!

• Sitä kun miettii, että keskivertokortsu vetää helposti kymmenen litraa sisältöä, niin jotta kumi ei mahtuisi jortikkaan, pitäisi jortikan olla tilavuudeltaan isompi kuin ämpäri. Not gonna happen.

Eli aloittajan fantasia on lähtöteoreemaltaan aivan perseestä, matemaattinen itsemurha ja älyn vähyyden ylistys.

Ei mulla muuta.

• Kyse on muuten siitä, että markettikortsut eivät isokaluisille sovi paristakaan syystä:

Ensinnäkin on erittäin epämukavaa tunkea wc-paperihylsyä selvästi paksumpi vehje markettikortsuun, se ihan oikeasti puristaa epämiellyttävän kovaa ja vie osan hauskuudesta.

Toinen syy on, että liian pieni kortsu - siitä huolimatta, että ne venyvät valtavasti - repeää helposti kun touhu alkaa mennä vähän rajummaksi ja kestää pidempään (sanotaan vaikka puoli tuntia yhteen menoon).

On aika noloa huomata touhuamisen päätteeksi, että siitä kumista on jäljellä vain se rengas ja loput ovat naisessa sisällä.

Oikeasti isoja kortsuja ei marketeista saa, ne on haettava seksivälinekaupoista tai nykyisin helpoimmin verkkokaupasta.

Perus -markettikumin nimellishalkaisija on tyypillisesti siinä 53mm paikkeilla eli kalun ympärysmitalle noin 120mm.

Mutta kun pelivälineen ympärysmitta onkin päälle 160mm, tuollaisen peruskortsun käyttö on erittäin epämiellyttävää ja riskialtista, jos sen tarkoitus on toimia ehkäisyvälineenä tai satunnaisen suhteen tapauksessa myös tautisuojana....

Kyse ei siis ole siitä, etteikö peruskondomi veny vaikka kämmenen päälle ja käsivarteen, mutta se ei kestä reilusti venytettynä enää hankausta ja ei todellakaan ole enää mukava.

Paljaalla ei pidä ryhtyä tuoreen tuttavuuden kanssa mielestäni yhtään mihinkään.
        Kun suhde on vakiintunut ja on sovittu keskenään ehkäisystä tai sen käyttämättömyydestä, asia on tietenkin aivan toinen.

Mutta tosiasia on, että nakkimakkaralle tarkoitettuun kortsuun ei voi turvallisesti tunkea lauantaimakkaratankoa ja vielä käyttää sitä yhdyntään.....

Kyse on muuten siitä, että markettikortsut eivät isokaluisille sovi paristakaan syystä:

Ensinnäkin on erittäin epämukavaa tunkea wc-paperihylsyä selvästi paksumpi vehje markettikortsuun, se ihan oikeasti puristaa epämiellyttävän kovaa ja vie osan hauskuudesta.

Toinen syy on, että liian pieni kortsu - siitä huolimatta, että ne venyvät valtavasti - repeää helposti kun touhu alkaa mennä vähän rajummaksi ja kestää pidempään (sanotaan vaikka puoli tuntia yhteen menoon).

On aika noloa huomata touhuamisen päätteeksi, että siitä kumista on jäljellä vain se rengas ja loput ovat naisessa sisällä.

Oikeasti isoja kortsuja ei marketeista saa, ne on haettava seksivälinekaupoista tai nykyisin helpoimmin verkkokaupasta.

Perus -markettikumin nimellishalkaisija on tyypillisesti siinä 53mm paikkeilla eli kalun ympärysmitalle noin 120mm.

Mutta kun pelivälineen ympärysmitta onkin päälle 160mm, tuollaisen peruskortsun käyttö on erittäin epämiellyttävää ja riskialtista, jos sen tarkoitus on toimia ehkäisyvälineenä tai satunnaisen suhteen tapauksessa myös tautisuojana....

Kyse ei siis ole siitä, etteikö peruskondomi veny vaikka kämmenen päälle ja käsivarteen, mutta se ei kestä reilusti venytettynä enää hankausta ja ei todellakaan ole enää mukava.

Paljaalla ei pidä ryhtyä tuoreen tuttavuuden kanssa mielestäni yhtään mihinkään.
        Kun suhde on vakiintunut ja on sovittu keskenään ehkäisystä tai sen käyttämättömyydestä, asia on tietenkin aivan toinen.

Mutta tosiasia on, että nakkimakkaralle tarkoitettuun kortsuun ei voi turvallisesti tunkea lauantaimakkaratankoa ja vielä käyttää sitä yhdyntään.....

Kyllä toi on ihan tuttua, mutta koska aloittaja nimenomaan vaatimalla vaati, että pilaillaan asialla, niin minähän pilailen takaisin. Toki ihan puhtaasti tunnetuilla faktoilla, vittuilematta.

• Anonyymi
        MiesLinnunradalta kirjoitti:

Kyse on muuten siitä, että markettikortsut eivät isokaluisille sovi paristakaan syystä:

23:49
        Kait olet laittanut palautetta marketteihin.
        Mehän emme voi laittaa näin, että MiesLinnunradalta tahtoo isompia kortsuja.
        Hienoa, että korostaa asiaa eikä pyri olemaan potentiaalinen taudinkantaja.
        Päiväyskin kannattaa tarkistaa. Haurastuminen.
        Vilma

• Anonyymi

Oletko se ämpärimies, joka kyselee, mitä ruokaa nainen tekisi 🤔

• Anonyymi

Kyllä teki nannaa. Nukkuu nyt omassa huoneessaan ja toinen toisessa. Eli kiitos ei. Ei se niin nannaa tee.

• Mä näen tuon kohtauksen näin:

Munasillaan oleva klonkku yrittää survoa kondoomia jalkaansa...

Ei varmaan huvita ketään, mutta pakokauhua sellainen voi kyllä tuottaa...🤔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe