On kävelty 3 km, pyöräilty 12 km saman päivän aikana äkikseltään aijon jatkaa kävelyä ja pyöräilyä aina kun on ,aurinkoista tauko vesisateella .Isä 100 € panit myyntiin ostit sen 2000€ hullu sinut pitää panna hoitolaitokseen ,kävellä jaksaa vaikka 6 km jalat eivät tule kipeäksi kuin lonkkien kohdalta .Polkupyörällä jalat menevät tönköksi 1,8 km kohdalla kävellä 400m taas ajaa pyörällä .Isälle yrittää puhua älä räkytä minulle kun olet hullu ,kun puhuu on hullu ja kun ei puhu on viisas .Ja jos sanoi mihin vein hakisivat sen pois sillä ei ole oikeutta myydä sitä se on holhouksen alaisena ( virallisesti näin ei ole) johon ole jo isästä kirjoittanut ei muista mihin muisti pätkii pätkii melko kovasti .Vasta oli text sivulla nuorelle ihmiselle muistihäiriöitä kovasti kaalliita testejä ,vahalle heti diaknoosi alsmeiher tauti se on muistitedti 500-2000€ kesto 30 min ja muita testejä .
Panin itse ostamani ruohonleikkuri myyntiin isä se oli minun ruohonleikkui auto on ajokiellossa
Anonyymi-ap
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736