Pöytälaatikko firma lopettanut toiminnan 2018 ja kakki vakuutukset irtisanottu. Vuoden 2019 aikana jotain pieniä alle pakollisen vakuutusen ottamisen arvon aloittaneita palkkoja maksettiin. If itse avannut vakuutuksen uudelleen ja lähettänyt vuosimaksun vuodelle 2019 ja 2020. Vakuutukset uudelleen irtisanottu. Yhtäkkiä taas vuoden 2023 ja 2024 osalta taas laskutettu vuosimaksu, ei kuunneltu asiakaspalvelussa, että irtisanottu kerran vuoteen nyt jo vuodesta 2018 lähtien. Siirsivät perintään ja ulosottoon, vaikka ei sopimusta ole nimenkirjoitusoikeudellinen avannut uudelleen. Työntekijän vakuutusmaksut ovat ulosottokelpoisia suoraan. Ulosottomiestä ei kiinnosta selvittää onko aiheellinen lasku.
Alaarvoista asiakaspalvelua Ifiltä. Vakuutuksesta ei ole muulla keinoin päässyt eroon kuin antaa mennä ulosottoon. En enää viiden vuoden jälkeen jaksa tätä pelleilyä.
If avannut itse irtisanotun vakuutuksen uudelleen
Anonyymi-ap
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää kiistää saatavat, niin eivät mene ulosottoon.
- Anonyymi
Kyllä sinäkin ihmettelet, jos sinulla on ollut ajokortti 20 vuotta, että liikennevakuutus 1000€/ vuodessa ja osakasko 300 €/vuodessa, eli yhteensä 1300 euroa vuodessa. Nyt voimme yhdessä ihmetellä tätä toimintaa
- Anonyymi
Tässä täytyy vielä huomattaa, että 1300 euron vakuutukset on 15 000 euron arvoiselle autolle. En ole kysynyt hintaa 100 000 euron arvoiselle autolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693