Niin että onko tällainen ihan oikein?? Mun pitkäaikainen nettikaveri sanoi minulle "ei tuo ihan ole oikein kun aikuinen mies syö tikkaria ja puhuu karkkipäivästä".
Mulla on todettu oulaisten tahkokankaalla hoitajatädit&psykologit ja psykiatrit mun olevan lapsenmielinen.
Mutta mietin tossa että kyllä mä näen tuolla kaupungilla mun ikäluokan ihmisiä jotka syö tikkaria.Esim eräs jari jääkiekko-ottelussa söi tikkaria ja hän on mua vuotta nuorempi.
Onko oikein että 42 vuotias(minä) syö salmiakkijauhetikkareita ja mulla on karkkipäivä
7
221
Vastaukset
- Anonyymi
Ja luet vielä Aku Ankkaa?
- Anonyymi
En lue aku ankkaa. Luen tiedelehtiä, huumoriaiheisia kirjoja, ruokalehtiä, urheilu ja musa-aiheisia kirjoja ja lehtiä ja kuuntelen musaa laidasta laitaan ja katson telkkarista esim näitä seuraavia; geologiaiheisia dokumentteja, scifielokuvia, absurdin huumorin tyylisiä leffoja, vanhoja 1940-luvun leffoja, historia-aiheisia dokumentteja, ajankohtaisia(politiikka) ohjelmia (pääosin ykköskanavalta), uskontoaiheisia ohjelmia&dokumentteja&leffoja .
Aku ankka kirjat&lehdet sinänsä ei ole paha juttu sillä ne on varsin yhteiskunnallisaiheisia kirjoja jossa käsikirjoittaja kirjoittaa yhteiskunnallisista aiheista kun esim Roope-ankka on kapitalisti ja pelle peloton on omanlaisensa taiteilijanero. Roope ankan elämästä tai elämäntyylistä oon soveltanut omaan elämääni sitä ainakin, että pitää olla tarkka rahoistaan, ettei kannata tuhlata kaikkia koska silloin voi iskeä ahdistus ja stressi jos on koko ajan rahaton kun tuhlaa kaikki, mutta muuten tuo roope ankka -hahamo ei oo mun ykkössuosikki Aku ankassa vaan tupu, hupu&lupu on ne mun suurimmat lempparihahmot. - Anonyymi
Ja yksi uusi suosikki tv-sarja johon oon hullaantunut on frendit. Tämä yhdysvaltalainen absurdin ja tietynlaisen omaperäisen huumorin omaava telkkarisarja. Se on ollut etenkin nykyään (kun venäjä hyökkäyssodan Ukrainaan) tosi tärkeä juttu mulle, kun voi katsoa tuollaisia hauskoja ja rentoja ohojelmia telkkarista ettei aina tarvi katsoa mitään hiton ankeita maailman sekopäiden juttuja.
- Anonyymi
ja kylläpä sitä telkkarista tulee katsottua myös urheilua.
Tietenkään koko aika ei mene telkkaria tai somea tuijottaessa vaan paljon muutakin kuten aktiivista ja aika-ajoin kovvaa liikuntaa!
- Anonyymi
Samaistun erääseen 42 vuotiaaseen suomitupettajaan eli Niilo22 että muistutamme aika paljon tai todella paljon toisiamme. Niilo22;stä en tiedä mutta minä ainakin olen takuueläkeläinen koska synnynnäisten ja henkisten juttujen takia mulle myönnettihin takuueläke noin 10 vuotta sitten.
Nykyhallitusta on moitittu siitä ettei auta heikoimpia, mutta edelleen saan noin 1000 euron takuueläkkeen joka kuukausi että eipä ne ole pudottaneet sitä eläkettä.
Aidot isänmaalliset suomalaiset on sellaisia jotka auttavat meitä heikompia. Epäisänmaallisia suomalaisia ovat taas ne jotka eivät halua auttaa meitä.
Olen kuulemma vittumainen ja suorasanainen ihminen kun sanon suoraan asiat. Mä sanon asiat niin suoraan että ihmiset suuttuu että mun pitäs kuulemma olla hiljaa. Muistan kun joskus 10 vuotta sitten olin facebookissa niin hyvin moni poisti minut kaveripiiristäni koska ne piti minua niin omalaatuisena tyyppinä joka sanoi niitä mielipiteitä niin hemmetin paljon ja aina suoraa tekstiä .- Anonyymi
Otin esille niilo22 tupettajan koska hän on hemmetin eeppinen tupettaja ja että hänellä taitanee olla samanlaisia kuvioita kuin minulla kuten karkkipäivä, paljon musalevyjä ja elokuvaDVD;tä. Kyllä mä muistan että niilo22;lla on se karkkipäivä että se on ihan rock rock jee jee-meiningeissä kun syö karkkia tai ostaa kirpputorilta esim elokuva DVD;n että sen pitkä heavarihippitukka heiluu oikein kommeesti kun sillä sukat pyärii jaloissa!
Eeppinen hahamo! Ja isot pisteet niilolle siitä että kuntoilee välillä että sillä on niitä kausia kun esim fillarilla kuntoilee eli fillari eli polkupyärä jolla tekee niitä pyörälenkkejä ja sitten maastossa suattaapi samoilla välillä (eräpolulla) ja sitten nostan hattua että on kuitenkin saanut elämässään edes jotain aikaiseksi eli tupettamista harrastanut tai periaatteessa onhan se työtä se tupettaminenkin nykyään että kyllä se työksi voidaan todeta ihan heleposti nykyään kun sehän tietääkseni tekkee noin 5-10 videota päivässä ja kyllä siinä jos tekee 5-10 videota päivässä niin kyllä siinä aikaa ja tuntejakin kuluu kun ensin kuvaa videon ja sitten lataa nettiin. Porukka vaan aina nauraa niilolle että tekee pilkkaa siitä mut niilo on hyvin antanut mennä yleensä toisesta korvasta ulos mut kyllä sitä joskus näkee että sitä vituttaa ne kommentit ja on tainnutpa joskus valittaakin siitä ja en ihmettelekään jos joskus männöö hermot ihmekommentoijiin. Ihmeseppiä, ihmetyyppejä on kyllä jotkut ihimiset tällä maapallolla.
Itse oon tehnyt työtä vuodesta 2000 lähtien tähän päivään mennessä eli eläkepäivinäni oon myös tekeny työtä suomiyhteiskunnan etehen/eteen mutta vain vähän siis.
- Anonyymi
Kyllä saa syödä tikkareita tai salmiakkia. Salmiakkihan on Suomen kansalliskarkki! Eikä karamellin muoto voi olla mikään kriteeri millekään iälle, jotta onko sen syöminen sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579