Tratori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikiä reikiä

Anonyymi-ap

Jokaiselle sukulaiselle vähintään 5000€ ja tutuille ja niille jotka ovat olleet ystävällisiä minulle hyväksyneet minut sellaisena kuin minä olen .Vaikka olen hullu kuin vanhan ajan käkikello jossa roikkuvat kävyn muotoiset messinki painot.Matkailisin vain suomessa suomi on minulle tuntematon paikka ,paitsi tämä paikka ja lähimaastot missä asun nyt 1 tosi paha juttu vain on aikaisemmin ilmoitin että annan cakkereille rahaa no joku tuli tämän sivun kautta imemään pankkitiliäni seinäjoelta kuule sinulle tiedonanto : ihan omastakin takaa harmaita poikia imemässä minun pankkitiliäni ne ovat A2 TASON EHKÄ SINÄKIN OLET A2 TASOA televisiossa oli jokunen vuosi sitten team crakker nuohan ovat amatöörejä meidän paikallisiin verrattuna jotakin B2-3 tai sitten siinä ohjelmassa ei näytetty niin kovin tarkasti niin että AUTO JA TRAKTORI PITÄÄ SAADA PÄIVITETTY NIIN ROMUJA VIE SITTEN VAIKKA LOPUT MULLE JÄTÄ 60000€ VIE LOPUT (kiitos).🤔💶💶💶💸 jos tulisi.

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä= Ei traktori vielä tullut kuntoon oikosulku hyppää vain toiseen kohteeseen laturiin ,no sitä en ole purkanut voin purkaa sen, autonrämä ristikot palasina,pail rail tunnistin kisko pätkii pahasti sitten voi tarjota vaihdossa oikeaa työautoon joka on tässä lähialueella .☹️juuri ja juuri riittävät taas rahat romujen korjaamiseen .

• Anonyymi

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä = Jas olet huomannut minun viestini ja luulit tuli rahaa ,niin minäkin luulin ei sitä tule siinä menee se 29 vuotta vielä olet käynyt ahkerasti tililläni katsomassa tuliko rahaa .Keno vetämässä mutta tosi huono tuuri joka seuraa jo kun ajan autolla ajoin betonniporsaan päälle ,oli 1mm kiinni etten tullut hinausauton kyydillä pois sieltä .Sinulle ja minulle tulee piiitkäää odotus ISOJA RAHOJA ODOTELLESSA pitää ostaa traktoriin varaosa jos se vielä toimisi edes 1 talven vielä🤔😐.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä = Jas olet huomannut minun viestini ja luulit tuli rahaa ,niin minäkin luulin ei sitä tule siinä menee se 29 vuotta vielä olet käynyt ahkerasti tililläni katsomassa tuliko rahaa .Keno vetämässä mutta tosi huono tuuri joka seuraa jo kun ajan autolla ajoin betonniporsaan päälle ,oli 1mm kiinni etten tullut hinausauton kyydillä pois sieltä .Sinulle ja minulle tulee piiitkäää odotus ISOJA RAHOJA ODOTELLESSA pitää ostaa traktoriin varaosa jos se vielä toimisi edes 1 talven vielä🤔😐.

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä= Traktori on kunossa sen verran mitä tarvitaankin mutta vielä korjauttaa pitää muuten sitä, ei pysty vaihtamaan oikeaan työautoon .Kaivurikin pitäisi saada sen ei tarvitse olla uusi ,sellainen kunto työtehtävät sillä pystyisi suorittamaan 2 kantoa repiä irti ettei juurikääpä sieni leviä terveisiin puihin 2 kiveä ottaa pois tieltä ajoramppia loiventaa pellonojaa kaivaa 15 m vesi valuu tielle .Tie pehmeä ,märkä,liukas ,toisella puolella iso kanava sinne tahtoo aina liukua.❄️talvella ja kesällä liukuu ja upota raiteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä= Traktori on kunossa sen verran mitä tarvitaankin mutta vielä korjauttaa pitää muuten sitä, ei pysty vaihtamaan oikeaan työautoon .Kaivurikin pitäisi saada sen ei tarvitse olla uusi ,sellainen kunto työtehtävät sillä pystyisi suorittamaan 2 kantoa repiä irti ettei juurikääpä sieni leviä terveisiin puihin 2 kiveä ottaa pois tieltä ajoramppia loiventaa pellonojaa kaivaa 15 m vesi valuu tielle .Tie pehmeä ,märkä,liukas ,toisella puolella iso kanava sinne tahtoo aina liukua.❄️talvella ja kesällä liukuu ja upota raiteisiin.

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä= Nii se on nyt että jos pelaan 1200€ tänä vuonna ja palautus määrä on vain 120€ uhkaa irtisanominen veikkaukselta tai jos 12 kk täydellinen pelikielto kaikelle pelaamiselle sekin passaisi kun olen jo pelannut edellinen vuosi ja tämä se on 5000€- palautus 800 € text tämän veikkausen chat kanssa tärkeää tietoa vastaan pelaamisen katkolle laitosta ilman irtisamista .Sitten sieltä tuli tieto jota olen arvellut jo tämän vuoden alusta alkaen .TULI VIESTI VEIKKAUKSEN MONOPOLI ON TÄLLÄ HETKELLÄ 100% VEIKKAUKSELLE JOKA VEIKKAAJALTA .❗😤.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traktori ja auto pitäisi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikä reikä= Nii se on nyt että jos pelaan 1200€ tänä vuonna ja palautus määrä on vain 120€ uhkaa irtisanominen veikkaukselta tai jos 12 kk täydellinen pelikielto kaikelle pelaamiselle sekin passaisi kun olen jo pelannut edellinen vuosi ja tämä se on 5000€- palautus 800 € text tämän veikkausen chat kanssa tärkeää tietoa vastaan pelaamisen katkolle laitosta ilman irtisamista .Sitten sieltä tuli tieto jota olen arvellut jo tämän vuoden alusta alkaen .TULI VIESTI VEIKKAUKSEN MONOPOLI ON TÄLLÄ HETKELLÄ 100% VEIKKAUKSELLE JOKA VEIKKAAJALTA .❗😤.

TRaktori ja auto pitäsi vaihtaa ensin 1 asiat raha reikö reikä=Taas piti aurata traktorilla ek toimi 1 min ajan vain.no perälevyllä sitten sain aurattua se on aina tomiiko vai eikö töimi ,tuhnu ilma ei tomi .Vilkku ei toimi ruosteessa puhdistettu ,ei toimi hätävilkku ei toimi ,vilkku ei tomi ,jarruvalo toimii nyt vilkkukin rupesi tomimaan .Ei tarvinnut vetää virtoja etuvilkulta taakse pika 3 sökö vauhti nyt 29-33km/h nyt vain enään jos kestäsi tämän talven .Parempi traktori ilman lastententauteja moottoriöjyjen vaihdolla toimisi monta vuotta .Auto korjattu kallis vika eläke ei riittänyt piti ylimääräisiä tavaroita pois että sai ylimääräistä 5kk mennyt eläke auton korjaukseen se auto on lottomiljonäärin auto halvempi auto saada lava ilman tietokonetta.2 ylimääräistä ihmistä odottavat minun lottovoittoani aina käyvät pankissani joko nyt tuli ei tullut kuin 10,40€ 2xjättäkää ainakin sen verran että saisi nuo kohdat vähintään korjattua ainakin joku jäi vielä pois kirjaan sen ,vielä ylös peräkärry traktoriin ettei lavaautolla tarvitsisi monta kuormaa puita kuskata .Traktorin peräkärryllä kaikki puut tulisivat kerralla ,tosin kuormaan ne sinne käsin vaikka niitä olisi 64kpl 1,5-2 metriä pitkiä halkaisijaltaan 15-25cm ,autolla 6-7 kuormallista monesta paikasta .Kaivuri omia hommia saisi suorittaa pois monta vuotta odottaneet että saisi ne tehtyä ,se vanha kone lähde tälle vuoden enään käyntiin tie kuin monta mutkaa vielä edessä ompi vielä turdo umpee ruostunut ,ompi moottori vähän jo pyörinyt ei käyntiin kuitenkaan pakoputki ruosteessa (tukossa) vettä paljon mennyt ei tulpaa ollut nokassa .Jos sen olisi älyllyt laittaa 9 vuotta sitten olisi jo käyntiin lähtenyt ja työt tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe