Vain tyhmä ostaa enään suomesta !
39
378
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Mä tilaan juotavat ulkomailta ja tavarat syön vain halvinta suomessa
- Anonyymi
Eli sinusta on fiksumpaa antaa rahat muille maille kuin Suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta on fiksumpaa antaa rahat muille maille kuin Suomelle.
Kiinan valtio on varmaan palkannut aloittajan mainosmieheksi ja kiinan talouden etujen ajajaksi.
- Anonyymi
Eräs venäläinen tilas riisiä 🤣 ajattelin että miten vitussa vaikka on noin laiha .
itse en uskaltaisi ruokatarvikkeita- Anonyymi
jossain lentokentän vieressä asuu , kun koneet aina laskeutuu kesken lähetyksen
- Anonyymi
mikä hemmetin temu mainosalusta tästä on tullut
- Anonyymi
Siellä parhaat halvimmat vaatteet ja on kestäviä. Yksi huppari alle 9€ ja olen käyttänyt yli vuoden ahkeraan ja on edelleen ehjä ja siisti ja mukava päällä. Kokoja on myös isoille!!
- Anonyymi
Kiinan trollit edistävät omaa talouttaan.
- Anonyymi
Enää Suomesta, mitä?
- Anonyymi
3 kirjoitusvirhettä otsikossa.
- Anonyymi
Huomasin samat virheet aloituksen otsikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin samat virheet aloituksen otsikossa.
Jess, sitä nyrkillä nenään joka sanoo enään. Tämä sanonta on tuttu jo kouluajoilta.
- Anonyymi
Niinpä. Ite tilaan sheinistä ja temulta. Ja ruuat ostan xtra merkkiä,ne on muuten virossa osa kalliimpia joten Suomesta kannattaa ne mutta ei kotimaisia tuotteita.
- Anonyymi
Suosi temua sheiniä ja xtraa.
- Anonyymi
Vain halvinta suositaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain halvinta suositaan !
niin kyllä!
- Anonyymi
Mina taalla kiinapoika. Osta soomipoika kiinan tuote, huva huva.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Aloittaja on kopsannut toisen kirjoittaman kommentin toisedta keskustelusta ja lisännyt siihen uuden kopion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on kopsannut toisen kirjoittaman kommentin toisedta keskustelusta ja lisännyt siihen uuden kopion.
Ketjusta on poistettu 3 asiallista viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 3 asiallista viestiä.
Kaikki firmatkin suomessa tilaa kiinasta tai euroopasta ja myy suomessa kallilla ,niin mikset tilaa itse ulkomailta ilman kuluja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki firmatkin suomessa tilaa kiinasta tai euroopasta ja myy suomessa kallilla ,niin mikset tilaa itse ulkomailta ilman kuluja ?
näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on
nyt on näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt on näin
Näin on nyt !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on nyt !
Ketjusta on poistettu 2 asiallista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 2 asiallista viestiä.
Takaisin ylösTakaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firmat joutuvat tilaamaan jostakin, jos eivät itse tuotetta valmista. Myös kaupat tilaavat muualta. Kaupat eivät itse tuotteita valmista. Ne hankitaan jostakin ja myydään sitten kuluttajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firmat joutuvat tilaamaan jostakin, jos eivät itse tuotetta valmista. Myös kaupat tilaavat muualta. Kaupat eivät itse tuotteita valmista. Ne hankitaan jostakin ja myydään sitten kuluttajille.
Perkins on brittiläinen moottorivalmistaja, jonka omistaa nykyään Caterpillar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkins on brittiläinen moottorivalmistaja, jonka omistaa nykyään Caterpillar.
Kyllä mua ei haittaa kun en osta suomesta ja valtiokin maksaa 500e kk rahaa millä voi törsätä ja tuhlata !Halpaa on !
Asuminen kaan ei maksa mitään !
Köyhällä ei ole varaa ostaa kallista
Halpaa näyttää olevan ulkomailla eikä tartte suomen kiskuri veroja maksaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mua ei haittaa kun en osta suomesta ja valtiokin maksaa 500e kk rahaa millä voi törsätä ja tuhlata !Halpaa on !
Asuminen kaan ei maksa mitään !
Köyhällä ei ole varaa ostaa kallista
Halpaa näyttää olevan ulkomailla eikä tartte suomen kiskuri veroja maksaa !Ketjusta on poistettu 4 viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 4 viestiä.
Takaisin ylösHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
- Anonyymi
Ostakaa vaan niitä kiinalaisia myrkkytavaroita.
- Anonyymi
näin säästää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin säästää
nyt alko tänään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt alko tänään !
Nyt alko tänään !
Nyt ostetaan vain halvinta mahdollista !
- Anonyymi
Suomesta löytyy kyllä erikoistuotteita joskus, kotimaisia, luomu, kädentaito. Ehkä se. Jos on varaa joskus.
- Anonyymi
Kokoomus tuhonnut koko maan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005