Erot ek.fi:n kautta nousussa

Anonyymi-ap

Viimeisten 12 päivän aikana 9 päivänä yli 10 eroa, kahtena päivänä jopa yli 20. Nousu on huomattava, silmiinpistävä. Meneekö kuitenkin satunnaisvaihtelun piikkiin. Vaikea keksiä mitään erityistä syytä.

7

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunhan jotain kautta erotaan, niin mikäs siinä. Toivottavasti tuota lomaketta ei lakkauteta vielä pitkään aikaan, niin saadaan jokainen ero raavittua kasaan. Pienet purot jne.

    • Anonyymi

      Uutisissa oli, että purra leikkaa kirkolta... Voisiko olla se perinteinen juttu, että aina kun jotain kirkosta on uutisissa, erot nousevat...?

      Siksi ehdottaisin EK:n lisäävän tiedotteitaan (taitaa olla turha toivo).

      Eikä perinteistä tapaa erota kirkosta EK-sivuston kautta kannata koskaan lopettaa! Onhan se jo klassikko. Ja muutama ero sieltä on tosiaan osa suurta virtaa.

      • Anonyymi

        Ehkä tuo ja riparikohut yhdessä.

        Varsinkaan ikäihmisillä ei ole välttämättä taitoa ottaa käyttöön pankkitunnistautumista, siksikin on hyvä olla käytössä yksinkertaisempi nettilomake kirkosta eroamista varten. Sehän on suorastaan yhteiskunnallinen teko.


      • Tiedotteet vaativat että joku kirjoittaa, lähettää ja tarvittaessa vastaa puhelimeen. Ei siis mitään mahdotonta: takamus tuoliin, kone auki ja tekemään.

        On vaan kaikkea muutakin mitä vapaa-ajattelijoissa on työlistalla. Minä olen paljon noita tiedotteita luonnostellut, mutta olen nykyään koko ko. liiton pj, niin aika tai ainakaan jaksaminen ei kaikkeen riitä.


    • Anonyymi

      Poikkeuksellisen paljon ek-eroja oli elokuussa. Ehkä viranomaispalvelussa on ollut häiriötä tai joku muutos, jonka takia eroaminen on vaikeutunut, ja sen takia ihmiset ovat tulleet ek-sivulle täyttämään wanhanajan erolomakkeen?

      • Veikkaan katsomatta lapsia. Heitä erotetaan jotta pääsee et-opetukseen.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Veikkaan katsomatta lapsia. Heitä erotetaan jotta pääsee et-opetukseen.

        No se selittää. Saisi olla paljon isompi luku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe