niin sitten voit ihan vapaasti unohtaa Jeesuksen ja sen, mitä Hän on tehnyt puolestasi.
Jos Taivaan kotiin ei tee mieli mennä,
137
800
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Vain vapaaehtoisesti taivaaseen mennään Jeesuksen ansiosta, ei muuten.
Pelastus ei ole automaatio, vaan valinta.Okei, valitsen pelastuksen. Menenkö siis nyt taivaaseen vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa?
- Anonyymi
siare kirjoitti:
Okei, valitsen pelastuksen. Menenkö siis nyt taivaaseen vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa?
Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi. Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?"
Juu. En minä ole valinnut ateismiani. Sen sijaan nyt ilmoitin valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?
"Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."
Sinulla on nyt oppiriita tuon anonyymin kanssa, joka väittää, että pelastus on valinta.- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?"
Juu. En minä ole valinnut ateismiani. Sen sijaan nyt ilmoitin valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?
"Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."
Sinulla on nyt oppiriita tuon anonyymin kanssa, joka väittää, että pelastus on valinta.Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään.Nimimerkki "siare" vie teitä hihhuleita, kuin pässiä narussa. Nolaatte vai itsenne lapsellisilla uskomuksillanne.😁
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään."He eivät tosissaan halunneet pelastua."
Mutta tässähän oli puhe siitä, että pelastus on valinta. Valinnan voi tehdä, vaikka sitä ei halua.
"Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään."
Sinulla on ilmeisesti edelleen oppiriita sen anonyymin kanssa, joka väitti että pelastus on valinta.
Unohdit vastata kysymykseen:
lmoitan valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi.Ei minulla ole herraa. Olen itseni herra.
- Anonyymi
Ei taivaan koti pappeineen ja munkkeineen ketään kiinnostaisikaan.
Siellä vain mekko päällä rukoillaan ja ylistetään jumalaa loputtomasti.- Anonyymi
On kai siellä "Jeesuksen morsiamille" jotain muutakin tarjolla?
- Anonyymi
Joo mutta helvetissä ovat kuulemma alasti,kuka missäkin kauhujen eri asteissa.Sinne siis,-niinkö?Ufot seurantakameroiden mukaan sukeltavat tulivuorien sisään ja ulos,miettikää miksi tuo liikenne ja mihin,onko maansisuksen helvetti jo täysi.Toimivat ns.henkisellä tasolla ja myöskin fyysisellä.Ihminen tyhmyydessään tuota ei pysty tajuamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai siellä "Jeesuksen morsiamille" jotain muutakin tarjolla?
No oman lammas haaremin saavat halukkaat.
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta helvetissä ovat kuulemma alasti,kuka missäkin kauhujen eri asteissa.Sinne siis,-niinkö?Ufot seurantakameroiden mukaan sukeltavat tulivuorien sisään ja ulos,miettikää miksi tuo liikenne ja mihin,onko maansisuksen helvetti jo täysi.Toimivat ns.henkisellä tasolla ja myöskin fyysisellä.Ihminen tyhmyydessään tuota ei pysty tajuamaan.
Helvetissä on tuska mitä on jättänyt tekemättä, paholainen nauraa tyhmille jota ovat valineet sen ohdotuksen, tuhota sinut täydelliseti rangaistu ei koskaa pääty.On Raamatun sivulla kirjoitettu kuolema ja tuonela heitetiin tuohon tuliseen järveen on toinen kuolema. Jumalaton kuolee kaksi kertaa ,kristitty kuolee kerran.
- Anonyymi
Jos perustat valintasi osittaiselle tai täysin väärälle harhakuvitelmalle, teet vakavan, ei, vaan äärimmäisen vakavan johtopäätelmän.
En missään tapauksessa suosittele suhtautumaan näin tärkeään asiaan kevyesti. Mutta minkä minä voin, jos silti niin teet.
Jumala kutsuu ihmisiä evankeliumin kautta. Toiset ottavat sen vastaan, toiset eivät. - Anonyymi
Taivas on erittäin ihana paikka, kun sen sijaan Helvetti on äärimmäisen kauhea paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas on erittäin ihana paikka, kun sen sijaan Helvetti on äärimmäisen kauhea paikka.
Kyllä!
- Anonyymi
Näin monet ovatkin tehneet. Demokraattinen valtatie vie muassaan. Siksi Jumala on yksi ja sama. Kuin eilen ja huomenna.
- Anonyymi
Vain kaita tie vie taivaaseen ja siitää tässä lsää. https://www.reddit.com/user/pentoikk/
Imisellä on kaksi valintaa elämä tai kuolema, väli muotoja ei ole.
Ajattelematonta mennä kadotukseen, halventaa tarjolla olevan pelastuksen.- Anonyymi
Ja kuolemassa elämä katoaa, niin se vain on.
- Anonyymi
Aivan. Välimuotoja ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Välimuotoja ei todellakaan ole.
En halua olla mikään Jeesuksen morsian!
Kake - Anonyymi
Aivan. Varsinkin Suomessa on evankeliumi kuulunut ihan riittävästi, jotta ihmiset olisivat voineet siihen tarttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Varsinkin Suomessa on evankeliumi kuulunut ihan riittävästi, jotta ihmiset olisivat voineet siihen tarttua.
Nykyajan ihmistä on vaan vaikea enää huijata, jollain älyttömällä evankeliumilla.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan ihmistä on vaan vaikea enää huijata, jollain älyttömällä evankeliumilla.
Evankelumi ole mikään älytön, menee evakeljumin halvetamisen puolelle, voi hyljätäsen omaksi turmiokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuit juuri kuten sinun pitääkin, kun et Jeesusta tunne.
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua olla mikään Jeesuksen morsian!
KakeEi sinulle kukaan pakota pelastusta, jos sitä tarkoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle kukaan pakota pelastusta, jos sitä tarkoitat.
Kysymys on seurakunnasat ei yksityitsestä ihmisestä, seurakunta on morsius seurakunta.
- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Eihän satu-utopiaan mitään optioita tarvita. Kun tuotantoeläin lopetetaan, ei senkään sialu taivaaseen pääse.
Sama kohtalo meillä. Me olemme planeettamme kehittyneimpii eläimii.
Hei haloo uskismieliset!Tämä planeet on aikanaan luotu todennut hyäksi ihmisen hallittanvaksi ja varjeltavaksi, tänään on toisin, ahneus on viemässä katastroffin maa nimisen planeeta ihmisen toismesta.
joutuvat vastaamaan kerran tekemisestään.Kehityneisyydellä, ole mitään tekemistä ijankaikkiseen elmään pääsystä, ei kysystä mitä saavutuksia olet suorittanut,toisin sanoen eiole mitään merkitystä. Vain oletko Jeesusen oma muut ovat ulkopuolisia pysyvät poissa lopulliseti, ei ole häiriöiten tekijäää eikä kauhistusten aiheuttajaa.
- AnonyymiUUSI
kirjotaja2 kirjoitti:
Tämä planeet on aikanaan luotu todennut hyäksi ihmisen hallittanvaksi ja varjeltavaksi, tänään on toisin, ahneus on viemässä katastroffin maa nimisen planeeta ihmisen toismesta.
joutuvat vastaamaan kerran tekemisestään.Aivan. Vastuunotto alkaa siitä, että ihminen laittaa suhteensa kuntoon Jumalan kanssa. Moni ei sitä tajua lainkaan.
- Anonyymi
Miten käy niiden, joita tarinat Jeesuksesta ei milloinkaan saavuttaneet? Aasilla ei päässyt Aasiaan tai Australiaan asi.
Joutuvatko johonkin välihelvettiin?- Anonyymi
Väärin taas.
Lue seuraava oikein huolellisesti ja tarkkaan. Siitä riippuu sinun osasi ikuisuudessa. Ei vähempää.
Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
Lue seuraava oikein huolellisesti ja tarkkaan. Siitä riippuu sinun osasi ikuisuudessa. Ei vähempää.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Minun osani ei ole missään taivaassa pappien seassa vaan honkanummella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Järjetöntä sontaa...
- Anonyymi
Sitä ei ihmisen kannata miettiä. Jumala, joka on kaikkitietävä JUMALA, tekee kaiken oikein.
- Anonyymi
Herjaajat eivät pääse taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Kunnia on Jumalan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetöntä sontaa...
Hyvä, että tunnustat tuotoksesi.
- Anonyymi
Hei
Olen jonkin verran päässyt lukemaan sinun kirjoituksiasi.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Olen huolissani sinusta.
Ymmärräthän, jos sinulla on selvittämättömiä asioita uskovaisten kanssa, et sinä kykene niitä tuolla tavalla ratkomaan.
Sinun pitäisi mennä puhumaan ongelmistasi niiden kanssa, joiden kanssa ne syntyivätkin.
Täällä ne eivät selviä, eivätkä ratkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun osani ei ole missään taivaassa pappien seassa vaan honkanummella.
Eli et tosiaankaan halua taivaaseen, vaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herjaajat eivät pääse taivaaseen.
Mutta, pääsevätkö harjaajat?
Siinäpä pulma. - Anonyymi
Sinulla on iso ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun osani ei ole missään taivaassa pappien seassa vaan honkanummella.
Ihanko niin?
Jeesukseta kerrotut evan keljumi ole mikään tarina, seon elämä tai kuolema kysymys. Pakanoilla kin oma laikinsa jota ottelevat laista riipumatta kaikki tuomitaan tekojen mukaa.
- Anonyymi
>>> jos taivaankotiin ei tee mieli mennä <<<
"ja JOKAINEN tunkeutuu sinne VÄKISIN" Luuk: 16 : 16- Anonyymi
Kuten jumala kameliin.
- Anonyymi
Miksi uskovat laittavat aina koordinaatit raamatusta lausumastaan kohdasta?
Ei se tee huudahduksesta sen uskottavampaa.
Onpahan vain jonkun ammoin kuolleen suuhun laitettu lausahdus.
" Huomenna se on tiistai."
Kake 1: 1-2- Anonyymi
Siksi että halukkaat voivat tarkistaa, onko asia niin kuin on sanottu. Luvut ja jakeet ovat avuksi. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että halukkaat voivat tarkistaa, onko asia niin kuin on sanottu. Luvut ja jakeet ovat avuksi. 😁
Juurikin noin.
- Anonyymi
On sinulla pienet murheet…
- Anonyymi
Taivaaseen menevät vain Jeesuksen kutsumat.
- Anonyymi
Tuliko jo kutsukortti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko jo kutsukortti?
Tuli❣️
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko jo kutsukortti?
Evan keljumin sanoma on kutsukortti, ijankaikkiseen elämään sen kun hyväksyy itselle Jeesus on ovi muuta kautta ei ole pääsyä.
- Anonyymi
Jeesus oli vain Aramealainen kulkuri joka ei edes osannut lukea.
- Anonyymi
Väärin taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
Tietämättömyyttä on paljon.
- Anonyymi
Jumala ei todellakaan raahaa ketään taivaaseen väkisin.
- Anonyymi
et tajua .
Jumalan Poika Jeesus sanoo:
"Laki ja profeetat oli Johannekseen asti ; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa ja
jokainen tunkeutuu sinne väkisin ." Luuk: 16 : 16
et siis snaijaa , tuota > "väkisin" <
olet vain kateellinen kun kuvittelet olevasi joku erokoisvalittu . . ..
"HÄN on meidän syntiemme sovitus , eikä ainoastaan meidän , vaan myös KOKO
MAAILMAN syntien " 1 Joh: 2 : 2 > lisäämättä mitään , >"JOS"< . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tajua .
Jumalan Poika Jeesus sanoo:
"Laki ja profeetat oli Johannekseen asti ; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa ja
jokainen tunkeutuu sinne väkisin ." Luuk: 16 : 16
et siis snaijaa , tuota > "väkisin" <
olet vain kateellinen kun kuvittelet olevasi joku erokoisvalittu . . ..
"HÄN on meidän syntiemme sovitus , eikä ainoastaan meidän , vaan myös KOKO
MAAILMAN syntien " 1 Joh: 2 : 2 > lisäämättä mitään , >"JOS"< . . .En ole erokosvalittu. Olen saanut Jeesuksen armon, koska sain armon eräänä päivänä vastaanottaa Jeesuksen omana Vapahtajana. Minulla ei ole mitään syytä olla kateellinen. Miksi ihmeessä? Olen kiitollinen Jumalalle. Kiitän Jeesusta ikuisesti!
Oletko sinä Jeesuksen oma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole erokosvalittu. Olen saanut Jeesuksen armon, koska sain armon eräänä päivänä vastaanottaa Jeesuksen omana Vapahtajana. Minulla ei ole mitään syytä olla kateellinen. Miksi ihmeessä? Olen kiitollinen Jumalalle. Kiitän Jeesusta ikuisesti!
Oletko sinä Jeesuksen oma?en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
"Mutta , joka kerskaa , hänen kerskauksenaan olkoon Herra" 2 Kor : 10 : 17
>>> "minä , > "minun" uskoni ei muuta sitä tosiasiaa ,
että:
"Hän , joka KAIKKIEN ihmisten vapahtaja ja varsinkin uskovien " 1 Tim: 4 : 10
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
että:
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan <Jumala pelastaa ne, joilla on usko Jeesukseen.
Ymmärrätkö?
Vain Jeesuksen kautta pelastuu.
Mark 16:16
”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Apt 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Room 1:16
”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 10:9
”Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;”
Evankeliumin julistaminen on välttämätöntä, jotta ihminen voisi sen kuulla/lukea/saada tietoonsa ja voisi USKOA ja pelastua.
1 Tess 2:16
”kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.”
Jeesus käski lähteä julistamaan evankeliumia.
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala pelastaa ne, joilla on usko Jeesukseen.
Ymmärrätkö?
Vain Jeesuksen kautta pelastuu.
Mark 16:16
”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Apt 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Room 1:16
”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 10:9
”Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;”
Evankeliumin julistaminen on välttämätöntä, jotta ihminen voisi sen kuulla/lukea/saada tietoonsa ja voisi USKOA ja pelastua.
1 Tess 2:16
”kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.”
Jeesus käski lähteä julistamaan evankeliumia.
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua.Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
että:
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan <Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
1 Kor 1:21
Oma valita jokatapausessa, toinen paikka on ijankaikkinen kadotus näistä kahdesta valittava, mieletön valita mennä kadotukseen ikuinseen pimeyteen.
- Anonyymi
On kolmaskin vaihtoehto eli unohtakaa hihhuleiden uhkailut.
- Anonyymi
ei ole ihmisen valinta , vaan : "JUMALA teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
- Anonyymi
>>> oma valinta <<<
"Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät"
Joh: 15 : 16
koettakaa nyt uskoa edes Jeesuksen sanaa Raamatussa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varoitukset, ei uhkailut. Se on suuri ero.
Anonyymi kirjoitti:
Varoitukset, ei uhkailut. Se on suuri ero.
Varoitukset on ensi sijalla, Jumala varoitta seurauksita jos hylkää hänen armonsa.
Anonyymi kirjoitti:
ei ole ihmisen valinta , vaan : "JUMALA teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
Jos pysyyn liitossa minkä on asettanut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu pelastukseen uhkailut, vaihto ehdot ovat ne mitä Jeesus on kertonut, vanhassa testa mentissä, valintan on elämä tai kirous/ kuolema.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne saisitte elää. 5.Moos 30:19- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Ei kuulu pelastukseen uhkailut, vaihto ehdot ovat ne mitä Jeesus on kertonut, vanhassa testa mentissä, valintan on elämä tai kirous/ kuolema.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne saisitte elää. 5.Moos 30:19>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
"Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän
antoi" Anonyymi kirjoitti:
>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
"Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän
antoi"Kutsuu hengeliseti kuoleita, koska ihmisen on syntyessä jo hengeliseti kuolut,adamin lankeemusken seurauksena, sen vuoksi Jumala lähetti poikansa vapahtamaa ,herättämään kuoleita uuteen elämään.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Kutsuu hengeliseti kuoleita, koska ihmisen on syntyessä jo hengeliseti kuolut,adamin lankeemusken seurauksena, sen vuoksi Jumala lähetti poikansa vapahtamaa ,herättämään kuoleita uuteen elämään.
Raamatussa ei kirjoitettu : > hengellisesti kuolleita <.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa ei kirjoitettu : > hengellisesti kuolleita <.
Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu! Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta takaisin. Ja kaikki, minkä olet itsellesi varannut -- kenelle se joutuu. Luuk 12:20. ihmisen henki, sielu vaaditakaisin jakeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuvitteleeko nämä hihhulit tosiaan että he saavat uhkailemalla sekoitettua jonkun normaali ihmisen pään?
- Anonyymi
Kadotus on varattu vain uskovaisille.
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä. Anonyymi kirjoitti:
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä.Kadotus paholaiselle ja jumalttomille, kukaa ei voi vaputta itseään seon selvä,jeesus välimies ihmisen ja Jumalan välillä näin asia on Raamattukin sen todistaa, mielipiteensä kullakin.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuvitteleeko nämä hihhulit tosiaan että he saavat uhkailemalla sekoitettua jonkun normaali ihmisen pään?
Sitä en tiedä minkään seurakunan systeemeistä, tosi asia on että parnnus on tehtävä pelastuakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat kutsutut, harvat valitut. On valitettavaa, että jatkat herjojasi, vaikka voisit ottaa Jeesuksen vastaan ja pelastua iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä.Taas väärin.
Room 8:1
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.” - Anonyymi
Se on just noin. Äärimmäisen tärkeästä asiasta on kyse!
- Anonyymi
Aivan! Ihmisellä on vapaa valinta.
- Anonyymi
Se on edelleen siellä aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Jeesus oli armoton huijari. Esimerkiksi, kuinka sattuikaan, että Jeesus "herätti" kuolleista juuri kaverinsa, Lasaruksen.
Eikö olisi kohtuullista, että se olisi pelastanut vaikka lapsivuoteeseen kuolleita äitejä joita väkisinkin oli runsaasti. Mutta yhtään tspausta ei ole raportoitu.
Mutta antaa olla. Rikos on jo vanhentunut.- Anonyymi
Jeesus herätti esimerkkinä tulevasta meille kaikille >kaverinsa Lasaruksen <
"En minä enää sano teitä palvelijoiksi , sillä palvelija ei tiedä , mitä hänen herransa tekee ;
vaan YSTÄVIKSI minä sanon teitä , sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki , mitä minä olen
kuullut Isältäni ." Joh: 15 : 16
"ilmoittanut teille kaikki " , > on kirjoitettu raamatussa.
- Anonyymi
Ja syyllinen makaa aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Taivaan kodissa on lukot vaihdettu.
- Anonyymi
Taivaan kodassa ei ole lukkoa.
- Anonyymi
Joku alkeellinen `"kotako" siellä vain onkin?
- Anonyymi
Näin se taitaa olla.
- Anonyymi
On paljon ihmisiä, jotka ovat hyljänneet Jeesuksen armon. Se on erittäin surullista!
- Anonyymi
Eli järkeäkin ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi
Totta kai se hihhulia harmittaa, kun uskonharhaiset on koko ajan pienenevä marginaalinen joukkio.
- Anonyymi
Taivaan koti on risumaja viriilin papin kanssa.
- Anonyymi
Taivaalla on helvetin kylmä ja säteily tappaa nopeasti. En tod taho.
Jeesus varmaan oli nii tyhmä että kuvitteli itsensä ratsastamassa pilvillä kuin Muumit.- Anonyymi
Happi loppui ja munat jäätyivät.
- Anonyymi
Mistä minä tiedän mitä Jeesus on väitetysti tehnyt puolestani?
Epäilen, ettei mitään. - Anonyymi
En halua olla Jeesuksen morsian!
Kake- Anonyymi
En minäkään, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa!
Pena!
- Anonyymi
Taivaassa joutuu papin morsiaimeksi.
- Anonyymi
Aika moni herjaaja menee mieluummin helvettiin. Kehoittaisin heitä vielä harkitsemaan asiaa uudemman kerran.
- Anonyymi
>>> aika moni herjaaja <<<
"Totisesti , minä sanon teille : Kaikki synnit annetaan ihmislapselle anteeksi , pilkkaamisetkin ,
miten paljon pilkkanevatkin" Mark: 3 : 28
- Anonyymi
Ei tee mieli mennä taivaaseen vaikka pelastuin ja pääsin jopa sisälle uuteen elämiseen. Hyvät oltavat, mutta ei mitään kiinnostavaa muuten. Jos pitää yhdessäolosta sitten se on hyvää, mutta semmoiselle joka pitää olla yksin ei taivaassa ole mitään(siellähän ei voi olla yksin)
- Anonyymi
Minua kiinnostaa päästä pakoon tuomiota ja kärsimystä, mutta se varsinainen iankaikkinennelämä ja yhdessäolo ja laulujen hoilottaminen yms. ei kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa päästä pakoon tuomiota ja kärsimystä, mutta se varsinainen iankaikkinennelämä ja yhdessäolo ja laulujen hoilottaminen yms. ei kiinnosta ollenkaan.
Jos se paratiisi ja ikuinen kuoleman jälkeinen elämä olisi totta.
Niin montakohan vuosisataa menisi kun elävät kuolleet kantaisivat kylttejä:
"Me halutaan oikeesti Kuolla.
ei kukaan voi jaksaa tällaista ikuisesti"
Ei varmaa montakaan vuotta?
Kaikista nurinkurisin asia on tämä "Syntien anteeksi anto".
Sielläpä ne kaikki murhaajat leijuu vapaana kuka missäkin.
Kuka vaan siis saa tehdä ihan mitä vaan kunhan muistaa rukoilla ja pyytää syntinsä
anteeksi?
----------------------------"Ei siis järjen häivää" - Anonyymi
”siellähän ei voi olla yksin”
Oletko aivan varma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se paratiisi ja ikuinen kuoleman jälkeinen elämä olisi totta.
Niin montakohan vuosisataa menisi kun elävät kuolleet kantaisivat kylttejä:
"Me halutaan oikeesti Kuolla.
ei kukaan voi jaksaa tällaista ikuisesti"
Ei varmaa montakaan vuotta?
Kaikista nurinkurisin asia on tämä "Syntien anteeksi anto".
Sielläpä ne kaikki murhaajat leijuu vapaana kuka missäkin.
Kuka vaan siis saa tehdä ihan mitä vaan kunhan muistaa rukoilla ja pyytää syntinsä
anteeksi?
----------------------------"Ei siis järjen häivää"Eli sinä järkeilet itsesi pois ihanasta taivaasta, jossa ei ole MITÄÄN negatiivista ja mieluumminko menet helvettiin, jossa ei ole MITÄÄN positiivista?
Jos mielesi muuttuu ja tahdot taivaaseen, muista, että vain Jeesuksen sovitustyön ansiosta ja kautta voit sinne päästä.
Minä ainakin haluan päästä taivaaseen. Minä olen epäonnistunut ihminen, mutta Jeesus on tullut pelastamaan juuri minunkaltaisiani huonoja ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä järkeilet itsesi pois ihanasta taivaasta, jossa ei ole MITÄÄN negatiivista ja mieluumminko menet helvettiin, jossa ei ole MITÄÄN positiivista?
Jos mielesi muuttuu ja tahdot taivaaseen, muista, että vain Jeesuksen sovitustyön ansiosta ja kautta voit sinne päästä.
Minä ainakin haluan päästä taivaaseen. Minä olen epäonnistunut ihminen, mutta Jeesus on tullut pelastamaan juuri minunkaltaisiani huonoja ihmisiä.Ei kiinnosta paska taivaaseen pääseminen. Jos ei olisi syntynyt, saisi täyden pelastuksen ilman mahdollisuutta menettää ja myös ei tarvi ottaa osaa mihinkään. Elämä ei ole lahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta paska taivaaseen pääseminen. Jos ei olisi syntynyt, saisi täyden pelastuksen ilman mahdollisuutta menettää ja myös ei tarvi ottaa osaa mihinkään. Elämä ei ole lahja.
Saat tehdä elämällesi kuten tahdot.
Eihän me voida ketään pakottaa mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tehdä elämällesi kuten tahdot.
Eihän me voida ketään pakottaa mihinkään.Pakotatteko lampaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa siellä saunoa pappien kanssa jotka pesevät selkäsi joka ilta.
- Anonyymi
Eeeeheheeeje.
Voi Jeesus mitä tuubaa.- Anonyymi
Nii selvennä vähä ja vaikka perustele tuuBaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii selvennä vähä ja vaikka perustele tuuBaasi?
Jeesus sitä
Jeesus tätä
Koko juttu ihan mätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sitä
Jeesus tätä
Koko juttu ihan mätä.Se on just noin ❣️🎚️🩸
- Anonyymi
Olkoon miten vaan, mutta en ole uskovainen, joten en usko Jeesukseen!
- Anonyymi
Jos et taivaaseen kerran halua, niin se on sinun valintasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhottaa jo hikisten pappien lähentely taivaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan minä Lotosta päävoitonkin,
mutta fiksuna ihmisenä en laita siihen ropoakaan vaikka todennäköisyys siinnä on valtavasti suurempi kuin joku epämääräinen lupaus taivasmatkasta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhottaa jo hikisten pappien lähentely taivaassa.
Huonoa musaa, yksinkertaista seuraa, narsistin palvelua ja ylistystä yhtä soittoa, pasuunoita ja paistetta.
Ei kyllä kiinnosta moinen.
- Anonyymi
Mahtaa olla hatara koti. Toistaitoinen puuseppä kelvottomilla ohjeilla on sijaa valmistanut 2000 vuotta eikä valmista tunnu tulevan. Taivaalla on sitäpäitsi pirun kylmää. Helvetti kuulostaa houkuttelevalta kun vähän säätää termostaattia.
- Anonyymi
Ikävä kyllä se helvettikin on pelkkää kristinuskon harhaisten toiveajattelua!😁
- Anonyymi
Taivas on metafoora henkiselle hyvinvoinnille, jopa onnellisuudelle. Mihinkään ei olla menossa. Uskovaisten olisi ehkä parempi keskustella vain toistensa kanssa. Muut, uskomattomat elävät elämäänsä päivän kerrallaan kuten haluavat. Sitä ei Raamattu kiellä, eikä vaadi muuta.
- Anonyymi
Kihloissa, kännissä ja huuruisessa uskossa on hyvä olla.
Totuus paljastuu aikanaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa, kännissä ja huuruisessa uskossa on hyvä olla.
Totuus paljastuu aikanaan.Lahkolaiset tykkäävät syödä kainenlaisia sieniä.
Ja sen huomaa.
- Anonyymi
Taivaassa joutuu antamaan thai hierontoja vanhoille papeille.
Joutuu istumaan päällä nakuna ja hieromaan saippuan kanssa. - Anonyymi
Onko taivaan kodissa huonekalut vai täytyykö ne itse rakentaa?
- Anonyymi
Kuulin juuri että siellä asutaan risumajoissa eikä mitään huonekaluja ole.
Keskellä on nuotio jossa käristetään kiinni saatuja sammakoita ja liskoja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin juuri että siellä asutaan risumajoissa eikä mitään huonekaluja ole.
Keskellä on nuotio jossa käristetään kiinni saatuja sammakoita ja liskoja.Huikeaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l263459- 1611903
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei141813Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1761688Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1611452Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta401239Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581128- 711084
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241019- 148943