Ilmapallokaan ei leiju ikuisesti.
Tyhjänä se ei ilahduta ketään.
.............tarvitset nyt uutta nostetta.
mikä se on?
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonnollinen vouhottaminen voitaisiin siis lopettaa, koska tyhjä puhe ilman todellista sisältöä on täysin turhaa.
- Anonyymi
Siirry sitten Raamatun sisältöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirry sitten Raamatun sisältöön
Raamatun sisältö juurikin on uskonnollista vouhottamista pahimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun sisältö juurikin on uskonnollista vouhottamista pahimmillaan.
Ei Raamatun tieto vie pelastukseen mahdollisuuteen!
- Anonyymi
Se on ateisti!
Ne tarvitsee uutta nostetta.
Ateisti leijuu tyhjän päällä, koska elämässä ei ole mitään tarkoitusta.
Toitottaa tyhjää, se ei ilahduta ketään!- Anonyymi
Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman PH:ta, Palli Hikeä
sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
Netissä surffaaminen on niin out.
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
- Anonyymi
poksautanko ilmapallosi uskovainen 🤣
- Anonyymi
Ota lääkkeet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854