Sotaan yllyttämisestä

Anonyymi-ap

Tämä aika on paha.

Ps. 140:2

Jotka ajattelevat sydämessään pahaa ja joka päivä yllyttävät sotaan.

Onko synnin mitta täyttynyt Suomessa ?

13

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hellareiden viesteistä käy ilmi, että he lietsovat vihaa perinteisiä kristittyjä vastaan.

      Amerikassa se tilanne on kärjistynyt jo pahaksi.

      • Anonyymi

        Kiihkolahkoissa odotetaan ja ennustetaan nopeata ylöstempausta, jotta toisella tavalla uskovaiset juoutuisivat kärsimään Harmagedonin sodassa. Siitä hurmoslahkoissa iloitaan jo etukäteen.

        Ei kannattaisi nuolaista ennen kuin tipahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihkolahkoissa odotetaan ja ennustetaan nopeata ylöstempausta, jotta toisella tavalla uskovaiset juoutuisivat kärsimään Harmagedonin sodassa. Siitä hurmoslahkoissa iloitaan jo etukäteen.

        Ei kannattaisi nuolaista ennen kuin tipahtaa.

        Heillä on tuo ihan oma, amerikkalainen "tempauksensa", täynnä raflaavia yksityiskohtia, kuin sirkuksessa.

        Kristityt taas odottavat (ensimmäistä) ylösnousemustamme, joka on pyhä tapahtuma.


      • Anonyymi

        Amerikassa kiihkolahkolaiset ovat hankkineet aseita uskonsa puolustamiseksi, koska Jeesuskin käski Pietaria hankkimaan kaksi miekkaa.

        Raamatusta kun voi rakentaa vaikka minkälaisen oppirakennelman uskonsa puolustamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa kiihkolahkolaiset ovat hankkineet aseita uskonsa puolustamiseksi, koska Jeesuskin käski Pietaria hankkimaan kaksi miekkaa.

        Raamatusta kun voi rakentaa vaikka minkälaisen oppirakennelman uskonsa puolustamiseksi.

        David Korasinin lahkossa käytettiin aseita ja Mansonin lahkossa tehtiin tosiuskovaisen testiä, juotiin myrkkyä. Kohtalokkain seurauksin.

        Markuksen loppu kun on huijarin kirjoittamaa tekstiä, mikä pitäisi poistaa Raamatusta.

        Asiasta on varoitus -92 painoksessa. Siksi hellarit vihaa sitä painosta.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]


    • Anonyymi

      Sillä ajatuksella herkutellaan, että Harmagedonilla toisin ajattelevien uskovien verta olisi hevosen kuolaimiin asti.

      • Anonyymi

        Minulle eilen ennustettiin karu kuolema, jos vielä arvostelen helluntailaisia / kerron omia kokemuksiani heidän uskonnonuhrinaan.

        Arvostelevathan hekin tietysti minua. Tunnustaessani omaa, klassisen kristillistä uskoani, ilmoitettiin minulle tänään, että pääni on kusta täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle eilen ennustettiin karu kuolema, jos vielä arvostelen helluntailaisia / kerron omia kokemuksiani heidän uskonnonuhrinaan.

        Arvostelevathan hekin tietysti minua. Tunnustaessani omaa, klassisen kristillistä uskoani, ilmoitettiin minulle tänään, että pääni on kusta täynnä.

        Oikein teet kun puutut lahkojen epäkohtiin ja vääriin opetuksiin.


    • Anonyymi

      Raamattu osoittaa, että ei kaikki kuitenkaan aina mene niin kuin on kirjoitettu, vaikka esim. Johanneksen ilmestyskirjassa.

      Herra Jumala voi myös katua asioita ja tehdä toisin kuin aikaisemmin on puhunut.

      2. Moos. 32:14

      Niin Herra katui sitä turmiota, jonka hän oli uhannut tuottaa kansallensa.

      Aam. 7:3

      Niin Herra katui sitä. "Ei se ole tapahtuva", sanoi Herra.

    • Anonyymi

      Raamatun profetia tähän aikaan
      .
      "Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti."

    • Anonyymi

      Sotaan tällä foorumilla on todella yllytetty. Venäjää vastaan tietysti.

      Tuettu henkeen ja vereen asti juutalaista natsia, s:npalvoja ja talousrikollista V. Zelenskyiä.

      Kiitos Herra, etten minä ole kuin nuo helluntailaiset. Tosin kyllä joudun tämän epäuskoni antikristukseen maksamaan hengelläni, mutta se on jo sitten toinen juttu.

      • Anonyymi

        Kyllä Herra Putin varmasti kuulee sinun rukouksesi.


      • Anonyymi

        Tietyssä mielentilassa ja uskonnollisessa hurmostilassa ihminen näkee paranoidisia harhanäkyjä ja vihollisia vähän jokapuolella ja kuulee ääniä päästään, kun henget alkaa puhua.

        Sillloin ihmistä ei pitäisi rohkasta millään aamenien lausumisella eikä halleeluujaa -huudoilla, vaan kiiresti on mentävä terveydenhoidon ammattihenkilöiden vastaanotolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe