Miten kerron et oon therian!!

Anonyymi-ap

Oon therian, therianeja vihaavansa perheessä
Miten kerron!!! Auttakaa mua!!! Oon 14 ja tyttö siellä jossain kavereita yksinäiselle sudelle!!

13

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko jossain muita therianeja

• Anonyymi

Onko jossakin mulle ystäviä
        Oon polytherian eli mulla on enemmän theriotypejä ku yks
        Ja oon saanu yhesti shiftin ja mun theriotypet on susi ja naali

• Anonyymi

Haluisin muita therian kavereita

• Anonyymi

Miten aloittaja todistaa itsestään mitään täällä?

Ylipäätään varokaa median ajamia hihhulointeja. Ennemmin theriani harrastajille pitäisi kertoa heidän luonteestaan, niin saisi eläin selityksensä?

• Anonyymi

Ehkä se on joillekin lapsille suojakuori, jos kokee itsensä ujoksi tai erilaiseksi kuin muut samanikäiset ala-asteikäiset lapset. Eläimen roolissa on helpompi olla, koska silloin on kuin näyttelijä lavalla.

• Anonyymi

Tulet vaan ulos karsinastasi ja kerrot haluavasi elää sikana.Niin minäkin tein.

• Anonyymi

Laulussakin todetaan oon mikä oon muuksi voin tulla..Älä välitä muista ,leiki kun oot nuori 14v on tosi nuori.Minä taas kuvittelen miten käännän anti ajatukseni uudeksi jännitteeksi.Ovelaa vaihtaa ajatuksia vanhasta uuteen.Nauti.

• Anonyymi

Mitä ruokaa sinä syöt? Osaatko käyttää kännykkää? Nettiä näköjään osaat käyttää.
      Se on jo loistava taito sudelta.🐺👍

• Anonyymi

Syön normaalii ruokaa ja mustikoita on mulla myös naamari ja häntäkin

• Anonyymi

No hehheh voisitko olla”kettuilematta”
        Mä haluun oikeesti puhua jonkun aidon therianin kanssa enkä silleen et joku theriofobinen tulee haukkumaan mut ihan lyttyyn ja sitä paitsi en haluu nyt mitään pilkkapuheita vaan ystäviä

Kiitos

• Anonyymi

Hyvä kun autoitte ja jos halusitte lisää tietoo musta niin tässä tulis
      Oon ujo vieraille ihmisille mut en oo missään karsinassa oon itse avoin maailmalle ja satun vaan olemaan therian se ei oo päätös vaan mä tunnen itseni sudeksi ja tykkään mennä neljällä jalalla tykkään myös piirtää
      Asun keskisuomessa ja mulla on 3 kaveri jotka tietää oon therian tulin tänne keskusteluun siis et näkisin onko muita mun kaltaisia

Ps näön susi unia täyden kuun aikaan

• Anonyymi

täyttä hölynpölyä. Nakkaa ne rooliasut jätepönttöön.

• Anonyymi

Hei! Jos joku haluaa olla therian se on ihan fine!! Mut et sä tänne voi vaan tulla kettuilemaan toisille kun toinen yrittää etsiä uusia ystäviä... ja mä henkilö kohtasesti en hirveästi tykkää therianeista mutta minulla on 5 therian kaveria. Koska jokainen on sellainen kun on! Mutta nyt mennään asiaan:) Eli mee vaan rohkeesti sanoo vanhemmillesi että "nyt on sellanen juttu että oon therian" ja jos he eivät hyväksy sitä niin voit olla niin että "minä olen therian ja sillä selvä en voi muokata millainen olen" TSEMPPIA SULLE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6931
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4606
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2596
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1949
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1018
    6. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    7. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      138
      994
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      827
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      816
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe