Mukavaa loppuiltaa ja hyvää yötä. 🤗😊❤️
Onko ilta ollut rattoisa? 😌
Aika sanoa
39
775
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa ja hyvää yötä👩♥️aikanen nousu aamulle
Niin on mullakin ja tulevina muinakin aamuina... On aika rankkaa sillä tavalla nyt, kun en ole mikään aamuihminen. Kiva kun taas vastailit. Mä uskon suhun, vaikka täällä väitetään, ettet olis mikään oikea ollenkaan. Oot ollu mulle aina niin mukava, vaikka en kyl tiedä että miksi? 🤗 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on mullakin ja tulevina muinakin aamuina... On aika rankkaa sillä tavalla nyt, kun en ole mikään aamuihminen. Kiva kun taas vastailit. Mä uskon suhun, vaikka täällä väitetään, ettet olis mikään oikea ollenkaan. Oot ollu mulle aina niin mukava, vaikka en kyl tiedä että miksi? 🤗 😊♥️
Kiva jos tunnet niin♥️🤗👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää yötä ja nuku hyvin. 😊♥️
Kiitos samoin 👩🤗💤♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ohan kirsistä kiva että jollain on pakkomielle häneen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kyllä nyt nukun hyvin. 🤗💤♥️
brunettityttöemoji saa janin nukkuu hyvin. anna mu kaikki kestää ja tätä sitten seuraavat vuodet.päivästä toiseen
Anonyymi kirjoitti:
brunettityttöemoji saa janin nukkuu hyvin. anna mu kaikki kestää ja tätä sitten seuraavat vuodet.päivästä toiseen
Niin ku olisin ainut? Prinsessalla ja Pupulla on täysin sama meno.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ku olisin ainut? Prinsessalla ja Pupulla on täysin sama meno.
vaatiiko pupu prinsessan jatkuvaa läsnäoloa netissä. jos vaatii niin onnea heillekin. Onko pupu kanssa itsetuhoinen ja mustasukkanen prinsessan sosiaalisesta elämästä
Anonyymi kirjoitti:
vaatiiko pupu prinsessan jatkuvaa läsnäoloa netissä. jos vaatii niin onnea heillekin. Onko pupu kanssa itsetuhoinen ja mustasukkanen prinsessan sosiaalisesta elämästä
No pupu onkin sellainen normijamppa jolla on elämä kunnossa ja elämä hymyilee aina. On opiskellut ja on varmaan hyvästä perheestä ja saanu hyvät eväät elämään. Minä olen minä. oon mikä oon. Oma rikkinäinen itseni. Kävele mun kengissä ensin, ennen ku tuut arvostelemaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No pupu onkin sellainen normijamppa jolla on elämä kunnossa ja elämä hymyilee aina. On opiskellut ja on varmaan hyvästä perheestä ja saanu hyvät eväät elämään. Minä olen minä. oon mikä oon. Oma rikkinäinen itseni. Kävele mun kengissä ensin, ennen ku tuut arvostelemaan.
Luuletko että mun elämä on ollut helppoa.Koska tää on sun nettimaailma niin mun ei tartte sulle kertoa. mutta älä vittu syytä mua helposta elämästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta, ihan hirveetä seurata tuota mutta joo niin kyllästynyt ja oikeasti tuo Kirsi mitään halua kunhan jotain pelailee kuka ikinä onkaan. Ja toinen uskoo että heistä tulee pari oikeasti, surullista kyllä. Tulee karvas pettymys taas kerran.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Haluaisitko sä tavata mut joskus oikeasti? 😊
Ei vastannut Kirsi ei ja eipä ollut yllätys yhtään. Kun Kirsi ei halua tavata koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Jaskalla ole osastolla mitää tekemistä ku pitää seurata muitten netti elämää.
- Anonyymi
Jani voikin mennä nukkuu eikä valvoa aamukolmeen kuten eilen
- Anonyymi
No niin . koska alkaa valitus
No joku muu tekee sitä valittamista ihan minun puolesta täällä. Joka ketju täyttyy kaikenmaailman syytöksillä ja paskanpuhumisella minusta... Tänne ei saa mitään muuta kukaan kirjoitettuukaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joku muu tekee sitä valittamista ihan minun puolesta täällä. Joka ketju täyttyy kaikenmaailman syytöksillä ja paskanpuhumisella minusta... Tänne ei saa mitään muuta kukaan kirjoitettuukaa.
Mä olin kaks tuntia pois ja sä olit saanut hurjat kaksi viestiä sinä aikana
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kuule kyllä tänne muutkin kirjoitaa kuin minä. miksi sä syytät mua kaikesta. ite syytät kirsiä että kiinostuu muista miehistä kuin susta. se ei ole mun vika jos sä et kiinnosta
- Anonyymi
Johan sinä sen susimiehen aloituksessa aloitit, etkö saa huomiota js siitäkö äijän kanssa kilpailet?😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin kaks tuntia pois ja sä olit saanut hurjat kaksi viestiä sinä aikana
Kyllä mies kirjoittelee ihan itse itsensä kanssa sinä olet väliin se vieraileva ”tähti” tietääkö äitis että valvot myöhään?
- Anonyymi
Siinähän kirsi elää janin nettimaailmassa seuraavat 10 vuotta kun janilla ei ole muita. Kirsille voimia olla palstalla ja jani vois ymmärtää että kirsillä on myös elämä janin nettimaailam ulkopuolella. Heti jos on pois niin alkaa ulina että kirsikin on hylännyt. Joten jani kärsivällisyyttä jos kirsi ei aina ole palstalla ja vähemmän mustasukkasuutta. Kirsi on ollut loman aikana muutaman kerran ulkona ja heti kauhee valitus hylkäämisestä.
MInä reagoin hänen tekstiin, en siihen missä oli. Jos yht äkkiä muuttuu tyyli, niin kyllä silloin voi hälytyskellot soida, että onko ny joku muuttunut. Ja jos muuttuu, niin muuttuu. Kyllä mä ymmärrän että jokaisella on oikea elämä palstan ulkopuolella, missä voi tapahtua mitä vaan. Musta se on vaan kohteliasta, sitten ilmoittaa jos joku muuttuu niin, ettei minulle voi enää kirjottaa... Samoin toimisin itsekin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
MInä reagoin hänen tekstiin, en siihen missä oli. Jos yht äkkiä muuttuu tyyli, niin kyllä silloin voi hälytyskellot soida, että onko ny joku muuttunut. Ja jos muuttuu, niin muuttuu. Kyllä mä ymmärrän että jokaisella on oikea elämä palstan ulkopuolella, missä voi tapahtua mitä vaan. Musta se on vaan kohteliasta, sitten ilmoittaa jos joku muuttuu niin, ettei minulle voi enää kirjottaa... Samoin toimisin itsekin.
kirsi on oppinut kirjottaa. eikä kirjota enää juu,ei,ehkä ,emmä tiiä tyyliin. älä vittu vaadi kirsiltä liikoja
Kiitos toivotuksesta, sekä hyvää yötä myös sinne! Oli kieltämättä hyvä ilta. Kirjoitin uuden "iltasadun" sinkut palstallekin. Toivottavasti oli myös sullakin hyvä ilta. Mukavaa alkavaa viikkoa samaan syssyyn toivotan sinne.
Kiitos. Ilta oli ihan kiva. Tuli nukuttua univelkoja pois ja juteltua kaverin kanssa pitkä puhelu. Kivaa tulevaa viikkoa sinullekin. Mulla on nyt taas tavallaan uutta ja jännää luvassa töissä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Ilta oli ihan kiva. Tuli nukuttua univelkoja pois ja juteltua kaverin kanssa pitkä puhelu. Kivaa tulevaa viikkoa sinullekin. Mulla on nyt taas tavallaan uutta ja jännää luvassa töissä...
oi sä saat työkavereita jotka juttelee tai jopa kivoja sinkkunaisvartijoita seuraksi
mustasusi kirjoitti:
Toihan on hieno juttu. Uutta ei voi omaksua koskaan liikaa. Tsemppiä!
Varjoperuna kirjoitti:
Toihan on hieno juttu. Uutta ei voi omaksua koskaan liikaa. Tsemppiä!
No ei se varsinaisesti uutta ole... Entinen paikka joka on saattanu vähä muuttua poissaolon aikana... Pääsen palaamaan takaisin sinne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei se varsinaisesti uutta ole... Entinen paikka joka on saattanu vähä muuttua poissaolon aikana... Pääsen palaamaan takaisin sinne.
no ei se sua estä olemasta täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oi sä saat työkavereita jotka juttelee tai jopa kivoja sinkkunaisvartijoita seuraksi
Oisit susimies kyllä nihee työkaveri
Anonyymi kirjoitti:
Oisit susimies kyllä nihee työkaveri
Niinhä sä sitä kuvittelet. Mulla on kyllä muunlaisia kokemuksia.
- Anonyymi
Lenkillä kävin ja nyt löhöän sohvalla läppärin kera.
- Anonyymi
Hyvää yötä 👋
- Anonyymi
On vähän uni vaikeuksia mulla mut hyvää yötä 🫡☕️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.313366Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1191488
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241237Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141103Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015