MENEVÄT KASTEINEEN JA EHTOOLLISINEEN HELVETTIIN

Ikävä kyllä näitä on hellareissa ja luteriaisissa sekä muissakin, jotka ovat saaneet kasteen ja jopa useita ehtoollisia ja silti näille onnettomille eivät taivaan portit aukea.

Jotkut kuvittelevat virheellisesti, että kun olen saanut kristillisen kasteen ja nauttinut jopa useita ehtoollisia, niin jopas minulle taivaan portit tietysti aukenevat.
Näin jopa jotkut ymmärtämättömät opettavat.

Ja tietysti noin on pirullisen väärin!

Että taivaan portit todella avautuvat on tehtävä parannus ja luovuttava kuolleista ja pahoista teoista. En toki mene sitä väittämään, että kaste ja ehtoollinen ovat kuolleita tekoja.

Kuolleet teot ovat pahoja ja synnillisiä tekoja, tekoja joiden harjoittaminen ilman aitoa parannusta ja niistä luopumista vie helvettiin.

Eli on uskottava, että Jeesus kärsi ja kuoli ristillä, että minäkin voisin saada vapautuksen pahojen tekojeni seurauksista, koska nyt Jeesus kärsi ja kuoli ihmisten sijaisena ristillä.

Ja kun uskotaan Jeesukseen raamatullisesti, on tehtävä päätös lähteä häntä seuraamaan elämässä sekä otettava samalla hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi.

Noin kun toimii vapaaehtoisesti ja sydämen halusta, saa lunastuksen sinetiksi itseensä Pyhän Hengen asumaan, joka antaa samalla myös voimaa ja viisautta uuteen elämään.

11

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä et kyllä sulje etkä avaa kenellekään taivaan portteja. Se on varmaa.

    • Anonyymi

      Itse olen Jeesuksen omana saanut olla kymmeniä vuosia. Äitini on oikeassa uskossa samoin kuin minäkin olen. Hänellä paratiisi on lähellä. Mikä onnentyttö ihana äitini onkaan. Hyvä ja laupias, Jeesukselle todella rakas

      Uskon että suuri osa juoksee kieli pitkällä helvettiin ja tuleen kärventymään. Se on oikein heille. Jeesus ei heitä tunne

      Onneksi saan olla pelastettu Jeesuksen oma.

      • Anonyymi

        Ihmisen omat todistelut omasta autuudesta on yhtä tyhjän kanssa.

        Todistajia pitää olla kolme ulkopuolista yhtäpitävää todistajaa.

        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.


    • Anonyymi

      Ei syntinen ihminen mitään sinettejä saa ennen kuin kasteessa Jumala on pessyt synnit pois ja synnyttänyt ihmisen uudeksi ikuisesti eläväksi sieluksi vedestä ja Hengestä lupauksensa mukaisesti.

      Perisyntinen ihminen ei ole sellaisenaan vielä Jumalanlapsi.

      Vasta kasteessa Jumala ennallistaa ihmisen Hengen yhteyteen kanssaan.

      Pietarilla oli taivaan valtakunnan avaimet, kun hän näin sanoi:

      1. Piet.3

      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

    • Anonyymi

      Jenkkilahkojen uskoontulo tarkoittaa käännyttämällä aikaansaatua aivopesua.

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskooon.

    • Anonyymi

      Jenkkilahkoissa otetaan vastaan epäpyhiä villitseviä hurmoshenkiä jeesuksina.

    • Anonyymi

      Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

      Mitä muitakaan nämä on kuin helluntailaisia ja vastaavia lahkouskovaisia?

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      . Ei uusia kasteita, olen puhdas valkean vaatteen omaava mies.

      Hallelujah, Jeshua, hallelujah.

    • Anonyymi

      Jeesus on taivaassa ja ihminen on maan päällä. Ei ihminen ota mitään Jeesuksia vastaan. Jeesus tulee takaisin vasta ajallaan.

      Jeesus lupasi lähettää taivaasta kasteen veden ja sovintoveren lisäksi kasteessa puhdistettuun sieluun oman kärsimykset läpikäyneen Totuuden Hengen sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

      1. Joh. 5:8

      Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      Kannattaa varoa lahkolaisten "irtohenkien" kosketuksia ja kasteita ja muita henki-ilmiöitä, taivasmatkoja, pelastusvarmuuksia, ja mitä selityksiä niille sitten keksitäänkään.

      • Anonyymi

        Silloin kun hurmoslahkon kokouksessa alkaa valot välähtelemään ja päästä kuuluu ääniä, henget puhuu, niin kannattaa mennä vaikka ulos raittiiseen ilmaan haukkaamaan happea joksikin aikaa.


    • Anonyymi

      Uskonasioissa kannattaa olla rauhallinen sen Jeesuksenkin kanssa, koska hän tulee takaisin vasta ajastaan.

      Ap. t. 1:11

      Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.

      Jeesus varoitti apostoleitaan niistä Damaskontien valejeesuksista ja muista Tarsolaisista murhamiehistä, niiden perään lähtemisestä varoitti.

      Matt.24:24 "Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe