PS:n kommentti päivystys eläkepalstalla.

Anonyymi-ap

Moni ei oikeasti niistä ole edes eläkkeellä ja suurin osa niistä valehtele omaisuudestaan.

Laittaako täällä kukaan täysi-ikäinen terve ihminen hymiöitä ? Ei, ne on kaikki saman sairaan PS:n ulkomaita vihaavan henkilön laittamia.

Onko jollakin heistä suuri eläke.. mutta eivät kuitenkaan tiedä mitään sijoittamisesta tai liike-elämästä. Vielä vähemmän monesta todellisesta asiasta. En luettele, sillä te kaikki tiedätte, kenellä on omaisuutta ja rahaa.

Vihaavat muslimeita ja muita uskontoja. Mutta itse eivät ole edes kristittyjä ja saatikka tietäisivät mitään Raamatusta. Eli näiden kaikkien summa summa on PS:n sairas vajakki.

Sitten se päivystys. . . Miten jokaisen uutisen kohdalla on aina ensimmäisinä PS:n vajakkien kommentteja? Varmasti vaalien alla oli Paljon poliittista persupaskaa.

Niin, kuin kerroin. Asun Vietnamissa ja maksan vuokraa 140 euroa kuukaudessa ja käyn shoppailemassa suurissa Shopping malleissa Ho chi minh citystä. Hintatason voi jokainen jatkoa tubelta ja muilta kanavilta.

Toki tänne Vietnamiiin ja muualle maailmaa taas lokakuussa lähtee tuhansia ihmisiä talveksi tai 6 kuukaudeksi asumaan parempaa elämää, kuin Suomessa olisi tarjolla. Toki jos saat rahat läjään niin tulkaa ja menkää toki katsomaan. Sehän selviää matkustamalla.

Toki nyt kannattaa niiden, joilla on talo ja omaisuutta siirtää varallisuus ulkomaille jo näiden epävarmojen aikojen vuoksi. Valtio alkaa varastaa hoitomaksuja myös omaisuudesta. Jos meinaatte lapsille jotain jättää tulevaisuudessa.

Ei teidän tarvitse uskoa mitä kirjoitan. Te voitte tarkistin asioita yksinkertaisesti netistä ja käyttäkää englannin kielisiä hakuja. On toki muutamia suomenkielisiä tubettajia esim.

Miten pärjääminen jos ei osaa hyvin Englantia ? Kääntäjät on keksitty ja täällä maailmalla on monessa paikoissa jo isompia suomalaisyhteisöjä esim. Suomiseuroja, vaikka Pattayalla tai Filippiineillä. Katsomaan vain. Toki Euroopassa myös.

Minä en ole täällä millään poliittisella tarkoituksella, vaan tarkoitus on auttaa ihmisiä ja levittää tietoa. Toki vihaan suomi-propagandaa ja siten miten sillä lietsotaan vihaa. Toki jokainen lippupää kantaa lippua vihasta ei hyvyydestä.

Itselläni on vahva kristinuskon pohja. Tiedän Raamatun olevan täydellinen en pelkällä uskomalla, vaan tiedolla ja tiedon yhteensopivuudella. Se tieto ja ymmärrys ei ole tullut hetkessä. Sitä on luettu ja koeteltu liki 30 vuotta. Kaikki palikat kolahtaa paikalleen. Kun tiedän, niin voin sen kertoa ja selittää ja perustella.

Olen varmasti valtion vihollinen. Raamatussa valtio kuvastaa Petoa ja se on varma. Koiralla tarkoitetaan ihmistä, jolla ei ole omaatuntoa ja on valmis tekemään syntiä ja rikkomaan Jumalan käskyjä valtion määräyksestä. Vai tunnetteko yhtään rehellistä poliitikkoa. Peto saa voimansa saatanalta. Eli valtio saa voimansa pahuudesta.

21

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että jaksat toistella tuota samaa potaskaa jatkuvasti. Usko jo nyt huviksesi, että kyllä kaikilla on tiedossa faktat Suomen osalta ja koska kirjoitat potaskaa Suomen asioista, niin miksipä et kirjoita potaskaa yhtä lailla sikäläisistä oloista.
      Ja kehtaat vielä sekoittaa kristinuskonkin tuohon sekoiluusi…. Tai ääriuskovaisia tietäen, en ihmettele tätäkään.

Mikä sinua vaivaa?
      Jos ja kun siellä selvästi sinulla on henkisesti vaikeaa, niin pikkuisen nöyryyttä ja realismia asenteisiisi, niin ehkä itsetuntosi kestäisi vaikka paluun Suomeen. Se on tietysti selvää, että täällä et voisi rehennellä köyhän kansan edessä kuten siellä tuloillasi, koska ne eivät siihen tietenkään riitä.

• Anonyymi

Koeta jo tajuta, että matemaattisesti ja laadullisesti sinne onnelaan ei kannata tulla eikä jäädä eläkkeellä asumaan. . . Ai unohtu ilmasto.

Hyvä, että puhut faktoista ... lyöhän niitä numeroita sitten pöytään, että paljonko on stadissa vuokra... Miten dösä ja metro ?

Älä vingu kehitysalueelle asumaan.. minulla on täällä samat palvelut mitä stadissa tai liki sata kertaa enemmänkin.

Kehitysalue ymmärretään palveluiden ja kauppojen ja tavaroiden saatavuudella... Ok. Tahtoisin syömään Skybaariin .. Tahtoisin ostaa merkki t-paidan ja toki sovittaa miltä näyttää. Olisi kiva jos olisi vielä lämmin ilma ja merenranta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koeta jo tajuta, että matemaattisesti ja laadullisesti sinne onnelaan ei kannata tulla eikä jäädä eläkkeellä asumaan. . . Ai unohtu ilmasto.

Hyvä, että puhut faktoista ... lyöhän niitä numeroita sitten pöytään, että paljonko on stadissa vuokra... Miten dösä ja metro ?

Älä vingu kehitysalueelle asumaan.. minulla on täällä samat palvelut mitä stadissa tai liki sata kertaa enemmänkin.

Kehitysalue ymmärretään palveluiden ja kauppojen ja tavaroiden saatavuudella... Ok. Tahtoisin syömään Skybaariin .. Tahtoisin ostaa merkki t-paidan ja toki sovittaa miltä näyttää. Olisi kiva jos olisi vielä lämmin ilma ja merenranta.

Minä, minä ,minä, raha, raha ja raha mistään muusta ei väliä, kun raha ja minä.
        Olet tosi pinnallinen ihminen ja väheksyt muita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sinua…
        Koko elämäsi näyttää pyörivän halpojen hintojen ympärillä. Ymmärrätköhän itsekään kuinka naurettava olet…. Tuskin.

No eikun jatka samaa rataa halpojen hintojesi ihailun kanssa. Muuhun et ilmeisesti pystykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi sinua…
        Koko elämäsi näyttää pyörivän halpojen hintojen ympärillä. Ymmärrätköhän itsekään kuinka naurettava olet…. Tuskin.

No eikun jatka samaa rataa halpojen hintojesi ihailun kanssa. Muuhun et ilmeisesti pystykään.

En pysty ! En todellakaan pysty ja se on varma!
        Mutta siihen pystyn, että voin päättää missä asun ja olen. Sinä et !

Voit olla ihan ihan ihan ja ihan sata varma, että sinun poliittinen suomi -paska ei kiinnosta pätkä vertaa ja sinun puolueesi. Voit olla ihan tasan sata varma, että pyrin siirtämään minun isäni omaisuuden pois sieltä onnellisten maasta jo ihan turvallisuus syistä.

Siihen Siihen Siihen minä voin vaikuttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit olla ihan ihan ihan ja ihan sata varma, että sinun poliittinen suomi -paska ei kiinnosta pätkä vertaa ja sinun puolueesi. Voit olla ihan tasan sata varma, että pyrin siirtämään minun isäni omaisuuden pois sieltä onnellisten maasta jo ihan turvallisuus syistä.

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pystyn päättämään missä asun, ei minun tarvitse muuttaa jonnekin maailman ääriin halpojen hintojen takia ostamaan kopioituja merkkituotteita ja halpaa krääsää.
        Kyllä sinua kiinnostaa niin penteleesti Suomi ja suomalaiset , joka päivä kirjoitat tänne Suomi palstalle ja myös sinua kiinostaa yksi puolue Suomesta josta myös kirjoitat joka päivä.
        Jos sinua ei kiinnostaisi Suomi niin et kirjoittaisi mitään tänne, etkä lukis joitakin Suomen paskalehtiä, kuten ilta- pulu, seiska ja naisten lehdet.
        Sinä todistelet itsellesi , kuinka ihanaa siellä kehitysmaassa on , et meille, kyllä me tiedämme millaista siellä on, mutta sinä raukka et ole onnellinen siellä, sen todistaa nuo kirjoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin pystyn päättämään missä asun, ei minun tarvitse muuttaa jonnekin maailman ääriin halpojen hintojen takia ostamaan kopioituja merkkituotteita ja halpaa krääsää.
        Kyllä sinua kiinnostaa niin penteleesti Suomi ja suomalaiset , joka päivä kirjoitat tänne Suomi palstalle ja myös sinua kiinostaa yksi puolue Suomesta josta myös kirjoitat joka päivä.
        Jos sinua ei kiinnostaisi Suomi niin et kirjoittaisi mitään tänne, etkä lukis joitakin Suomen paskalehtiä, kuten ilta- pulu, seiska ja naisten lehdet.
        Sinä todistelet itsellesi , kuinka ihanaa siellä kehitysmaassa on , et meille, kyllä me tiedämme millaista siellä on, mutta sinä raukka et ole onnellinen siellä, sen todistaa nuo kirjoituksesi.

Paitsi, että sinä et pysty päättämään missä asut. Sinä olet syntynyt sinne, kuten minäkin. Mutta sieltä pois pääseminen on saavutus.

Toki luen, koska se nyt sattuu olemaan äidinkieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että sinä et pysty päättämään missä asut. Sinä olet syntynyt sinne, kuten minäkin. Mutta sieltä pois pääseminen on saavutus.

Mutta, kun me ei haluta täältä pois, meillä täällä hyvä ja onnellinen elämä, perhe, sukulaiset lapsenlapset, ei me kaikki riidellä sukulaisten kanssa, me rakastetaan läheisiämme ja nämä ihmiset ovat meille tärkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh… aika poika olet rehentelemään…

Hommahan on niin, että sinä et pysty päättämään missä asut tuolla surkealla itsetunnolla. .
        Sinun pieni eläkkeesi riittää asumaan suuresti ihailemaasi keskiluokkaista kurjaa elämääsi vain kehitysmaassa halvan hintatason perässä.

Suurin saavutukseksi elämässäsi onkin ollut muutto halpismaahan toteuttamaan keskiluokkaista unelmaasi, johon Suomessa tai muuallakaan Euroopassa ei olisi kyennyt. Ja pidät sitä suurena sankarillisena tekona kuvitellen muidenkin pyrkivän samaan…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh… aika poika olet rehentelemään…

Hommahan on niin, että sinä et pysty päättämään missä asut tuolla surkealla itsetunnolla. .
        Sinun pieni eläkkeesi riittää asumaan suuresti ihailemaasi keskiluokkaista kurjaa elämääsi vain kehitysmaassa halvan hintatason perässä.

Suurin saavutukseksi elämässäsi onkin ollut muutto halpismaahan toteuttamaan keskiluokkaista unelmaasi, johon Suomessa tai muuallakaan Euroopassa ei olisi kyennyt. Ja pidät sitä suurena sankarillisena tekona kuvitellen muidenkin pyrkivän samaan…

Harva siihen pystyi... enemmän näyttävät rikkaat pystyvän.. Esim. Espanjanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva siihen pystyi... enemmän näyttävät rikkaat pystyvän.. Esim. Espanjanaan.

Ei Espanjassa mitään rikkaita ole, vaan ihan pien ja keskieläkeläisiä, tavallisia entisiä duunareita.
        Osa, tai monet tulevat aina keväällä Suomeen ja palaavat syksyllä, niinkö muuttolinnut.
        Ei ole kysymys mistään pystymisestä, ihmiset kaikki erilaisia, toiset tykkää erilaisista kulttuureista ja taas toiset tykkää olla kotimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin saavutus, minun juureni ovat täällä ja viihdyn erittäin hyvin, sinä ole juureton ja onko tämä nykyinen asuinmaasi jo kolmas siellä Aasiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen päättänyt asua Suomessa, sinä se et pysty päättämään missä asut, eikös tää Vietnam ole jo kolmas maa missä asut, ja varmaan muutat vielä monta kertaa, kun haet aina vaan halvempaa, ja halvempaa maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ole päättänyt asua täällä Suomessa, se on minun ja perheeni päätös.
        Matkaillaan kolme kertaa vuodessa katsomassa erilaisia maita ja ihmisten elämää niissä maissa, mutta koti on ja pysyy Suomessa.

• Anonyymi

Onko kukaan sinusta kiinnostunut mitenkään.

• Anonyymi

Kuka nyt tuollaisesta änkyrästä olis kiinnostunut.

• Anonyymi

Katsokaa nyt, kuinka kolmen " V " persu porukka mellestää tälläkin eläkepalstalla... onko tuo eläkkeellä vai ei ?

" Samaa mieltä, tollanen satanen kuussa on heille oikeesti pieni ongelma. Tässä on taas hyvä esimerkki nykyajan muoti-ilmiöstä elikkä suurinta älämölöä pitää ja eniten näkyvyyttä "

• Anonyymi

?????

• Anonyymi

Sinä ole tän palstan persuhäirikkö oikea persufani.

• Anonyymi

Jos täällä joku päivystää niin sinä, mistä sinä tiedät kunkin kommentoijan puoluekannan ja sijoitukset, sukupuolen ja varallisuuden ?
      Voit poistua tältä palstalta, sinusta ei kukaan tykkää, kun aina haukut ja ivailet kaikille et osaa keskustella asianmukaisesti mistään, ei pidä tupata, kun ei tykätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe