Kun kääntyy autieteen risteyksessä , ei koskaan
Näyttääkö pyöräilijä suuntamerkkiä
12
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se johtuu kun koulut jäi kesken ja se näkyy myös täällä.
- Anonyymi
Harva edes tietää, mikä on autietee (vai autiede?) ja minkälainen risteys sillä on.
- Anonyymi
Aloituksessa tarkoitetaan varmaan autotietä, mutta ei sellaistakaan ole liikennesääntöjen mukaan olemassa.
- Anonyymi
Autieteen risteys! Minkä maan sana, sillä ei ainakaan suomea?
Minä pyöräilijänä pääsääntöisesti näytän ajoradalla tai pyörätiellä ajaessani kädelläni suuntamerkin.
Päästän myös jalankulkijat suojatien yli niin ajoradalla kuin pyörätiellä olevalla suojatiellä.
Väistämissäännökset osaan ja vieläpä noudatan.- Anonyymi
Hyvä sinä! Kalasteletko kehuja, kätten taputuksia, pisteitä vai papukaija merkkejä?
- Anonyymi
Audieteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audieteen?
just, tosi paljon yhteistä
- Anonyymi
Pyöräilen aika vähän, mutta näytän kädellä kääntyessä.
Joskus jalalla.
Katson myös mihin ajan, onko tilaa jne...
Ei ole ongelma pysäyttää tien ylityksissä, jos pitää väistää autoja.
Saatan joskus päästää bussin ensin, vaikka sen pitäisi väistää, joskus autonkin.
Helpompi minun odotella kuin pysäyttää painavampia ajoneuvoja. Vähän pelisilmää.
...sitten kun menen niin rauhassa ja selkeästi, että muillekin jää aikaa huomata.
Muutama vuosikymmen mp:llä niin ymmärtää muitakin ja ennakointi on selkäytimessä.- Anonyymi
Niin, eihän bussi ole auto, lienee raitiovaunu.
- Anonyymi
Harva pyöräilijä näyttää suuntamerkkiä.
- Anonyymi
En itse ole autoilija. Mutta näin jalankulkijana huolestuttaa paljon enemmän jalkakäytävillä pyöräilevät. He eivät useinkaan tule ajatelleeksi, että pienten lasten ja vanhusten lisäksi myös joku ihan terveen näköinen nuori aikuinenkin voi olla syystä tai toisesta havainnointikyvyltään rajoittunut.
- Anonyymi
Joo, jalkakäytävällä ei edes saa pyöräillä, paitsi alle 12-vuotiaat ja hekin vain silloin, kun siitä ei aiheudu huomattavaa haittaa jalankululle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389