Saako niitä muualta kuin Virtain Moottorisahasta (jos enää sieltäkään), jossa oli kumminkin aika suppea valikoima?
Aika heikosti nämä netistä löytyvät. Ehkei paikkakunnalla mökkeilevän kalastusharrastajan rahoille ole tarvetta.
Mistä kalastusvälineitä?
6
571
Vastaukset
- Anonyymi
kai niitä mato omkija myydähään tokmammissa
- Anonyymi
Virroilla on virtoviehe Ahjolassa ison tien varressa. Todella hyvä paikka!
- Anonyymi
Osaako siel ä kuka an edsr kalastaa . Turha edes yrittä jos ri osaa
- Anonyymi
No mitä hyvää sieöä on. Kerro esimerkki erkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako siel ä kuka an edsr kalastaa . Turha edes yrittä jos ri osaa
Minä ilmeisesti en enää osaa. Aikaisempina vuosina on aina tullut Havankajärvestä jotakin, tänä vuonna ei. Etenkin pohjoispää ihan kuollutta. Onko sinne joku maajussi tuupannut jotain paskaa, sillä sellainen ainakin ajoittain haisee?
- Anonyymi
Eikös sen pitänyt lopettaa? Onko vielä olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389