Haluaisin hieroa karvaista rintaani vasten tissejäsi ja tuntea kuinka nännisi kovenevat samoin kuin kaluni
Lumberjack5 espo
Isotissinen nainen
48
1008
Vastaukset
- Anonyymi
🥰🥰🥰 Ohhh
- Anonyymi
Pitäisitkö siitä nainen isorintainen?
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumberjack5Todellakin pitäisin, on todella kiihottavaa kun nännit hierovat karvaista rintaa ja samalla kullisi on syvällä sisälläni.. Oi rakas mikä nautinto olisi. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pitäisin, on todella kiihottavaa kun nännit hierovat karvaista rintaa ja samalla kullisi on syvällä sisälläni.. Oi rakas mikä nautinto olisi. 😍
Niinpä,olisiko aivan mahdotonta toteuttaa ?
Minä PK seudulla asustelen suurimman osan vuotta.
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumberjack5Ei se ihan mahdottomuus ole toteuttaa ja mä nautin miehisistä karvoista.. Ei joka paikan tarvi olla ajettu.. On ihanaa kun saa hyväillä karvaista selkää tai karvaista rintaa kun lemmitään ja antaa nännien kulkea karvojen päältä, herkistyä ja kovettua.. Oujeah.. Ja kun nännit nauttii niin se säkenöi pilluun asti...
Ja kun on pitkät kynnet ja herkät sormen päät niin kuin mull niin saa hyväillä miehen selkää ja joskut haluaa että vähä hyväilen kynsillä kun he ovat päälläni ja pakaroista puristelen ja hyväilen kun nostan jalat ja laitan vähä niin kuin solmuun ne miehen vähän selän päälle niin saa työnnettyä itsensä sisälläni vielä syvemmälle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan mahdottomuus ole toteuttaa ja mä nautin miehisistä karvoista.. Ei joka paikan tarvi olla ajettu.. On ihanaa kun saa hyväillä karvaista selkää tai karvaista rintaa kun lemmitään ja antaa nännien kulkea karvojen päältä, herkistyä ja kovettua.. Oujeah.. Ja kun nännit nauttii niin se säkenöi pilluun asti...
Ja kun on pitkät kynnet ja herkät sormen päät niin kuin mull niin saa hyväillä miehen selkää ja joskut haluaa että vähä hyväilen kynsillä kun he ovat päälläni ja pakaroista puristelen ja hyväilen kun nostan jalat ja laitan vähä niin kuin solmuun ne miehen vähän selän päälle niin saa työnnettyä itsensä sisälläni vielä syvemmälle..Ouh nainen
Mitenkähän sinuun saisi yhteyttä?
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumberjack5Voi rakas💋💋. Todellakin pidän. Sinä kuuma ja tulinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumberjack5Kauanko vielä olet täällä hesassa Lunberjack5.
Mun kaverinikin haluis sua.. Hän on vähän vanhempi kun minä.. Hän on 22v.
Cindy20... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko vielä olet täällä hesassa Lunberjack5.
Cindy20...Syyskuun vielä
Mielelläni kaveriskin tissejä imisin..
Ehkä keksittäis kotain muutakin Cindy..
Lumbrrjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyskuun vielä
Mielelläni kaveriskin tissejä imisin..
Ehkä keksittäis kotain muutakin Cindy..
Lumbrrjack5Mihin sinä sitten lähdet...
Ja ihan mitä vain muutakin Lumberjack5
Sun isotissi Cindy💋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko vielä olet täällä hesassa Lunberjack5.
Cindy20...Onko kaveris pienikokoinen sexy blondi ?
Olitte lauantaina ratikassa ,seisoitte molemmat niin lähellä,sääresi koskettivat välillä olkapäätän.
Ja hänkin kiimainen tyttö,haluaisi imeä kulliani samalla kun nuolen sun pillua Cindy
Ja sama toisinpäin:)
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaveris pienikokoinen sexy blondi ?
Olitte lauantaina ratikassa ,seisoitte molemmat niin lähellä,sääresi koskettivat välillä olkapäätän.
Ja hänkin kiimainen tyttö,haluaisi imeä kulliani samalla kun nuolen sun pillua Cindy
Ja sama toisinpäin:)
Lumberjack5Voi. Sinäkö se olit. Anteeksi kun kosketin.. Aina ei voi välttyä.
Mitähän jos antaisit minulle kunnon kyydin.. Nyt olen vapaa nainen. Kuka sitten haluaakin..
- Anonyymi
Tosa sulle voi ol haastetta jos et ol seurannu enemmistö trendinä on karvattomuus
- Anonyymi
Ikåvä kyllå ,mutta miehekäs rintakarvoitus onneksi vielä vetoaa useimpiin naisiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikåvä kyllå ,mutta miehekäs rintakarvoitus onneksi vielä vetoaa useimpiin naisiin..
Ei onneks ol tuommoist useimmat naiset jotka niihin on mieltynä etelän maisa niitä lomaromanssejakin kun harjoittaa sie nääs kun niittä tuuhean rintakarvoituksen omaavia miehiä on enämpi
- Anonyymi
On seksikästä kun miehellä on arvoja niin herkät nänninpäät hyväilee miehen karheita arvoja tai sormet tuntee karvat kun hyväilee selkäpuolelta kun miehekäs mies rakastelee ja saa nautinnon huippuunsa.
Niin kuin Kurt56 kirjoitti, että on aivan upea tunne kun ratsastan ja hän painaa lantioni omaa vartaloaan vasten ja kulli menee yhä syvemmälle sisälleni ja samalla rintani hyväilevät hänen rinta karvoitustaan, siinä on sitä jotakin...
Cindy20v.
Muutenkin vanhemmilla miehillä kuin minä on karvoja ja kun himoitsen heitä niin saan myös nauttia heidän ihanista karvaisista vartaloistaan, miehekkäitä ja niin upean seksikkäistä. Olen aivan kiimassa heihin....heiltä sa aivan mahtavaa seksiä..kuumaa,intohimoista,pitkäkestoista nautintoa.. Nuori nainen on ihan nautintonsa huipussa.. - Anonyymi
Tänään imin, imin ja nuolin ja kielellä pyöritin ja lisää imua ja pumppausta suulla kunnes ihana purkaus suuhun, nam.. Niin ihanaa spermaa. Hyvän makuista ja kaikki nielaisin ja huulilla ja kielellä putsasin vielä loput.
Nami
Iso tissinen nainen.- Anonyymi
Missä päin sinä asut? Tekisitkö minulle saman? Olen Tampereella.
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään ennen kuin mieheni lähtee ja minä hänen mukanaan reissuun,kuulemma.
Honeymoon matka.
Cindy- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Niinpä mitäs olet vajakki etkä ymmärrä naisten rinnoista mitään. Siksipä vajakki menit navettaan kun kerrottiin sieltä niitä utareita löytyy.
- Anonyymi
Toivottavasti Cindy..
Olitki kirkossa eilen;)?
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Cindy..
Olitki kirkossa eilen;)?
Lumberjack5Olisikohan ollu mun kaveri, en tiedä..
Mulla oli vähä muuta puuhaa.
🍺Cindy
- Anonyymi
Mun 62v. Miesystävä haluaa mua jälleen maalle käymään luonaan.. Mmm..ihanaa yhteistä intohimoa tiedossa... Mä oon niin sulaa vahaa näiden miesten kanssa... Aivan ihania..
N20v.- Anonyymi
No olis täällä stadiskin 66v mies kiimaisena
Jossais viel kerran nuolla nuorta pillua
M66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olis täällä stadiskin 66v mies kiimaisena
Jossais viel kerran nuolla nuorta pillua
M66Tottakai saat. M66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saat. M66
Missä haluat nuolla mua. M66
- Anonyymi
Tapasin Turkkilaisen miehen tanssiravintolassa. Sen avonaisen paidan alta oikeen pursui tumma rintalarvoitus. Tykkäs tanssia hitaita ja minul kun on f kupin rinnat ni hiero ja puristi oikeen itseään vasten. Mun nännit kovettuu siinä ja kyllähän se sen huomasin ja itse tunsin koveneva kalun sen housuissa.
- Anonyymi
Palasin tämän Turkin miehen kanssa lavalta pöytään ja se haki viel snapsit meille. Kysy et lähtisikö sen luo jatkoille, vastasin heti myöntävästi. Oikeen odotinkin sitä kun pikkarit oli tosi koosteena. Kun sen eteiseen päästiin ni oltii tosi kuumina ja vaatteet lähti molemmilta alle aikayksikön.
- Anonyymi
Hirviörinnoissa nännit eivät kovene, koska rinnat ovat täynnä löysää läskiä. Pikkuisessa söpöissä kiinteissä tisuissa ne kovenee. Nännin ja nännipihan lihakset tarvitsevat tukea, läski ei sitä tarjoa.
- Anonyymi
Minun hirviörinnoissani ainakin nännit kovenee ja vaikka ovatkin isot. Mutta tämä onkin varmaan ihan ihmiskohtaista en tiedä.
Rinnat ovat turpeat kun kiihotun ja nännit kauniin isot ja kovat..
Cindy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun hirviörinnoissani ainakin nännit kovenee ja vaikka ovatkin isot. Mutta tämä onkin varmaan ihan ihmiskohtaista en tiedä.
CindyNiitä haluaisin lutkuttaa Cindy
Sulla oli takki päällä niin en huomannut kuinka isot ne ovat ja oot niin hoikka muuten
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CindyOletko joskus kassalla Cindy,isot tissit näytillä:)?
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joskus kassalla Cindy,isot tissit näytillä:)?
Lumberjack5Saat nauttia mun tisseistä ihan livenä joku päivä ihan kahdestaan.
Vapaa aikana näytän enemmän rintojani. Ja välillä asiakas käynneillä jos halutaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat nauttia mun tisseistä ihan livenä joku päivä ihan kahdestaan.
Vapaa aikana näytän enemmän rintojani. Ja välillä asiakas käynneillä jos halutaan.Hieno juttu Cindy!
Jos sulla on yhtä isot kun mitä näin viikolla rräällä kassatytöllä,niin aaaahhh..
Varmaan lutkutan niitä kauan,näykin ja puristelen
Kulliakin saat hieroa niiden väliin
Kun vain kerrot paikan missä sut tapaan
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu Cindy!
Jos sulla on yhtä isot kun mitä näin viikolla rräällä kassatytöllä,niin aaaahhh..
Varmaan lutkutan niitä kauan,näykin ja puristelen
Kulliakin saat hieroa niiden väliin
Kun vain kerrot paikan missä sut tapaan
Lumberjack5Jos oli DD kupin niin sellaset mulla on. Onhan noita toki isompiakin olemassa. Ja saat nauttia niistä niin kauan kun haluat.. Lutkuttaa oikein kunnolla ja mitä sitten haluatkin tehdä.. Voihan sitä kulli hoitoakin rintojen välissä tehdä, mikä ettei. Tilanteen mukaan.. Mut mun himot nousee korkealle siinä samalla.. Että en tiedä sitten kuka haluis panna mua sen jälkeen.
Cindy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oli DD kupin niin sellaset mulla on. Onhan noita toki isompiakin olemassa. Ja saat nauttia niistä niin kauan kun haluat.. Lutkuttaa oikein kunnolla ja mitä sitten haluatkin tehdä.. Voihan sitä kulli hoitoakin rintojen välissä tehdä, mikä ettei. Tilanteen mukaan.. Mut mun himot nousee korkealle siinä samalla.. Että en tiedä sitten kuka haluis panna mua sen jälkeen.
CindyKyllä se varmaan menis nussimiseksikin Cindy.
Työnntyisin sisääsi takaapäin voisin puristella ja kouria samalla rintojasi,purisin niskaab,näykkisin korvia
Kourisin rajusti isoja lollojasi, se tekisi minut hulluksi himosta..
Mutta se on vain haave jota kuvittelen kun runkkaan kyrpääsi..
Ehkä tuo kassatyttö suostuis livetapaamiseen,kyllä ne oli varmasti ainakin DD tissit hänelläkin..
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se varmaan menis nussimiseksikin Cindy.
Työnntyisin sisääsi takaapäin voisin puristella ja kouria samalla rintojasi,purisin niskaab,näykkisin korvia
Kourisin rajusti isoja lollojasi, se tekisi minut hulluksi himosta..
Mutta se on vain haave jota kuvittelen kun runkkaan kyrpääsi..
Ehkä tuo kassatyttö suostuis livetapaamiseen,kyllä ne oli varmasti ainakin DD tissit hänelläkin..
Lumberjack5Ettet se ollutkin sinä Cindy;)
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet se ollutkin sinä Cindy;)
Lumberjack5Kyllä minä haluan tavata sinut Lumberjack5. Ja saat mitä haluat.
Käytkö täällä vuosaaressa miten paljon.
Cindy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä haluan tavata sinut Lumberjack5. Ja saat mitä haluat.
CindyHaluan sinut sisälleni Lumberjack5.
Syvälle sisälleni... Oi sinä ihana. Ja saat kouria tissit ja näykkiä ja purra.
Cindy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä haluan tavata sinut Lumberjack5. Ja saat mitä haluat.
CindyHarvoin käyn,viimrksi kesällä,eikä sua näkyny
Lumberjack5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut sisälleni Lumberjack5.
Syvälle sisälleni... Oi sinä ihana. Ja saat kouria tissit ja näykkiä ja purra.
CindyTunkeudun tiukkaa pilluusi takaapäin saan samalla puristella raskaita rintojas rajustKyrpäni on kova na sulle Cindy
K
Lumberjack 5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunkeudun tiukkaa pilluusi takaapäin saan samalla puristella raskaita rintojas rajustKyrpäni on kova na sulle Cindy
K
Lumberjack 5Minä olen ihan märkänä sinulle. Ja nännit kovina kun sinua ajattelen. Ihana.
Hieron rintojani ja hyväilen itseäni.. Kumpa pian tapaisimme.. Vaikka tuossa lammella.. Joka on lähellä..
Cindy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ihan märkänä sinulle. Ja nännit kovina kun sinua ajattelen. Ihana.
Hieron rintojani ja hyväilen itseäni.. Kumpa pian tapaisimme.. Vaikka tuossa lammella.. Joka on lähellä..
CindyOnko se mustan lammen lampi,joku kapakki siinä lähellä?
Tiedätkö sen liikuntapuiston,siellä voitas tavata,siellä mis on niitä laitteita
Voisin puristella sua,ehkä ottaa isot rintasi esiin ja imeä siellä metsikössä;)
Lumberjack5
- Anonyymi
Mulla kävi vähän heikosti. Oli just tollanen herkkärintainen ja muutenkin erotiikasta pitävä upea nainen. Piti lähteä fugeen 3 kuuks, mutta joku erimielisyys erotti meidät. Onhan sielläkin kivoja ja vapaita naisia, mutta hieman tutummassa seurassa reissu on hauskempaa. Onko kellään kokemuksia satunnaisesta reissu seurasta?(ei juopottelu seurasta)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136