Isotissinen nainen

Anonyymi-ap

Haluaisin hieroa karvaista rintaani vasten tissejäsi ja tuntea kuinka nännisi kovenevat samoin kuin kaluni


Lumberjack5 espo

27

533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥰🥰🥰 Ohhh

      • Anonyymi

        Pitäisitkö siitä nainen isorintainen?

        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisitkö siitä nainen isorintainen?

        Lumberjack5

        Todellakin pitäisin, on todella kiihottavaa kun nännit hierovat karvaista rintaa ja samalla kullisi on syvällä sisälläni.. Oi rakas mikä nautinto olisi. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin pitäisin, on todella kiihottavaa kun nännit hierovat karvaista rintaa ja samalla kullisi on syvällä sisälläni.. Oi rakas mikä nautinto olisi. 😍

        Niinpä,olisiko aivan mahdotonta toteuttaa ?
        Minä PK seudulla asustelen suurimman osan vuotta.


        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä,olisiko aivan mahdotonta toteuttaa ?
        Minä PK seudulla asustelen suurimman osan vuotta.


        Lumberjack5

        Ei se ihan mahdottomuus ole toteuttaa ja mä nautin miehisistä karvoista.. Ei joka paikan tarvi olla ajettu.. On ihanaa kun saa hyväillä karvaista selkää tai karvaista rintaa kun lemmitään ja antaa nännien kulkea karvojen päältä, herkistyä ja kovettua.. Oujeah.. Ja kun nännit nauttii niin se säkenöi pilluun asti...
        Ja kun on pitkät kynnet ja herkät sormen päät niin kuin mull niin saa hyväillä miehen selkää ja joskut haluaa että vähä hyväilen kynsillä kun he ovat päälläni ja pakaroista puristelen ja hyväilen kun nostan jalat ja laitan vähä niin kuin solmuun ne miehen vähän selän päälle niin saa työnnettyä itsensä sisälläni vielä syvemmälle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan mahdottomuus ole toteuttaa ja mä nautin miehisistä karvoista.. Ei joka paikan tarvi olla ajettu.. On ihanaa kun saa hyväillä karvaista selkää tai karvaista rintaa kun lemmitään ja antaa nännien kulkea karvojen päältä, herkistyä ja kovettua.. Oujeah.. Ja kun nännit nauttii niin se säkenöi pilluun asti...
        Ja kun on pitkät kynnet ja herkät sormen päät niin kuin mull niin saa hyväillä miehen selkää ja joskut haluaa että vähä hyväilen kynsillä kun he ovat päälläni ja pakaroista puristelen ja hyväilen kun nostan jalat ja laitan vähä niin kuin solmuun ne miehen vähän selän päälle niin saa työnnettyä itsensä sisälläni vielä syvemmälle..

        Ouh nainen
        Mitenkähän sinuun saisi yhteyttä?

        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisitkö siitä nainen isorintainen?

        Lumberjack5

        Voi rakas💋💋. Todellakin pidän. Sinä kuuma ja tulinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä,olisiko aivan mahdotonta toteuttaa ?
        Minä PK seudulla asustelen suurimman osan vuotta.


        Lumberjack5

        Kauanko vielä olet täällä hesassa Lunberjack5.
        Mun kaverinikin haluis sua.. Hän on vähän vanhempi kun minä.. Hän on 22v.
        Cindy20...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko vielä olet täällä hesassa Lunberjack5.
        Mun kaverinikin haluis sua.. Hän on vähän vanhempi kun minä.. Hän on 22v.
        Cindy20...

        Syyskuun vielä
        Mielelläni kaveriskin tissejä imisin..
        Ehkä keksittäis kotain muutakin Cindy..

        Lumbrrjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuun vielä
        Mielelläni kaveriskin tissejä imisin..
        Ehkä keksittäis kotain muutakin Cindy..

        Lumbrrjack5

        Mihin sinä sitten lähdet...
        Ja ihan mitä vain muutakin Lumberjack5
        Sun isotissi Cindy💋


    • Anonyymi

      Tosa sulle voi ol haastetta jos et ol seurannu enemmistö trendinä on karvattomuus

      • Anonyymi

        Ikåvä kyllå ,mutta miehekäs rintakarvoitus onneksi vielä vetoaa useimpiin naisiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikåvä kyllå ,mutta miehekäs rintakarvoitus onneksi vielä vetoaa useimpiin naisiin..

        Ei onneks ol tuommoist useimmat naiset jotka niihin on mieltynä etelän maisa niitä lomaromanssejakin kun harjoittaa sie nääs kun niittä tuuhean rintakarvoituksen omaavia miehiä on enämpi


    • Anonyymi

      On seksikästä kun miehellä on arvoja niin herkät nänninpäät hyväilee miehen karheita arvoja tai sormet tuntee karvat kun hyväilee selkäpuolelta kun miehekäs mies rakastelee ja saa nautinnon huippuunsa.
      Niin kuin Kurt56 kirjoitti, että on aivan upea tunne kun ratsastan ja hän painaa lantioni omaa vartaloaan vasten ja kulli menee yhä syvemmälle sisälleni ja samalla rintani hyväilevät hänen rinta karvoitustaan, siinä on sitä jotakin...
      Cindy20v.
      Muutenkin vanhemmilla miehillä kuin minä on karvoja ja kun himoitsen heitä niin saan myös nauttia heidän ihanista karvaisista vartaloistaan, miehekkäitä ja niin upean seksikkäistä. Olen aivan kiimassa heihin....heiltä sa aivan mahtavaa seksiä..kuumaa,intohimoista,pitkäkestoista nautintoa.. Nuori nainen on ihan nautintonsa huipussa..

    • Anonyymi

      Tänään imin, imin ja nuolin ja kielellä pyöritin ja lisää imua ja pumppausta suulla kunnes ihana purkaus suuhun, nam.. Niin ihanaa spermaa. Hyvän makuista ja kaikki nielaisin ja huulilla ja kielellä putsasin vielä loput.
      Nami
      Iso tissinen nainen.

    • Anonyymi

      Toivottavasti nähdään ennen kuin mieheni lähtee ja minä hänen mukanaan reissuun,kuulemma.
      Honeymoon matka.
      Cindy

      • Anonyymi

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

        Niinpä mitäs olet vajakki etkä ymmärrä naisten rinnoista mitään. Siksipä vajakki menit navettaan kun kerrottiin sieltä niitä utareita löytyy.


      • Anonyymi

        Toivottavasti Cindy..

        Olitki kirkossa eilen;)?

        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Cindy..

        Olitki kirkossa eilen;)?

        Lumberjack5

        Olisikohan ollu mun kaveri, en tiedä..
        Mulla oli vähä muuta puuhaa.
        🍺Cindy


    • Anonyymi

      Mun 62v. Miesystävä haluaa mua jälleen maalle käymään luonaan.. Mmm..ihanaa yhteistä intohimoa tiedossa... Mä oon niin sulaa vahaa näiden miesten kanssa... Aivan ihania..
      N20v.

      • Anonyymi

        No olis täällä stadiskin 66v mies kiimaisena

        Jossais viel kerran nuolla nuorta pillua

        M66


    • Anonyymi

      Tapasin Turkkilaisen miehen tanssiravintolassa. Sen avonaisen paidan alta oikeen pursui tumma rintalarvoitus. Tykkäs tanssia hitaita ja minul kun on f kupin rinnat ni hiero ja puristi oikeen itseään vasten. Mun nännit kovettuu siinä ja kyllähän se sen huomasin ja itse tunsin koveneva kalun sen housuissa.

      • Anonyymi

        Palasin tämän Turkin miehen kanssa lavalta pöytään ja se haki viel snapsit meille. Kysy et lähtisikö sen luo jatkoille, vastasin heti myöntävästi. Oikeen odotinkin sitä kun pikkarit oli tosi koosteena. Kun sen eteiseen päästiin ni oltii tosi kuumina ja vaatteet lähti molemmilta alle aikayksikön.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe