Ylen ohjelmat

Anonyymi-ap

Passaa tuutin täydeltä,haluan verorshani takaisin

48

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunistinen ideologia se verottaa ja päättää tästäkin puolestasi. Kaupalliset on siis iso hyi-hyi, koska ne ei sisällä byrokratiaa eikä ideologisia suojatyöpaikkoja. Kansalainen kun voi vaihtaa toimijaa ja ihan valita mistä maksaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla enemmän kokoomuksen säästötalkoita ylessä nykyään. Kulut kuriin ja rahat omiin taskuihin. Näin toimii kokoomus. Kun vassarit olivat aikoinaan enemmän ylessä voimissaan, ohjelmisto oli edes osin kelvollista. Kaikki mihin kokoomus pistää kätensä muuttuu paskaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla enemmän kokoomuksen säästötalkoita ylessä nykyään. Kulut kuriin ja rahat omiin taskuihin. Näin toimii kokoomus. Kun vassarit olivat aikoinaan enemmän ylessä voimissaan, ohjelmisto oli edes osin kelvollista. Kaikki mihin kokoomus pistää kätensä muuttuu paskaksi

        Koko ylehän on pelkkää vassaripskaa täynnä. Joutaakin leikata reilusti. Jos puolellamiljardillakaan ei saa kuin uusintoja ja viherpropagandaa, niin sen saman luulisi saavan puolet vähemmälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ylehän on pelkkää vassaripskaa täynnä. Joutaakin leikata reilusti. Jos puolellamiljardillakaan ei saa kuin uusintoja ja viherpropagandaa, niin sen saman luulisi saavan puolet vähemmälläkin.

        Äläpäs persupummi jauha paskaa, ei kaikki ole pelkkää vasemmistolaispaskaa mitä Ylellä on!


      • Anonyymi

        TAAS sinä jauhat projisoinnnista vaikka tuskin edes tiedät mitä koko sana tarkoittaa! JA mitä minuun tulee niin pummi en taatusti ole! Ja kyllä, sinä olet pummi vaikka kuinka olisit yrittäjä! Monet yrittäjät saavat tukiaisia eli ovat pummeja!


      • Anonyymi

        Sivustaseuraajana on pakko sanoa että sitä saa mitä tilaa, itse olet jatkuvasti solvannut aiheettomasti erimielisiä pummeiksi joten kestä se nyt kuin mies, että sinuakin vaihteeksi solvataan!


      • Anonyymi

        Pummin vikaa ainakin on tuolla asenteella


      • Anonyymi

        Minä kun en ole pummi, toisinkuin sinä ja katso mitä itse teet kun AINA haukut erimielisiä pummeiksi vain erimielisyyden vuoksi!
        JA miten niiin tulee samasta ip-osoitteesta? Sinähän vainoharhainen olet!


      • Anonyymi

        Siis sinähän se pummeiksi toisia haukut jatkuvasti joten kestä nyt sitten itse se että sinuakin joku haukkuu!! Ja sinä haukut täysin aiheettomasti toisia pummeiksi! Senkin idiootti et huomaa lainkaan mitä itse teet, olet kuin venäjän putler, hänkin tykkää itse saavansa tehdä mitä vaan mutta älähtää jos toiset tekee hänelle samaa!


      • Anonyymi

        Minä EN loisi, olen TYÖeläkkeellä, että siitä sait, senkin r*nkkari!
        Enkä minä ole poistattanut viestejäsi, jos niitä on poistettu, on siihen aihettakin!
        SINÄ TÄSSÄ OLET SE SIVISTYMÄTÖN, OLET ITSE ALKANUT NIMITELLÄ TOISIA PUMMEIKSI JA TÄYSIN AIHEETTA!


      • Anonyymi

        MINÄ EN OLE LOINEN, VAAN SINÄ SE LOISIT ITSE TOISTEN SELKÄNAHASTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN loisi, olen TYÖeläkkeellä, että siitä sait, senkin r*nkkari!
        Enkä minä ole poistattanut viestejäsi, jos niitä on poistettu, on siihen aihettakin!
        SINÄ TÄSSÄ OLET SE SIVISTYMÄTÖN, OLET ITSE ALKANUT NIMITELLÄ TOISIA PUMMEIKSI JA TÄYSIN AIHEETTA!

        Kyllä tuolla raivoamisella ja pilkkaamisella mitä suollat muita kohtaan se olet sinä jonka kommentit pitää poistaa saati antaa bannia. Itse en sentään ole yhtä itsekeskeinen kuin sinä, joten en viitsi painaa ilmoitusnappia lähinnä siksi, että muutkin näkevät täysin sairaan raivoamisesi mitä suollat heitä kohtaan jotka eivät ajattele kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs persupummi jauha paskaa, ei kaikki ole pelkkää vasemmistolaispaskaa mitä Ylellä on!

        On se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuolla raivoamisella ja pilkkaamisella mitä suollat muita kohtaan se olet sinä jonka kommentit pitää poistaa saati antaa bannia. Itse en sentään ole yhtä itsekeskeinen kuin sinä, joten en viitsi painaa ilmoitusnappia lähinnä siksi, että muutkin näkevät täysin sairaan raivoamisesi mitä suollat heitä kohtaan jotka eivät ajattele kuin sinä.

        Sinä se JATKUVALLA solvaamisella aiheutat pian itse itsellesi bannit! Ja minä en ole pilkannut muita enkä raivonnut! Enkä minä ole itsekeskeinen joten miksi projisoit omaa käytöstäsi minuun?


      • Anonyymi

        Edelleenkään EN ole loinen vaan työurani tehnyt ja nyt eläkkeellä! Joten voit lopettaa ton paskan suoltamisen ja jatkuvan solvaamisesi minua kohtaan!! Ja jos sinä oikeasti olisit yrittäjä, niin sinulla tuskin olisi aikaa tuollaiseen paskanjauhamiseen täällä! Eli et taida oikeasti olla mikään yrittäjä vaan pelkkä työtön persupummi joka tekeytyy yrittäjäksi saadakseen säälipisteitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se.

        Ei ole ja sillä sipuli! Et varmasti ole kaikkea ohjelmistoa seurannut mitä Yleltä tulee ja silti haukut sitä!


      • Anonyymi

        Siis sinä olet päivänselvä trolli, minä EN OLE PUMMI, vaikka turhahan sinulle trollille on sitä sanoa kun itse siellä riitaa haastat!! Sitäpaitsi SINÄ se tässä toistat toisten kommentteja, enkä minä!


      • Anonyymi

        Minä en edelleenkään ole vihervassari enkä myöskään loinen joten lopeta toi solvaamisesi, myöskään älyssäni ei ole mitään vikaa, toisinkuin eräällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en edelleenkään ole vihervassari enkä myöskään loinen joten lopeta toi solvaamisesi, myöskään älyssäni ei ole mitään vikaa, toisinkuin eräällä!

        Kommenttiesi perusteella älyssäsi todellakin on vikaa. Kukaan normaali ei räyhää tuolla tavoin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttiesi perusteella älyssäsi todellakin on vikaa. Kukaan normaali ei räyhää tuolla tavoin kuin sinä.

        En ole räyhännyt, eikä älyssäni ole mitään vikaa mutta kai nyt typerää trollia vastaan SAAN puolustautua? Vai pitääkö muka niellä mukisematta se kaikki paska mitä tuo persunretale suoltaa??


      • Anonyymi

        Minä EN ole trollipummi, toisinkuin eräs! JA minulla ON oikeus puolustautua persutrollia vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole trollipummi, toisinkuin eräs! JA minulla ON oikeus puolustautua persutrollia vastaan!

        Menetät oikeutesi "puolustautua" siinä vaiheessa, kun aloitat itse räyhäämisesi vassaripummi.
        Uhriutumisesi on säälittävää. Olet kuin venäjä mikä hyökkää luvatta itsenäiseen maahan ja uhriutuu, jos vastapuoli vastavuoroisesti hyökkää heidän mailleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetät oikeutesi "puolustautua" siinä vaiheessa, kun aloitat itse räyhäämisesi vassaripummi.
        Uhriutumisesi on säälittävää. Olet kuin venäjä mikä hyökkää luvatta itsenäiseen maahan ja uhriutuu, jos vastapuoli vastavuoroisesti hyökkää heidän mailleen.

        En ole räyhännyt enkä ole vassaripummi, olen työeläkeläinen! Ja törkeää syyttää minua venäläismielisyydestä kun tuo persu itse hyökkää ensin!


    • Anonyymi

      Haluan kolmannen mediatalon meille ikääntyneille. Yle ja MTV on johdettu niin kummilla periaatteilla nykyään, ettemme pysy perässä ollenkaan.
      Ei, emme tahdo nähdä paljaita pyllyjä, ei seksityrkkyjä, ei aviorikosohjelmia, hölmöä kokkailua tai puutarhanhoitoa, mökkiremppoja eikä muovisia valkohampaisia juontajia sössöilemään.
      Haluamme rauhallisen ja asiallisen median, jossa asia on edellä eikä hölmölän tyrkkyväki.

      • Anonyymi

        Hölmölän tyrkkyväki vankileirille pakolliseen fyysiseen työhön joka kestää vuorokauden ympäri.Ankarat vartijat kitkevät kaiken hölmöilyn tehokkailla keinoilla(Seisotus,ruoka-annosten puolitus,tehtävän työn koventaminen ja keston pitkitys,raipaniskut kun lusmuilua havaitaan)eiköhän nuo toimi tähän tyrkkyväkeen tarpeeksi hyvin näin ensi alkuun ankaroittamista harkitaan jos tarvetta ilmenee.


    • Anonyymi

      Yle aamun akkaraati valitsee amerikan pressan ja lakkauttaa Israelin valtion!

      • Anonyymi

        Ja jokatoinen sana on ilmastonmuutos ja ennallistaminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin kommunistien sosialistien kaapama paska kanava. Tarjotaan vaan paskaa.

      • Anonyymi

        Ei Ylessä ole mitään kommunisteja! Ja Maikkariko se on se lempikanavasi? SE VASTA PASKAA SUOLTAAKIN! Yleltä sentään tulee ihan katsottavaakin ohjelmaa!


    • Anonyymi

      Kiitos 21.8.2024 mökki asioita koskevasta ohjelmasta. Ihanat naiset äänessä radiossa.

      • Anonyymi

        Widdu. Kyllä nyt on kyse tv-ohjelmista nutipäät


    • Anonyymi

      Mahtavia laurikoivistoja ja savolaisenlauroja radiossa...

    • Anonyymi

      YLE tuo katala sosialismin haamu.

      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä olet ja tietenkin Persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän sinä olet ja tietenkin Persu.

        Dementikko katselee uusintoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän sinä olet ja tietenkin Persu.

        Ja jälleen haukut ja solvaat ihmisiä kun et muuhun kykene. Tuo raivoaminen ja agressiivisuutesi kertoo lähinnä sinun henkisistä ongelmistasi jota purat toisiin ihmisiin. Itke lisää niin nautin.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen haukut ja solvaat ihmisiä kun et muuhun kykene. Tuo raivoaminen ja agressiivisuutesi kertoo lähinnä sinun henkisistä ongelmistasi jota purat toisiin ihmisiin. Itke lisää niin nautin.😂

        Sinä kuvittelet että kaikki on yhden ja saman ihmisen kommentteja, vaikka täällä kirjoittaa USEAMPI, ja kyllä muutkin on sitä mieltä että persut täällä Yleä haukkuu! Mitä henkisiin ongelmiin tulee niin sinullahan niitä riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälleen haukut ja solvaat ihmisiä kun et muuhun kykene. Tuo raivoaminen ja agressiivisuutesi kertoo lähinnä sinun henkisistä ongelmistasi jota purat toisiin ihmisiin. Itke lisää niin nautin.😂

        Sinut tunnistaa typeristä emojeistasi ja siitä että "projisoit" jatkuvasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuvittelet että kaikki on yhden ja saman ihmisen kommentteja, vaikka täällä kirjoittaa USEAMPI, ja kyllä muutkin on sitä mieltä että persut täällä Yleä haukkuu! Mitä henkisiin ongelmiin tulee niin sinullahan niitä riittää!

        Kaikki nämä "persu sitä persu tätä" kommentit tulee yhdestä ja samasta ip osoitteesta joten turhaan kuvittelet, että lukijat luulevat täällä olevan useampi persuttelija trolli. Ja miksi sitten älähdit, jos kerran kommentti ei ollut sinun näppäimistöltäsi idiootti.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä "persu sitä persu tätä" kommentit tulee yhdestä ja samasta ip osoitteesta joten turhaan kuvittelet, että lukijat luulevat täällä olevan useampi persuttelija trolli. Ja miksi sitten älähdit, jos kerran kommentti ei ollut sinun näppäimistöltäsi idiootti.😂

        Ei tule samasta ip-osoitteesta, koita nyt jo vainoharhainen tajuta että täällä on muitakin persuihin kyllästyneitä kuin vain minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule samasta ip-osoitteesta, koita nyt jo vainoharhainen tajuta että täällä on muitakin persuihin kyllästyneitä kuin vain minä!

        Aihe ei edes koske persujasi, joten totuus kyllä on se, että sinä näet niitä persuja joka puolella ja sinä olet se joka niistä täällä Yksin jauhaa. Valitettavasti totuutta sinä et pääse pakoon mot.
        Mielen häiriötäsi kuvaa se, että vaikka puhe olisi kaukosäätimen pattereiden vaihtamisesta sinä kaivat persut siihenkin keskusteluun.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihe ei edes koske persujasi, joten totuus kyllä on se, että sinä näet niitä persuja joka puolella ja sinä olet se joka niistä täällä Yksin jauhaa. Valitettavasti totuutta sinä et pääse pakoon mot.
        Mielen häiriötäsi kuvaa se, että vaikka puhe olisi kaukosäätimen pattereiden vaihtamisesta sinä kaivat persut siihenkin keskusteluun.🤭

        Älä nyt valehtele ja liioittele, en minä persuja joka paikassa koe olevan, sen sijaan tuo ylen haukkuminen on Persuille yleistä! Enkä taatusti ole ainoa joka jauhaa persuista, on muitakin täällä. Joten taidat olla vainoharhainen jos kuvittelet että minä olen ainoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt valehtele ja liioittele, en minä persuja joka paikassa koe olevan, sen sijaan tuo ylen haukkuminen on Persuille yleistä! Enkä taatusti ole ainoa joka jauhaa persuista, on muitakin täällä. Joten taidat olla vainoharhainen jos kuvittelet että minä olen ainoa!

        Eli myönnät ylen vihervasemmistolaisuuden ja poliittisen ideologian kun kaivat nämä iänikuiset persusi siihenkin. Kuten itse huomaat politisoit kaiken ja kun huomaat, että ideologiaasi kritisoidaan kuten ylenkin kohdalla hyökkäät heti.
        Tässä keskustelussa näkee mainiosti, että yle ei todellakaan ole enää pitkään ollut puolueeton media eikä näinollen ansaitse verorahoitustakaan.
        Ps. Kaikki me jotka kritisoimme vihervasemmistolaista öyhötystänne emme ole edes persuja. Paina se umpiluuta olevaan kalloosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli myönnät ylen vihervasemmistolaisuuden ja poliittisen ideologian kun kaivat nämä iänikuiset persusi siihenkin. Kuten itse huomaat politisoit kaiken ja kun huomaat, että ideologiaasi kritisoidaan kuten ylenkin kohdalla hyökkäät heti.
        Tässä keskustelussa näkee mainiosti, että yle ei todellakaan ole enää pitkään ollut puolueeton media eikä näinollen ansaitse verorahoitustakaan.
        Ps. Kaikki me jotka kritisoimme vihervasemmistolaista öyhötystänne emme ole edes persuja. Paina se umpiluuta olevaan kalloosi.

        Minun kalloni ei ole umpiluuta enkä ole vihervasemmistolainen, missä edes olisin niin sanonut olevanikaan? SINÄ vaan keksit kaikenlaisia omia juttujasi jotta saat hyökätä kimppuuni! JA muistutan että Persu EI ole haukkumasana, sitä käyttää persut itsekin itsestään! Sen sijaan pummi, trolli ja loinen ovat törkeän luokan haukkumasanoja joita ei pitäis käyttää kenestäkään! Ymmärrätkö?


    • Anonyymi

      Sunkaan työkkäreistä sitä tuskin paljon menee.

    • Anonyymi

      Kyllä ei muutakun samoja vanhoja! Peltsiä ja sotadokumenttejä Kaurismäen elokuvia on nähty tykkään mut moneenkertaan nähdyt! Sit Tervoo ja Hattarapäätä!! Uusintoja siitä maksetaan🤔

      • Anonyymi

        Peltsin saisi kyllä jättää pois, mokoma tyyppi on niin linssilude kuin olla ja voi! en voi sietää koko tyyppiä ja aina menee telkka kiinni tai vaihdan kanavaa kun Peltsi on ruudussa!


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe