Johdatus... Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Se on enemmän kuin useimmat ymmärtävät. Se on Jumalan aikaa, joka vaatii uskomaan siihen, että kaikki on Jumalan kädessä ja auttaa sinua luottamaan siihen, ettei sinulle tapahdu mitään pahaa vaan kaikki järjestyy kyllä parhain päin.
Ne ihmiset, jotka luottavat ehdottomasti Jumalan Sanaan voivat elää ilman pelkoa luottamuksen varassa, joka tulee Jumalalta itseltään. Kun sinua painaa maalliset huolet ja askareet voit jättää ne kaikki Jumalan huolettavaksi, niin silloin näet, että kaikki järjestyy parhain päin. Ei ole pelkoa huomisesta. Haluatko kuulua Pyhälle Hengelle...
Haluatko uudistua päivä päivältä hengen mukaiseen elämään Kristuksessa. On tärkeää pyrkiä ymmärtämään, että kaikesta huolimatta on olemassa Jumala, jonka varaan voit tulla huolinesi ja murheinesi. Niin raskasta kuormaa ei olekaan mitä hän ei voisi kantaa. Olkaa levollisin mielin sillä minä annan teille levon... Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te löydätte levon sielullenne.
Etsikää niin te löydätte ja anokaa niin te saatte. Ilman uudistumista hengen mukaiseen elämään, ei voi elää Pyhän Hengen mukaista elämää...
On luotettava Jumalan antamaan lupaukseen" Minä olen teidän kanssanne aina maailman loppuun asti"... Minä annan sinulle voitonseppeleeksi elämän...
Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.
Eläkää rauhassa ja pyhittäkää elämänne Jumalan Sanan ja Pyhän Hengen mukaiseen elämään Kristuksessa... Luottakaa Taivaallisen Isämme Johdatukseen Ja Jumalan ylenpalttiseen rakkauteen ja armoon Kristuksessa meidän vapahtajamme kautta Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen...
Älkää lannistuko vaan luottakaa Jumalan johdatukseen...
Deus portator hominis. Intellige filium hominis.
DEUS INTELLIGENT HUMINE NOS...
Jumala ihmisen kantaja. Ymmärrä ihmisen poika. JUMALA YMMÄRTÄÄ IHMISET...
Gloria in excelsis Deo.
Verbum Dei est Verbum omnium. per amorem Dei
Agnus Dei. Fili Dei, Verbum Dei..
Kunnia Jumalalle korkeuksissa.
Jumalan Sana on kaikkien Sana. Jumalan rakkauden kautta
Jumalan Karitsa. Jumalan Poika, Jumalan Sana..
Salutem in nomine Domini nostri Iesus Christi.
Tervehdys Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
ANGELUS DEI
VERBATUM DEI
Yksin ei selviä, jos ei usko johdatukseen... Kuuntele Jumalan Sanaa niin pääset perille...
4
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata luottaa jumala johdituksiin, korkeampien jännitteiden puolella ainakaan.
Ainakin raamatun mukaan Taivaan isä ja poika Oy ovat kaikkien alojen tumpeloita.- Anonyymi
Ihminen on mieletön, eikä pysty kuuntelemaan muuta kuin mahaansa ja luulee elävänsä yksin maan päällä. Ette te tunne Jumalan Sanaa. Jumalan armo ei tule teissä ilmi Kristuksen kautta. Ettekä te sääli ihmisiä. Useimmat teistä ovat pelkästään nykyisin ateisteja ja ateistien lopun te saatte. Teitä ei Jumala enää Siunaa... No kadotus on varma teille. Suomi katoaa historiaan...
Ex Tempore, Out of Time...
- Anonyymi
Jumalajutut ovat so last season.
Useimmat tosiaan ymmärtää että ne ovat vain hiekkaheimon nuotiotarinoita. Kukaan aikuinen nyt todesta ota, eihän.- Anonyymi
SI, LAST SEASON KOITTAA SINULLE PIAN ATEISTI. HEILURI HEILUU JO.
NO PROBLEMOS TU. VIIMEISINÄ AIKOINA IHMISET KERSKAAVAT PANETTELEVAT JA KUOLEVAT KUTEN AIKOINAANKIN. SE JOHDATUS EI NIMITTÄIN KOSKE SINUA VANHUS. SINÄ VANHANA SYNTYNYT OLET YMMÄRTÄNYT ASIAN KUTEN ILMAISIT.
JUMALAN LAPSET EIVÄT KATSOS OLE TEIDÄN SUKUANNE...
VALITAN SINÄ AIKUINEN, ET OTA TODESTA KRISTUSTA JUMALAN SANAA...
KUKAAN, JOKA EI OTA VASTAAN POIKAA, EI HÄNESSÄ OLE SIJAA ISÄLLEKÄÄN.
EIKÄ JUMALAN RAKKAUS PYSY HÄNESSÄ. PYHÄN HENGEN LÄSNÄOLO EI KUULU SINULLE...
SINÄ LUULTAVASTI KUOLET LIHALLISUUTEEN KUTEN MUUTKIN. SE VOI OLLA MYÖS TAPATURMA TAI VÄKIVALTAINEN KUOLEMA. KUITENKAAN SINUA EI SUOMESSA SIUNATA, KOSKA KUULUT JUMALATTOMIIN IHMISIIN EIKÄ SINUSSA OLE SIJAA JUMALAN RAKKAUDELLE JA JUMALAN SOVITUSTYÖLLE... OLET ILMAN JUMALAN ARMOTALOUTTA...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p576403Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3365431Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1675097Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1404884Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204130Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202636Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite262534Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32408Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282307- 782044