Pitkäaikainen altistuminen ravinnottomuudelle

Anonyymi-ap

Kuinka kauan voi olla syömättä, jos on terve?

15

238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      4 viikkoa. Juomatta voi olla 2

    • Anonyymi

      En edes koita olla syömättä kun diabetes,menee taju kankaalle. Mikä ihmen syy kun syömättä täytyy pitkä aika olla,ryyppäs tai pelas rahansa.

    • Anonyymi

      Kokemusta vain 4:stä vuorokaudesta. Pelkkä kraanavesidieetti alkoi kaluamaan voimaa ja kestävyyttä.
      Hengissä pysyminen riippunee laardivarannoista ja kehon suojaravinnevarastoista.
      Nestettähän on saatava suhteellisen pian.

    • Anonyymi

      Kyllä höntti olo tulee kun verensokerit laskee,jos painoa niin siitähän elimistö energian ottaa.Aliravittuja ihmisiä maailmalla on kun jossain afrikassa saat kupillisen riisiä,pärjää tolla.

    • Anonyymi

      Tähän pätee helppo muistisääntö, ihminen voi olla kolme päivää juomatta ja kolme viikkoa syömättä.

      Suomessa tuskin on ketään sellaista, joka joutuisi pakosta tälläiseen tilanteeseen. Ruokaa jaetaan ilmaiseksi ja juotavaa vettä on tarjolla.

      Toimeentulotuessa on määritelty ravintoon 9€/päivä, joten sillä kyllä saa riittävästi ravintoa.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä saa kaalia 5-6 kg, mutta tämäkään kaalimäärä ei riitä energiantarpeen tyydyttämiseen joka on 1800- 2600 kcal ihmisen koosta riippuen ja tästä kaalimäärästä sitä saa 1200-1440 kcal. Voita tarvitaan vain 300-450gr koko energian tarpeen tyydyttämiseksi eli kannataa käyttää reilusti voita ruokiin niin pysyy nälkä loitolla.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä että kyllä terve aikuinen ihminen ravintonsa hankkii ja toimeentulotuessahan on määritelty 9eur ruokaan.Ryyppää tai pelaa rahansa ja sen jälkeen ei syömistä.


    • Anonyymi

      Koko loppuelämänsä.

    • Anonyymi

      Terve ihminen pystyy olemaan syömättä sen ajan kun pysyy terveenä.

    • Anonyymi

      Paastoksi sitä sanotaan. Juo vettä jos paastoat

      • Anonyymi

        Islamilainen paasto, syö kuin sika auringon laskeuduttua kun allah ei näe


    • Anonyymi

      Aina sama juttu näissä nälkähommissa. Sanotaan että sillä ja sillä rahalla saa 10 kiloa kaalia, esimerkiksi.
      Mutta onko pakko ostaa niin paljon yhtä ruoka-ainetta.
      Pitääkin mennä äärimmäisyyksiin. Toisessa päässä on ne hienot vuorineuvosten ravintola-annokset ja toisessa päässä se kaalisäkki.
      Mites olis siitä väliltä semmoinen järkevä monipuolinen kotiruoka?

      • Anonyymi

        Vuorineuvokset on äärimmäisen tarkkoja, harva heistä tuhlaa rahaa ravintola-annoksiin, he kyllä tulevat hyvin toimeen sillä 9€/päivä ravintoon ja ei tee edes tiukkaa. Sillä rahalla saa ihan hyvää monipuolista kotiruokaa.

        Vaimoni paistoi juuri tarjouksesta ostettua broileria ja keitti perunoita. Salaattia erilaisista vihanneksista. Ei paljoa maksanut ja syödään tästä pari päivää. Meille riittää kahdestaan 30€ viikossa ruokaan ja syödään itse tehtyä kotiruokaa monipuolisesti.


    • Anonyymi

      Olen ollut 13 vuorokautta täysin syömättä nuorempana.
      Vettä vain hanasta, ei mitään muuta!
      Alussa nälätti paljonkin mutta siihen jo tottui ensimmäisen viikon jälkeen.
      Huimasi kokoajan ja paino putosi, ihon läpi alkoivat kuonat tulemaan läpi ja kroppa haisi.
      Siinä ne sivuoireet.

    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia tarvii olla syömättä nooh tietenkin ryypänny,pelannu rahansa ei tuohon muuta selitystä ole. Mielenterveyden häikkiä tarvii olla.Hitot itse en ole syömättä päivääkään.Terve aikuinen ihminen huolehtii että ruokia.Apina ei pysty ostaan edes kaurahiutaleita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe