Autoilija törmäsi lapseen Kontiolahdella

Anonyymi-ap

6

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyöräilevää lasta ohittanut pakettiauto osui ohitustilanteessa lapsen. Pakukuski epäonnistui pahasti velvoitteessaan antaa pyöräilijälle turvallinen tila tiellä.

      • Anonyymi

        Aivan niin. Jokainen viisas / normi kuskihan olisi tietysti hiljentänyt ja jäänyt lapsen perään ajamaan, koska edestä tuli auto ja tie oli niin kapea, ettei siinä ollut kolmelle rinnakkain tilaa. Pitihän se arvata, että kohta taas joku pässinpää ajaa koululaisen päälle tai tässä tapauksessa aiheutti pöljällä ajotavallaan vahinkoa pienelle koulumatkalaiselle.
        Koulut ovat alkaneet ja takuuvarmasti näitä päälle ajoja tulee vielä lisää, koska niin paljon on näitä pässinpää autoilijoita liikkeellä. Tämäkään tohelo autoilija ei tiennyt, miten sitä varovasti ja liikennesääntöjen mukaan ohitetaan kapealla tiellä pyöräilijää tai vaikkapa hevosella ratsastavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin. Jokainen viisas / normi kuskihan olisi tietysti hiljentänyt ja jäänyt lapsen perään ajamaan, koska edestä tuli auto ja tie oli niin kapea, ettei siinä ollut kolmelle rinnakkain tilaa. Pitihän se arvata, että kohta taas joku pässinpää ajaa koululaisen päälle tai tässä tapauksessa aiheutti pöljällä ajotavallaan vahinkoa pienelle koulumatkalaiselle.
        Koulut ovat alkaneet ja takuuvarmasti näitä päälle ajoja tulee vielä lisää, koska niin paljon on näitä pässinpää autoilijoita liikkeellä. Tämäkään tohelo autoilija ei tiennyt, miten sitä varovasti ja liikennesääntöjen mukaan ohitetaan kapealla tiellä pyöräilijää tai vaikkapa hevosella ratsastavaa.

        Vaikka "viisas" ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonnut trolli ja ikäkuski näin jälkikäteen jälkiviisauttaan palstalle purkaa , niin se miten olisi ajokyvyttömänä itse vastaavassa tilanteessa toiminut, on varmasti todellisuudessa kaukana siitä mitä nyt palstalle vaahtoaa. Tuossahan ei kukaan ajanut kenenkään päälle vaan kuskille sattui kapean tien takia pieni arviointi virhe tai sitten kävi niin, että se pyörätyttö hieman horjahti juuri sillä pahimmalla hetkellä. Tuo trollin mölinä jostain autokuskin tietämättömyydestä varovasti ajamisesta, on vain sitä trollin pään läpi puhaltavan tuulen tuomaa huminaa, jota trolli sitten palstalle syytää. Mistähän trolli tuon ratsukonkin tähän hätään tempaisit, kun sellaista tuskin tuossa tilanteessa oli mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka "viisas" ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonnut trolli ja ikäkuski näin jälkikäteen jälkiviisauttaan palstalle purkaa , niin se miten olisi ajokyvyttömänä itse vastaavassa tilanteessa toiminut, on varmasti todellisuudessa kaukana siitä mitä nyt palstalle vaahtoaa. Tuossahan ei kukaan ajanut kenenkään päälle vaan kuskille sattui kapean tien takia pieni arviointi virhe tai sitten kävi niin, että se pyörätyttö hieman horjahti juuri sillä pahimmalla hetkellä. Tuo trollin mölinä jostain autokuskin tietämättömyydestä varovasti ajamisesta, on vain sitä trollin pään läpi puhaltavan tuulen tuomaa huminaa, jota trolli sitten palstalle syytää. Mistähän trolli tuon ratsukonkin tähän hätään tempaisit, kun sellaista tuskin tuossa tilanteessa oli mukana?

        Pitihän se arvata, että vanha ikäloppu äijäriepu , ja rattijuopon tasolle taantunut palkattu trolli, alkaa taas märisemään.
        Mitä tulee jälkiviisauteen, niin sellaista ei tarvita, vaan kykyä hiljentää vauhtiaan ja jäädä ajamaan pyöräilijän taakse siksi aikaa, kunnes edeltä tuleva on mennyt. Sehän hipaisi ja se on jo paha asia sekin. Kyllä se tuollainenkin "hipaisu" satuttaa, niin ei silloin pidä vaan paeta kylmästi paikalta. Niinhän se on, että sun kuuluukin epäillä kaikkien viisaiden ja normikuskien ajo kykyä, koska palkkaamasi toimeksiantajasi niin vaatii. Kyllähän nämä Venäjän trollit toimii suomessakin ja sinä olet yksi sellainen raukkis. Vai pieni arviointivirhe! Juuri noinhan sun kuuluukin trollina puolustella noin tyhmää arviointivirhettä. itse olen joutunut lukuisia kertoja paljon teillä liikkuneena kohtaamaan tuollaisia tilanteita, että on kapea tie ja saattanut olla vastassa molempiin suuntiin sekä oikealla että vasemmalla jalankulkijoita ja vielä edestä tulee auto. Tuollaisissa kohtaamisissa ei tarvitse lainkaan arviointikykyä tajutakseen, että vauhti seis ja jäädään odottamaan ja katsomaan, miten vastaantulija toimii vai toimiiko mitenkään, eli ajaako vaan täyttä höyryä pakottamalla minut väistämään ja pysähtymään.
        Koska horjahtaminen on suuri vaara silloin, kun iso rekka tai muu hirmu ohittaa vauhdilla pyöräilijän, niin täysipäisten kuskien on tajuttava tämä vaaramomentus. Joka ei sitä tajua, niin käy juuri näin, niinkuin tässä avauksen kerronnassa kävi.
        Haukut jatkuvasti vääriä puita eli meitä kolmea kaverusta, jotka tuomme palstalle näissä kommenteissa ohjeita ja neuvoja huumorilla höystettyinä ynnä pieniä valkoisia valheita juuri sinulle trolli saivartelijalle. Tämä autokuski ei taatusti tiennyt, miten tilanteessa varovasti ajetaan, etkä tiedä sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitihän se arvata, että vanha ikäloppu äijäriepu , ja rattijuopon tasolle taantunut palkattu trolli, alkaa taas märisemään.
        Mitä tulee jälkiviisauteen, niin sellaista ei tarvita, vaan kykyä hiljentää vauhtiaan ja jäädä ajamaan pyöräilijän taakse siksi aikaa, kunnes edeltä tuleva on mennyt. Sehän hipaisi ja se on jo paha asia sekin. Kyllä se tuollainenkin "hipaisu" satuttaa, niin ei silloin pidä vaan paeta kylmästi paikalta. Niinhän se on, että sun kuuluukin epäillä kaikkien viisaiden ja normikuskien ajo kykyä, koska palkkaamasi toimeksiantajasi niin vaatii. Kyllähän nämä Venäjän trollit toimii suomessakin ja sinä olet yksi sellainen raukkis. Vai pieni arviointivirhe! Juuri noinhan sun kuuluukin trollina puolustella noin tyhmää arviointivirhettä. itse olen joutunut lukuisia kertoja paljon teillä liikkuneena kohtaamaan tuollaisia tilanteita, että on kapea tie ja saattanut olla vastassa molempiin suuntiin sekä oikealla että vasemmalla jalankulkijoita ja vielä edestä tulee auto. Tuollaisissa kohtaamisissa ei tarvitse lainkaan arviointikykyä tajutakseen, että vauhti seis ja jäädään odottamaan ja katsomaan, miten vastaantulija toimii vai toimiiko mitenkään, eli ajaako vaan täyttä höyryä pakottamalla minut väistämään ja pysähtymään.
        Koska horjahtaminen on suuri vaara silloin, kun iso rekka tai muu hirmu ohittaa vauhdilla pyöräilijän, niin täysipäisten kuskien on tajuttava tämä vaaramomentus. Joka ei sitä tajua, niin käy juuri näin, niinkuin tässä avauksen kerronnassa kävi.
        Haukut jatkuvasti vääriä puita eli meitä kolmea kaverusta, jotka tuomme palstalle näissä kommenteissa ohjeita ja neuvoja huumorilla höystettyinä ynnä pieniä valkoisia valheita juuri sinulle trolli saivartelijalle. Tämä autokuski ei taatusti tiennyt, miten tilanteessa varovasti ajetaan, etkä tiedä sinäkään.

        Onhan se järki-ihmisen syytä puuttua tuohon "viisaan" rattijuopon tasolle vajonneen ikäkuskin jälkiviisautta osittavaan lähinnä mielenvikaisuutta sisältävään omakehuiseen vääristely kirjoitukseen.
        Normikuskien ajokykyä en koskaan ole epäilyksen alaiseksi asettanut, mutta omien kirjoitustesi mukaan on täysin selvää, että sinä, parin kaverisi kanssa, kun olette autolla ihmisen päälle ajanut ja kirkkoviinissä, vahvojen pohjien kera poliisin huomion kiinnittänyt, niin olet rattijuopon tasolle vajonnut ikäkuski, joten on kyllin syytä pitää sinua ajokyvyttömänä.
        Mainitussa onnettomuudessa varmaan oli syynä juurikin pieni, inhimillinen arviointivirhe, lisättynä sillä pyöräilijän saman hetkisellä horjahduksella. joten ei tuosta kannata harjoittamaasi älämölöä nostaa, pikku inhimillinen vahinko ja sillä selvä.
        Tuo valehtelusi, että olisit tiellä paljon liikkunut on niin paksua puppua, että tuskin tuohon uskot edes itse.
        Tuo, salaliittoteorioihin uskomisesi on vahvaakin vahvempi todiste vakavasta mielenterveytesi järkkymisestä, joka on osoittautunet pitkäaikaiseksi.
        Teitä kolmea kaverusta en ole koskaan haukkunut, ainoasataan todennut sen, omiin kirjoituksiinne perustuvan tosiasian, että olette ajo-ja huomio kyvyltänne rattijuopon tasolle vajonneita ikäkuskeja, jotka on yleiseen liikenteeseen osallistuessaan vakava hengen ja terveyden vaara muille tiellä liikkuville.
        Tässä vaiheessa terveisiä yhdelle kaverillesi joka on kiinnostunut alaikäisistä noin kymmenenvuoden ikäisitä tytöistä. Kyseinen herra pyörittäneen jotain pedofiili rinkiä, jonka aktiivi jäsen sinäkin varmaan olet? Olisin mielelläni vastannut tuon rikollisen kaverisi kirjoitukseen toisessa ketjussa mutta se, ylläpidon toimesta kommenttien määrän ylittymisen takia suljettiin ennen kuin ehdin tuon pedofiili kaverisi kommenttiin vastata.
        Tässä ketjussa mainittu kuski varmasti tiesi sen kuinka varovasti ajetaan ja sinusta poiketen , minäkin sen aina olen tietänyt ja noudattanut.


    • Anonyymi

      Kinttupolku ei sovellu pyöräilyyn.🫣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe