Duunareiden määrä laskee suomessa samaa tahtia kuin työt viedään halpatyömaihin. Ei ole mikään ihme, että Suomen talous sakkaa, kun ainoat veronmaksajat, työntekijät, loppuvat maasta. Kohta täällä ei ole muita kuin eläkeläisiä ja työttömiä.
Työnteko Suomessa on lopussa
23
282
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp sai aikaan paljon tuhoa. Tämänkin. Loisijoita ja typeryksiä odottamassa hyvinvointia minkä itse tuhosivat.
- Anonyymi
Oikeisto etsii koko ajan kuinka pystyy saamaan rahalleen paremman tuoton. Ja se näkyy toimivien tuotantolaitosten alasajona ja yrityskaappauksina. Isot pakottavat pienemmät konkurssiin. Raadollisuus on vallalla aina aasianlaisten marjanpoimioita myöten.
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto etsii koko ajan kuinka pystyy saamaan rahalleen paremman tuoton. Ja se näkyy toimivien tuotantolaitosten alasajona ja yrityskaappauksina. Isot pakottavat pienemmät konkurssiin. Raadollisuus on vallalla aina aasianlaisten marjanpoimioita myöten.
Finanssipelurit Kokoomus etupäässä on velkaannuttanut Suomea pahiten, kun rahaa pitää jakaa suuret määrät. Eihän suurrikkaat hätkähdä parista tonnista voitelurahoja, kuten persut tekevät.
- Anonyymi
Sdp on syvältä per....tä
- Anonyymi
- Suomessa on piiitkääää aikainen alas-ajo prosessi, usean hallituksen ajan..
Työn teko ja työn teettäminen on liian kallista, kilpailukykyä ei ole.
Suomi on viety tyhjän päälle. - myös itsenäisyys, energia-raaka-aineet, jne...
Lisänä tuhoon on salainen hidas, matemaattisesti etenevä väestön vaihto prosessi.
Jota yritetään kyllä kovasti kiellellä olevan ,, jne..
- Mutta se etenee kovaa vauhtia, kannattaa tutustua tilastoihin.
Suomi on siis totaalisen tuhon ja anarkian tiellä.
Tästä voimme kiittää naivisteja, vas.vihreitä, ja myös markkinatalous uskovaista raha pesu oikeistoa, joka pyrkii kiskontaan ja riisto-yhteiskuntaan.
Pohjolan Kongo visio etenee voimakkaasti !!! Työntekijät perin harvoin rahoittavat verojaan, sen tekevät yritykset jotka ovat palkanneet heidät tekemään yrityksen työtä!
Me tarvitsemme lisää tuottavaa yritystoimintaa ja saatamme vielä pelastua kunhan vasurit ja ay mafia saadaan kuriin!- Anonyymi00007
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Kyllä minä ainakin olen nyt ihan aina joutunut ihan itse maksamaan ne ihan kaikki minulle mätkäistyt verot ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut ansaituista tuloistani.
Ei yksikään yritys ole koskaan maksanut minun rehellisen suomalaisen verovelvollisen veroja yhtään mitenkään. Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Kyllä minä ainakin olen nyt ihan aina joutunut ihan itse maksamaan ne ihan kaikki minulle mätkäistyt verot ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut ansaituista tuloistani.
Ei yksikään yritys ole koskaan maksanut minun rehellisen suomalaisen verovelvollisen veroja yhtään mitenkään.Niin olen minäkin maksanut kaikki kuten lait määräävät, en ole sinua edullisemmin mistään päässyt!
Kyllä yritykset maksavat veron tuotostaan, liikevaihdostaan ja vielä rahoittavat sinunkin verosi kuten palkkasikin, joita et kykenisi ilman yrityksiä edes hankkimaan!
Sinun kannattaa oikeasti perehtyä siihen miten yritysten verotus hoituu, nyt sinulla ei näytä olevan reaalia käsitystä asiasta!- Anonyymi00014
Extyökkäri kirjoitti:
Niin olen minäkin maksanut kaikki kuten lait määräävät, en ole sinua edullisemmin mistään päässyt!
Kyllä yritykset maksavat veron tuotostaan, liikevaihdostaan ja vielä rahoittavat sinunkin verosi kuten palkkasikin, joita et kykenisi ilman yrityksiä edes hankkimaan!
Sinun kannattaa oikeasti perehtyä siihen miten yritysten verotus hoituu, nyt sinulla ei näytä olevan reaalia käsitystä asiasta!Asiakkaat maksavat kaiken, siis yrityksen kaikki tulot, duunarit tekevät varsinaisen rahaa tuottavan työn.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Asiakkaat maksavat kaiken, siis yrityksen kaikki tulot, duunarit tekevät varsinaisen rahaa tuottavan työn.
Asiakkaat ostavat tarpeeseen ja duunarit tekevät yrityksen työtä, toivon mukaan, jos palkkaa saavat. Jos tekisivät omaansa niin ei koko firmaa edes tarvittaisi! Et siis ole edes oikein ajatellut asiaa!
- Anonyymi00016
Extyökkäri kirjoitti:
Asiakkaat ostavat tarpeeseen ja duunarit tekevät yrityksen työtä, toivon mukaan, jos palkkaa saavat. Jos tekisivät omaansa niin ei koko firmaa edes tarvittaisi! Et siis ole edes oikein ajatellut asiaa!
Ei sitä tarvi sen kummemmin ajatella, selvä asia. Raha tulee asiakkailta, ilman maksavia asiakkaita tulee vain konkurssi, minkä moni yrittäjä on viimeaikoina henkilökohtaisesti päässyt oppimaan, valitettavasti.
Moni duunari tekee omaa työtään toiminimellä, eli ovat yrittäjiä, mutta silti ovat lähinnä duunareita, ilman yritystä ei oikein voi tehdä mitään ns. urakointia, onnistuu lähinnä jonain kevytyrittäjänä. Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei sitä tarvi sen kummemmin ajatella, selvä asia. Raha tulee asiakkailta, ilman maksavia asiakkaita tulee vain konkurssi, minkä moni yrittäjä on viimeaikoina henkilökohtaisesti päässyt oppimaan, valitettavasti.
Moni duunari tekee omaa työtään toiminimellä, eli ovat yrittäjiä, mutta silti ovat lähinnä duunareita, ilman yritystä ei oikein voi tehdä mitään ns. urakointia, onnistuu lähinnä jonain kevytyrittäjänä.Sitä yrittäjä joutuu pitämään tuotevalikoimaansa tasolla joka asiakkaita kiinnostaa ja josta ovat valmiita maksamaan. Jos ei kykene niin on parasta panna lappu luukulle!
- Anonyymi00018
Extyökkäri kirjoitti:
Sitä yrittäjä joutuu pitämään tuotevalikoimaansa tasolla joka asiakkaita kiinnostaa ja josta ovat valmiita maksamaan. Jos ei kykene niin on parasta panna lappu luukulle!
Ja nuo tuotteet tekee duunarit.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja nuo tuotteet tekee duunarit.
Yrityksen tuotteitahan siellä tehdään! Jos duunarit tekisivät omia tuotteitaan niin miksi ihmeessä he sinne firmaan niitä menisivät tekemään kun kotosalla saisivat pitää koko tuoton? Kerro ihmeessä miksi duunarit olisivat niin tyhmiä?
- Anonyymi00019
Extyökkäri kirjoitti:
Yrityksen tuotteitahan siellä tehdään! Jos duunarit tekisivät omia tuotteitaan niin miksi ihmeessä he sinne firmaan niitä menisivät tekemään kun kotosalla saisivat pitää koko tuoton? Kerro ihmeessä miksi duunarit olisivat niin tyhmiä?
Asiakkaan tuotteita siellä yrityksessä tehdään, sillä ei ole järkeä yrityksen tehdä tuotteita vain itselleen, silloin pitää olla talous aika loistavalla tolalla, tai olla kommari.
- Anonyymi00021
Extyökkäri kirjoitti:
T.1.5.5.1.T
- Anonyymi
kulluuhan se aika täällä koneellakin....ja saa olla omissa oloissaan upseerina
K.api - Anonyymi00013
JA "TYÖTTÖMIÄ" DEMAREITA ?
KELA BE TALA ?
HAHHAHHAAAA .
JA POOOOOIS . - Anonyymi00015
Ei kai ne työpaikat ole mitään konkreettisia asioita mitä "viedään" muualle. Jotain asioita ei vaan kannata tehdä enää Suomessa. Toki on ongelmallista, että asioiden tekeminen siirretään sinne missä voidaan teettää olosuhteissa, missä ei ole ihmisarvoa otettu huomioon. Mutta mitään ei ole keltään viety.
Tämä vaatisi laajempaa globaalia keskustelua ihmisen arvosta yleensäkin. Ja ymmärrystä siitä että jokainen ihminen on samanarvoinen. Ei pitäisi keskittyä vastakkainasetteluun, ja siihen mielenmaisemaan että työpaikat on jotain mitä viedään, ja mistä kilpaillaan ja taistellaan.
Ihminen tekee luonnostaan asioita. Se että sitä tekee toisen edun eteen ja se on nimetty työpaikaksi, ei pidä antaa hämmentää ajatusmaailmaa sen suhteen että työpaikka on joku palkinto. Se on myönnytys myydä aikaansa ja vaivaansa jonkun muun tavoitteiden saavuttamiseksi. Tämän pitäisi olla keskiössä kun puhutaan työllisyysongelmista.- Anonyymi00017
Eli kun puhutaan palkasta, pitäisi puhua ennemminkin paljonko esim. yksi ihmiselämän tunti maksaa, eli paljonko työhön käytetystä tunnista tulisi maksaa, nyt keskitytään siihen paljonko työ tuottaa rahaa ja paljonko tuosta rahasta raaskii maksaa duunarille.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli kun puhutaan palkasta, pitäisi puhua ennemminkin paljonko esim. yksi ihmiselämän tunti maksaa, eli paljonko työhön käytetystä tunnista tulisi maksaa, nyt keskitytään siihen paljonko työ tuottaa rahaa ja paljonko tuosta rahasta raaskii maksaa duunarille.
Sikälikin aiheellista muuttaa laskentaperusteita, kun raha alkaa olla jo kokolailla arvotonta. Ainakin eurovaluutta. Mutta talousasiantuntijathan tästä varoittelivat jo euroon liityttäessä, että eurovaluutan valuviat johtavat lopulta tähän. Valittiin siis tietoisesti köyhtyminen.
- Anonyymi00022
Sovitaanko, että kilpaillaan ne työt Suomeen takaisin. Tiedäthän sinä keinot.
- Anonyymi00023
Työtä ylläpidolla, työaika 24/7, ei lomia, johtajille kunnon palkankorotus, jotta jaksavat kyykyttää orji... siis työntekijöitään, yrityksille ja johtajille täysi verovapaus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110905- 408187
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786