Duunareiden määrä laskee suomessa samaa tahtia kuin työt viedään halpatyömaihin. Ei ole mikään ihme, että Suomen talous sakkaa, kun ainoat veronmaksajat, työntekijät, loppuvat maasta. Kohta täällä ei ole muita kuin eläkeläisiä ja työttömiä.
Työnteko Suomessa on lopussa
8
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp sai aikaan paljon tuhoa. Tämänkin. Loisijoita ja typeryksiä odottamassa hyvinvointia minkä itse tuhosivat.
- Anonyymi
Oikeisto etsii koko ajan kuinka pystyy saamaan rahalleen paremman tuoton. Ja se näkyy toimivien tuotantolaitosten alasajona ja yrityskaappauksina. Isot pakottavat pienemmät konkurssiin. Raadollisuus on vallalla aina aasianlaisten marjanpoimioita myöten.
- Anonyymi
Sdp on syvältä per....tä
- Anonyymi
- Suomessa on piiitkääää aikainen alas-ajo prosessi, usean hallituksen ajan..
Työn teko ja työn teettäminen on liian kallista, kilpailukykyä ei ole.
Suomi on viety tyhjän päälle. - myös itsenäisyys, energia-raaka-aineet, jne...
Lisänä tuhoon on salainen hidas, matemaattisesti etenevä väestön vaihto prosessi.
Jota yritetään kyllä kovasti kiellellä olevan ,, jne..
- Mutta se etenee kovaa vauhtia, kannattaa tutustua tilastoihin.
Suomi on siis totaalisen tuhon ja anarkian tiellä.
Tästä voimme kiittää naivisteja, vas.vihreitä, ja myös markkinatalous uskovaista raha pesu oikeistoa, joka pyrkii kiskontaan ja riisto-yhteiskuntaan.
Pohjolan Kongo visio etenee voimakkaasti !!! Työntekijät perin harvoin rahoittavat verojaan, sen tekevät yritykset jotka ovat palkanneet heidät tekemään yrityksen työtä!
Me tarvitsemme lisää tuottavaa yritystoimintaa ja saatamme vielä pelastua kunhan vasurit ja ay mafia saadaan kuriin!- Anonyymi00007
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Kyllä minä ainakin olen nyt ihan aina joutunut ihan itse maksamaan ne ihan kaikki minulle mätkäistyt verot ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut ansaituista tuloistani.
Ei yksikään yritys ole koskaan maksanut minun rehellisen suomalaisen verovelvollisen veroja yhtään mitenkään. Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä ihmettä taas sekoilet?
Kyllä minä ainakin olen nyt ihan aina joutunut ihan itse maksamaan ne ihan kaikki minulle mätkäistyt verot ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut ansaituista tuloistani.
Ei yksikään yritys ole koskaan maksanut minun rehellisen suomalaisen verovelvollisen veroja yhtään mitenkään.Niin olen minäkin maksanut kaikki kuten lait määräävät, en ole sinua edullisemmin mistään päässyt!
Kyllä yritykset maksavat veron tuotostaan, liikevaihdostaan ja vielä rahoittavat sinunkin verosi kuten palkkasikin, joita et kykenisi ilman yrityksiä edes hankkimaan!
Sinun kannattaa oikeasti perehtyä siihen miten yritysten verotus hoituu, nyt sinulla ei näytä olevan reaalia käsitystä asiasta!
- Anonyymi
kulluuhan se aika täällä koneellakin....ja saa olla omissa oloissaan upseerina
K.api
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577