Tulevaisuudessa tarhaus nousee tärkeäksi teollisuuden alaksi.Siitä kannattaa pitää kiinni.Onneksi tarhaajille annettiin apupakettia että selviävät vaikeimman yli.Oliko se vaivaiset sata miljoonaa?Enemmän olisi pitänyt,mutta hyvä näinkin.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Totta moosestat.
- Anonyymi00004
Niin se on, että uutisia kuluu turkiselinkeinon uudesta tulemisesta. Tästä pitää ottaa koppi.
- Anonyymi00005
Paras siirtyä 70 luvulle. https://youtu.be/_rqjx4bup6w
- Anonyymi00006
Huonopa on lukutaito/ymmärtys sulla tässäkin asiassa. Ei annettu mitään, korvattiin se että tuhottiin elinkeino tappamalla eläimet monelta tarhalta
- Anonyymi00008
Eikös ne saaneet kuitenkin täyden hinnan nahoista?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös ne saaneet kuitenkin täyden hinnan nahoista?
Mikä on täysi hinta, sitä ei tiedä vasta kuin muutaman vuoden kuluttua.
- Anonyymi00007
Hyvin pärjää kum saa tarhaajat fatasta rahaa, kannattavaa toimintaa. Ministerikin iloitsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 68757
- 67691
- 69684
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 48497
- 40495