Valitun kansa kohtalo määrää

Anonyymi-ap

Raamatun mukaan muiden kansojen ja ihmisten kohtalot riippuu siitä, mitenkä ne suhtautuvat Jumalan valituttuun kansaa eli Isaeliin ja sen kansalaisiin.

4

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeat profeetat ovat kokeneet jo kovan kohtalon. Heitä on vähän.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Anonyymi

      Oikeiden ja väärien profeettojen suhde oli 1/450

      Yhtä oikeata profeettaa kohden on 450 väärää profeettaa.

      Paavali keksi teorian, että ihmisillä on erillinen profetian armolahja.

      Jeesus ja oikeat Jeesuksen kanssa eläneet Karitsan apostolit eivät puhu sellaisesta mitään.

    • Anonyymi

      Mahdollisesti 80% ja yli, niinkutsutuista juutalaisista (sana joka on Babylonin aikainen keksintö) on KÄÄNNYNNÄISTEN jälkelåisiä , ei Abbrahamin Iisakin ja VARSINKIN Jaakobin jälkeläisiä, POIKIA!

      joten, mikä oli SYY miksi Herra karkoitti heidät, ketä lie, Babylonin pakkosiirtolaisuuteen?

      Liittyykö es miten kään molokin majaa ja lapsi uhriin ja enikoniin, banhaan intialaiseen kuusikulmaiseen symboliin??

      https://www.loupiote.com/photos/house-with-hindu-symbols-shatkona-star-of-david-and-swastika-india-15587431744.shtml

      ja sitä vastoin hakaritsi eli elämänpöyrä ON JUMALAN tekemä tähti kuvio eli Otava, Lue Jobin kyselyt Jumalalta ja vastaus!

      Job 9:9
      hän loi Seulaset ja Kalevanmiekan, Otavan ja eteläiset tähtitarhat;

      Job 38:31
      Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan?

      Aam. 5:8
      Hän, joka on tehnyt Otavan ja Kalevanmiekan ja muuttaa synkeyden aamuksi ja pimentää päivän yöksi ja kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle-Herra on hänen nimensä,

      ja sitten mitä Herra sanoo tästä tähdestä??

      Ap. t. 7:
      37 Tämä on se Mooses, joka sanoi israelilaisille: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Jumala on teille herättävä teidän veljienne joukosta'.
      38 Hän on se, joka seurakunnassa, erämaassa, oli enkelin kanssa, joka puhui hänelle Siinain vuorella, ja oli myös isiemme kanssa; ja hän sai eläviä sanoja meille annettaviksi.
      39 Mutta häntä meidän isämme eivät tahtoneet totella, vaan työnsivät hänet pois ja kääntyivät sydämessänsä jälleen Egyptiin,
      40 sanoen Aaronille: 'Tee meille jumalia, jotka käyvät meidän edellämme, sillä me emme tiedä, mitä on tapahtunut Moosekselle, hänelle, joka johdatti meidät Egyptin maasta'.
      41 Ja he tekivät niinä päivinä vasikan ja toivat uhreja epäjumalalleen ja riemuitsivat kättensä töistä.
      42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
      43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'

      Nyt ei kestä enää kauan niin tulee hän josta Jumala sanoo Mooseksen suulla:
      37 Tämä on se Mooses, joka sanoi israelilaisille: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Jumala on teille herättävä teidän veljienne joukosta'.

      ja sitten:
      Jes. 49:6
      3 Ja hän sanoi minulle: "Sinä olet minun palvelijani, sinä Israel, jossa minä osoitan kirkkauteni".
      4 Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni Herran huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä".
      5 Ja nyt sanoo Herra, joka on minut palvelijakseen valmistanut hamasta äitini kohdusta, palauttamaan Jaakobin hänen tykönsä, niin että Israel koottaisiin hänen omaksensa-ja minä olen kallis Herran silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni-
      6 hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

      Liian vähäistä, Herran ilmoituksen mukaan se että "mooses" tuo takaisin kadonneet lampaat, POHJOISESTA kuten Jeremia sanoo luvuissa 16, 23 ja 31!

      itkekää ja valittakaa!

    • Anonyymi

      "Raamatun mukaan muiden kansojen ja ihmisten kohtalot riippuu siitä, mitenkä ne suhtautuvat Jumalan valituttuun kansaa eli Isaeliin ja sen kansalaisiin."

      Mikä aloittajan käsitys on, mikä ja kuka tai mikä on Israel tänä päivänä?


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe