Et tiedä mies miten paljon olet minua auttanut...

Anonyymi-ap

...olemalla vain oma itsesi. Sä et aavista lainkaan miten ihastunut olen sinuun. Oma elämäni on kaaoksessa ja tunteet sinua kohtaan ovat kaaoksen aikana vain kasvaneet. Olet opettanut tietämättäsi mitä kaipaan ja tarvitsen. Olet vaikeina aikoina saanut minut kokemaan ilon tunteita ja kiihkon väreilyä. Äänesi ja katseesi on saanut minuun uutta virtaa, ja saat minut tuntemaan itseni paremmaksi ihmiseksi. En kuitenkaan koskaan tule tekemään aloitetta suuntaasi, mutta tietämättäsi aiheuttamiesi haaveiden siivittämänä tiedän nyt paremmin mitä haluan ja tarvitsen. Kiitos sinulle, ystävälliselle ja iloiselle miehelle. Naiselta miehelle.

47

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😪..

• Anonyymi

Ei ollut minulta tämä 😉

• Anonyymi

Tiiän. Et sinä koskaan puhuisi noin rehellisesti.

• Anonyymi

Tiedän. En epäile hetkeäkään että elämäsi olisi kaaosta.

• Anonyymi

Tiedän Rakkaani

• Anonyymi

Vituttaa eniten se että menin ihastumaan häneen näin pahasti. Miksi vtussa. Mä kysyn ihan oikeesti.

• Anonyymi

Tai oikeastaan Miten Vtussa 🫠

• Anonyymi

Mikä hänessä saa sitten noin ihastumaan et oikein vee -sanaa pitää käyttää? Tee mies asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hänessä saa sitten noin ihastumaan et oikein vee -sanaa pitää käyttää? Tee mies asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.

Olen nainen ja olen suutuspäissäni niin siksi vee lentää anteeksi. Jotenkin vain sukset katkenneena täällä hangessa makaan tiedäthän kesällä. Ei siitä mitään tulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja olen suutuspäissäni niin siksi vee lentää anteeksi. Jotenkin vain sukset katkenneena täällä hangessa makaan tiedäthän kesällä. Ei siitä mitään tulisi.

Olen pahoillani. Ja tiedetään suksin v*ttuun! 😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maks vaivaa eiks sul ol kukaan sanon et tuurilla ne laivatkin seilaa mä olen jo kolmezti seurustelua yrittän ja vituiks menny joka kerta ni kai sitä ny tyhmemmänkin siinä kohti pitäs tajuta jot mua ei ole parisuhteeseen luotu tosi suurelta osin johtunee itsestäni miks mun pitäs luottaa naiseen kun ei moinen pysty luottaan muhunkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon niin seksikäs 😅😁

• Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Ok kiitti tyhjästä bro.

• Anonyymi

Hieno juttu lukea tuollaista. Jatkaa samaa rataa. ♥️

• Anonyymi

Ei ole helppoa mutta oikein

• Anonyymi

Kelle menee

• Anonyymi

Itseäni vanhemmalle miehelle. AP

• Anonyymi

Koitatko ihan aikuisten oikeasti löytää aina jonkun jannun näistä nettimiehen avauksista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni vanhemmalle miehelle. AP

No tämähän selvensi aapeesetä1

• Anonyymi

Juu hieno juttu, ollaan tekemättömiä ja haihatellaan turhuuksia palstoille jee, jatketaan mielikuvitusmaailmassa

• Anonyymi

Ehkä parempi tosiaan ku pysyt täällä palstamiehen luomassa fiktiokuplassa urputtamassa etkä mene nolaamaan ittees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä parempi tosiaan ku pysyt täällä palstamiehen luomassa fiktiokuplassa urputtamassa etkä mene nolaamaan ittees

Vaikea uskoa palsta miehen ylitsevuotaviin pröötsanoihin heijastaen, että ois ollu niin isoksi avuksi kellekkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ois vaivautun noi tuohon kommentoimaan enkä vieläkään suosittele tätä kirjoitustyyliä matkiin olen elämäni aikana suututtanu monia oikeasti vaarallisiakin joille saattaa se sijaiskärsijä riittään kun eivät ole mulle mitään uskaltaneet tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ois vaivautun noi tuohon kommentoimaan enkä vieläkään suosittele tätä kirjoitustyyliä matkiin olen elämäni aikana suututtanu monia oikeasti vaarallisiakin joille saattaa se sijaiskärsijä riittään kun eivät ole mulle mitään uskaltaneet tehdä

Minusta sinä olet varsin harmittoman oloinen nettigubbe

• Anonyymi

H. naiselta j. miehelle.

• Anonyymi

Ei ollut. AP

• Anonyymi

Juna meni jo!

• Anonyymi

Montako miestä luulet maan päällään kantavan jokka uskaltaa tai edes kehtaa olla omia itsejään tilanteessa kuin tilanteessa itse en itseni lisäksi tiedä yhtään poikani ainakin kehtasi olla oma itsensä toivottavasti uskaltaa olla vielä vanhempanakin tiedän toki itse että kateelliset yrittävät tavalla tai toisella hänen itsetuntoonsa jossain vaiheessa vaikuttaa en suosittele pojallani on pohjaluonteenaan isänsä luonne ja nuoresta iästä johtuen ei välttis ihan joka tilanteessa hallitse itseään ja tunteitaan

• Anonyymi

Kumpaa sinä miespuolinen aloittaja täs nk tyrkytät isää vai poikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa sinä miespuolinen aloittaja täs nk tyrkytät isää vai poikaa?

Ikävä tuottaa sulle pettymys en ole aloittaja mahtaa sulla olla luetun ymmärrys hukassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tuottaa sulle pettymys en ole aloittaja mahtaa sulla olla luetun ymmärrys hukassa

Niin sehän o just miten ruudulla lukoo anonyymipalstalla

• Anonyymi

Olepa hyvä vain...

• Anonyymi

Oliko tämä hubbabubbamiehn aloitus sinulle tai jotenkin kosmisesti sinuun liittyvä kooho?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä hubbabubbamiehn aloitus sinulle tai jotenkin kosmisesti sinuun liittyvä kooho?

Raukka luulee jotenkin ohjailevansa ilmapiiriä siellä ps-luolassaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raukka luulee jotenkin ohjailevansa ilmapiiriä siellä ps-luolassaan

Niinpä, mutta mitään ei tule tapahtumaan.

• Anonyymi

Ollut vähän vaisu fiilis

• Anonyymi

Muuten kiva aloitus, mutta tuo ettet tee aloitetta droppas tunnelman.

• Anonyymi

Voisin sanoa saman yhdelle karismaattiselle miehelle. Tykkäsin kuunnella tarinoitasi. Olen tuntenut kaikkia tunteita sinua kohtaan viimeisen vuoden aikana. En silti voi lakata ajattelemasta sinua 🙂

• Anonyymi

Ap. Älä viitsi varattuna naisena suoltaa tätä. Jos oikeasti haluat arvostaa niin kerro irl.
      En odota mitään aloitetta sinulta, mutta mun päivää piristäisi kuulla, että plen tehnyt vaikutuksen.

• Anonyymi

En ole AP, mutta samoja ajatuksia yhtä miestä kohtaan. Tulen kyllä sanomaan sen ihan irl hänelle.

• Anonyymi

Selvä se sitten, ei se siitä siis etene.

• Anonyymi

Eipä se auta, jos täällä satuilee, jos ei ilmaise sitä mitenkään oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Hän ei ole oikeasti olemassa. Palsta on pelkkää satua.
        -ap

• Anonyymi

En usko sanaakaan mitä kirjoitat tänne palstalle. Kaipaat vaan huomiota sadoilta ukoilta. Olet oksettava luonne.

• Anonyymi

Tämänkaltaisista ketjuista ja aloituksista ei ole mitään hyötyä. -mies-.

• Anonyymi00050

Kivasti kirjoitettu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. 36
      597
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36