...olemalla vain oma itsesi. Sä et aavista lainkaan miten ihastunut olen sinuun. Oma elämäni on kaaoksessa ja tunteet sinua kohtaan ovat kaaoksen aikana vain kasvaneet. Olet opettanut tietämättäsi mitä kaipaan ja tarvitsen. Olet vaikeina aikoina saanut minut kokemaan ilon tunteita ja kiihkon väreilyä. Äänesi ja katseesi on saanut minuun uutta virtaa, ja saat minut tuntemaan itseni paremmaksi ihmiseksi. En kuitenkaan koskaan tule tekemään aloitetta suuntaasi, mutta tietämättäsi aiheuttamiesi haaveiden siivittämänä tiedän nyt paremmin mitä haluan ja tarvitsen. Kiitos sinulle, ystävälliselle ja iloiselle miehelle. Naiselta miehelle.
Et tiedä mies miten paljon olet minua auttanut...
47
846
Vastaukset
- Anonyymi
😪..
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämä 😉
- Anonyymi
Tiiän. Et sinä koskaan puhuisi noin rehellisesti.
- Anonyymi
Tiedän. En epäile hetkeäkään että elämäsi olisi kaaosta.
- Anonyymi
Tiedän Rakkaani
- Anonyymi
Vituttaa eniten se että menin ihastumaan häneen näin pahasti. Miksi vtussa. Mä kysyn ihan oikeesti.
- Anonyymi
Tai oikeastaan Miten Vtussa 🫠
- Anonyymi
Mikä hänessä saa sitten noin ihastumaan et oikein vee -sanaa pitää käyttää? Tee mies asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hänessä saa sitten noin ihastumaan et oikein vee -sanaa pitää käyttää? Tee mies asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä.
Olen nainen ja olen suutuspäissäni niin siksi vee lentää anteeksi. Jotenkin vain sukset katkenneena täällä hangessa makaan tiedäthän kesällä. Ei siitä mitään tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja olen suutuspäissäni niin siksi vee lentää anteeksi. Jotenkin vain sukset katkenneena täällä hangessa makaan tiedäthän kesällä. Ei siitä mitään tulisi.
Olen pahoillani. Ja tiedetään suksin v*ttuun! 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maks vaivaa eiks sul ol kukaan sanon et tuurilla ne laivatkin seilaa mä olen jo kolmezti seurustelua yrittän ja vituiks menny joka kerta ni kai sitä ny tyhmemmänkin siinä kohti pitäs tajuta jot mua ei ole parisuhteeseen luotu tosi suurelta osin johtunee itsestäni miks mun pitäs luottaa naiseen kun ei moinen pysty luottaan muhunkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon niin seksikäs 😅😁
- Anonyymi00049
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Ok kiitti tyhjästä bro.
- Anonyymi
Hieno juttu lukea tuollaista. Jatkaa samaa rataa. ♥️
- Anonyymi
Ei ole helppoa mutta oikein
- Anonyymi
Kelle menee
- Anonyymi
Itseäni vanhemmalle miehelle. AP
- Anonyymi
Koitatko ihan aikuisten oikeasti löytää aina jonkun jannun näistä nettimiehen avauksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni vanhemmalle miehelle. AP
No tämähän selvensi aapeesetä1
- Anonyymi
Juu hieno juttu, ollaan tekemättömiä ja haihatellaan turhuuksia palstoille jee, jatketaan mielikuvitusmaailmassa
- Anonyymi
Ehkä parempi tosiaan ku pysyt täällä palstamiehen luomassa fiktiokuplassa urputtamassa etkä mene nolaamaan ittees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä parempi tosiaan ku pysyt täällä palstamiehen luomassa fiktiokuplassa urputtamassa etkä mene nolaamaan ittees
Vaikea uskoa palsta miehen ylitsevuotaviin pröötsanoihin heijastaen, että ois ollu niin isoksi avuksi kellekkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ois vaivautun noi tuohon kommentoimaan enkä vieläkään suosittele tätä kirjoitustyyliä matkiin olen elämäni aikana suututtanu monia oikeasti vaarallisiakin joille saattaa se sijaiskärsijä riittään kun eivät ole mulle mitään uskaltaneet tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ois vaivautun noi tuohon kommentoimaan enkä vieläkään suosittele tätä kirjoitustyyliä matkiin olen elämäni aikana suututtanu monia oikeasti vaarallisiakin joille saattaa se sijaiskärsijä riittään kun eivät ole mulle mitään uskaltaneet tehdä
Minusta sinä olet varsin harmittoman oloinen nettigubbe
- Anonyymi
H. naiselta j. miehelle.
- Anonyymi
Ei ollut. AP
- Anonyymi
Juna meni jo!
- Anonyymi
Montako miestä luulet maan päällään kantavan jokka uskaltaa tai edes kehtaa olla omia itsejään tilanteessa kuin tilanteessa itse en itseni lisäksi tiedä yhtään poikani ainakin kehtasi olla oma itsensä toivottavasti uskaltaa olla vielä vanhempanakin tiedän toki itse että kateelliset yrittävät tavalla tai toisella hänen itsetuntoonsa jossain vaiheessa vaikuttaa en suosittele pojallani on pohjaluonteenaan isänsä luonne ja nuoresta iästä johtuen ei välttis ihan joka tilanteessa hallitse itseään ja tunteitaan
- Anonyymi
Kumpaa sinä miespuolinen aloittaja täs nk tyrkytät isää vai poikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa sinä miespuolinen aloittaja täs nk tyrkytät isää vai poikaa?
Ikävä tuottaa sulle pettymys en ole aloittaja mahtaa sulla olla luetun ymmärrys hukassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä tuottaa sulle pettymys en ole aloittaja mahtaa sulla olla luetun ymmärrys hukassa
Niin sehän o just miten ruudulla lukoo anonyymipalstalla
- Anonyymi
Olepa hyvä vain...
- Anonyymi
Oliko tämä hubbabubbamiehn aloitus sinulle tai jotenkin kosmisesti sinuun liittyvä kooho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä hubbabubbamiehn aloitus sinulle tai jotenkin kosmisesti sinuun liittyvä kooho?
Raukka luulee jotenkin ohjailevansa ilmapiiriä siellä ps-luolassaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raukka luulee jotenkin ohjailevansa ilmapiiriä siellä ps-luolassaan
Niinpä, mutta mitään ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Ollut vähän vaisu fiilis
- Anonyymi
Muuten kiva aloitus, mutta tuo ettet tee aloitetta droppas tunnelman.
- Anonyymi
Voisin sanoa saman yhdelle karismaattiselle miehelle. Tykkäsin kuunnella tarinoitasi. Olen tuntenut kaikkia tunteita sinua kohtaan viimeisen vuoden aikana. En silti voi lakata ajattelemasta sinua 🙂
- Anonyymi
Ap. Älä viitsi varattuna naisena suoltaa tätä. Jos oikeasti haluat arvostaa niin kerro irl.
En odota mitään aloitetta sinulta, mutta mun päivää piristäisi kuulla, että plen tehnyt vaikutuksen.- Anonyymi
En ole AP, mutta samoja ajatuksia yhtä miestä kohtaan. Tulen kyllä sanomaan sen ihan irl hänelle.
- Anonyymi
Selvä se sitten, ei se siitä siis etene.
- Anonyymi
Eipä se auta, jos täällä satuilee, jos ei ilmaise sitä mitenkään oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Hän ei ole oikeasti olemassa. Palsta on pelkkää satua.
-ap
- Anonyymi
En usko sanaakaan mitä kirjoitat tänne palstalle. Kaipaat vaan huomiota sadoilta ukoilta. Olet oksettava luonne.
- Anonyymi
Tämänkaltaisista ketjuista ja aloituksista ei ole mitään hyötyä. -mies-.
- Anonyymi00050
Kivasti kirjoitettu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47603
- 36597
- 30591
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483