Tallinnankaivan pubissa ilmiselvästi alaikäinen veteli poskareita,joi olutta ja myös sai ostaa sitä taxfreestä. Ilmoitin ko. henkilön ilmeisestä alaikäisyydestä henkilökunnalle -> ensin he pelästyivät (luulivat kait minua alkoholitarkastajaksi!), mutta vähän myöhemmin sain kuulla, että pojalla oli 18 v:n paperit. Ja ne oli kyllä pakko olla väärennetyt; poika oli aivan pentu, varsinainen babyface, ei edes parranuntuvaa! Baarimikko totesi vain, että he eivät ole poliiseja ja asia oli sillä selvä!
Poika esiintyi karaokessa ja ITSE ulvoi "laulunsa" jälkeen nimensä ikänsä : 12 vee!Mielestäni henkilökunnalla pitäisi olla oikeus kieltäytyä myymästä alkoholia, jos on pienikin epäily alaikäisyydestä ja väärennetyistä papereista! Kukaan täysi-ikäinen tupakoiva ei vetele poskareita,jos on oppinut polttamaan.Alkoholi ei ole lasten juoma.Sen välittäminenja myynti alaikäiselle on rikos!Luultavasti teen ilmoituksen alkoholitarkastajalle tapauksesta ja he alkavat tutkimaan laivojen anniskelua vähän tarkemmin. Laivayhtiö on jo saanut palautetta em. tapauksesta.
Välinpitämättömyys
Rahako tärkeintä?
2
1063
Vastaukset
- 16-vuotias poika
Itse ostan tupakkaa ja kaljaa omalla, aidoilla henkilöllisyystodistuksellani. Kun ovat niin toopeja, etteivät älyä katsoa vuosilukua ollenkaan, vain kuvan.
- 16-vuotias poika
Ja baarissakin kävin, eivätkä kysyneet siellä edes papereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206