"Mikä Kuartaneen nuaria vaivaa? Hilluvat vaan S-marketilla raktoreineen ja mopoineen. Minun aikananni nuoret menivät pellolle töihin eivätkä hilluneet kylänraitilla päivät pitkät. Menisivät töihin eivätäkä elelisi isin ja äitin rahoilla"
-Setä64, 2015
Kuartaneen nuoriso on edelleenki ihan hanurista. Ihan vitun vammaisia näin melkein 9 vuotta jälkeenpäin todetakseni. Menkööt töihin. Raktoreilla koitetaan ajaa toisten yli ja poltetaan kummia ässän pihassa koska "mun mersu on KOVA". Kokoontukaa kylille, mutta älkää olko niin vitun vammaisia... Oikeestaa tää oli loukkaus vammaisia kohtaan. Teille ei ole edes termiä. Te ootte niin vitun vajakkeja.
-Setä64
p.s. ei ollut lähelläkään 64.
Kuartaneen hurjat vol.2
Anonyymi-ap
6
819
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni
- Anonyymi
Eipä kummoista tullut vaikka siellä pellolla oli...
- Anonyymi
nyt ku rupeaa miettimää nii vittu me varmaan tienataan enemmän ku sinä😂
- Anonyymi
Ei oo edes munaa omalla nimellä laittaa
- Anonyymi
Terve Anonyymi, kiva nimi sinullakin.
- Anonyymi
Jep ja kaikki vetää sitä vapea mi kä saa tutulta turvalliselta ainii eipä kerrota
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252608Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231906Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161720Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua221335Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3031215- 601033
- 2581023
- 53950
- 146923