Uskoontulo...

Anonyymi-ap

Uskoontulo alkaa näkyä heti elämässä, kun ihminen täyttyy Pyhällä Hengellä. Hän ymmärtää, että on mahdollista katua syntejään ja saada ne anteeksi rakkaan vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta. On mahdollista löytää vapaus siihen vanhaan turmeltuneeseen elämään, joka ennen sitoi syntiin...

Täytyy löytää ne sirpaleet ja koota ne yhteen, heittää pois kaikki vanha ja pukeutua uuteen asuun, joka kelpaa sellaisenaan Jumalan kasvojen edessä... Ei ole mitään mitä hän ei voisi korjata. Ei tarvitse enää kilpailla turhista suorituksista ihmisten edessä. Eikä tarvitse nähdä sitä vaivaa, joka on ihmisille tyypillistä, kun he haluavat vain olla keskenään samanlaisia...

No, te ette halua muuta kuin olla ihmisiä, ettekä halua muuta kuin kiusata toisianne asiattomuuksilla. Ylipäätään Suomi ei ole otollinen pukeutumaan uuteen asuun. Te, ette ole muuta kuin samanlaisia suustanne ja haluatte loukata toisianne, ettekä pyri kääntymään ja aloittamaan uutta elämää Pyhän Evankeliumin teille Jeesuksen kautta annettua.

Sovitustyötä, joka on lunastanut teidät vapaaksi kaikesta siitä, joka sitoi teidät ihmisten aikaan... Katsokaa ettette ole väärämielisiä, turmeltuneita, niskoittelevia ja pilkkaajia, eripuraisia, jotka elävät vain syömingeissä ja juomingeissa, sellaiset eivät ymmärrä asettua koskaan toisen ihmisen tai luojan luotujen asemaan... Heiltä puuttuu empatia ja taito käsitellä asioita. He haluavat vain elää itsekkäästi oman luontonsa mukaista elämää ja vähätellä muita kanssa ihmisiään ja Jumalan Luotuja.

Saatanalla on aina ollut käärmeen suu, joka sylkee kielestään myrkkyään ja tietenkin ne saatanan teot, jolla nämä lihalliset ihmiset turmelevat ja tuhoavat luomakuntaa... No, se myrkky ei voi löytää tietä Jeesuksen Kristuksen kautta Taivaallisen Isän luo. Ihminen lihallisessa ruumissaan ilman ymmärrystä Pyhän Hengen läsnäoloon, eivät voi kuulua Jeesukselle, jota myös uskoontulo edellyttää. Vanha luontosi, jota hallitsee kuolema sitoo sinut vielä kokonaisvaltaisesti maahan, etkä voi avata silmiäsi ja huomata Jumalan kasvoja...

Oletko varma, vaikka kuuluisit ainostaan vanhalle luonnollesi, joka ruokkii koko ajan mahaansa, sentähden vilppi ja pahat tavat istuvat teissä. Se kadotus on aina teidän kaikkien kanssa. Turmeltunut luontonne on aina vain häijy ja ymmärtämätön Jumalan Sanalle... Sellaiset ihmiset kärsivät lopullisen tuomion ymmärtämättömyydessään he eivät peri muuta kuin maan... Turhaa tavoittelette korkeuksia kun teillä ei ole muuta kuin häijy luontonne ilman ystävällisyyttä. Onko teidän aina huomauteltava toisille ihmisille jostain. Se ei ole muuta kuin ihmisen suu, joka kuuluu Saatanalle. Oletko tietoinen, että parannuksen tekoon vaaditaan katumus, et voi elää vanhan luontosi mukaista elämää.

Luonto vaatii veronsa ja ne verot peritään korkojen kanssa, sellainen ihminen, joka turmelee toisten elämän, ei saa synninpäästöä ja joutuu kadotukseen. Tämä koskee kaikkia elollisia maan päällä. Jos rääkkäät koiraasi tai kissaasi tai kiusaat muurahaisia tai tapat pesivän lintuemon tai sen poikaset niin olet sopimaton Jumalan valtakuntaan, jos harrastat metsästystä ja keräät metsästysmuistoja, et kuulu Kristukselle. Vanha luontosi kuuluu yhä Saatanalle... Saatana on alusta asti ollut se, joka turmelee ja tuhoaa kaiken kauniin maan päällä, kun valitsitte lihallisuuden, niin valitsitte kuoleman.

Ettekä te nähtävästi ymmärrä, että Jumala on ehdoton, et voi tappaa toisia ja olla toisten kanssa erilainen. Ehdottomuus koskee kaikkea Luojan luomistyötä. Se mies ja vaimo, jotka söivät kielletystä puusta unohtivat Jumalan Sanan ja ottivat itselleen hyvän ja pahan tiedon puun. Elämän puuta he eivät halunneet ottaa itselleen. Ihminen on elänyt täällä Jumalan Hengen kanssa koko ajan ruumiissaan, mutta eivät ole koskaan etsineet eläväksi tekevää Jumalan Sanaa muuta kuin rukouksen kautta.

Ne rukoukset on rukoiltu. Suomi ei ole muuta kuin lihallinen ihminen. Ilman Jumalan Pyhää Henkeä te ette parane, ettekä te halua kuunnella muuta kuin omaa mahaanne. Se on tullut ilmi jo monesti. Te, ette voi tulla sinne minne minä menen, koska te ette kuulu Kristukselle. Te olette edelleen pelkästään maan miehiä ja vaimoja ja ateisminne ja peräänantamaton luontonne kuuluu vain tälle maalle, jota me emme nosta perikadosta, johon se kohta joutuu... Te, ette tule keskenänne toimeen, ettekä te rakasta Jumalaa... No me teimme parhaamme, vaikka se käärme nostaa täällä aina päätään. NOVAM AD SIDERA. NOVI PER IESUM CHRISTUM. ANGELUS DEI NOVA VOX...

ANGELUS DEI
VERBATUM DEI

10

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalan Karitsa, joka pois otat maailman synnit..

• Anonyymi

Olkaa rauhallisella mielellä ja luottakaa Jumalaan.

• Anonyymi

Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.

• Anonyymi

Kyllä minulla usko näkyi heti uskoontulosta alkaen. Elämä muuttui. Alkoholi jäi pois heti, tupakka hiukan myöhemmin." Henki todistaa henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia ( Room 8 : 16 Henki itse todistaa henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia.)
      Sisäinen muutos, josta seurasi ulkoinen muutos.
      Pyhällä Hengellä täytyin vasta kolme vuotta myöhemmin.

• Anonyymi

Vai, että hengellä täytyit! Mikä se henki on, josta täytyit? Ymmärrys on pyhien tieto. Mikä on se henki,josta täytyit? Mikä on sen nimi? Hengelliset olennot ilman ruumista ovat henkiä ja sieluja siis ymmärtäviä olentoja! Sinä siis täytyit hengellä! Sinuun siis tuli olento, joka täytti sinut! Sitä se on tuo saastainen hengellä täyttyminen. Pyhä henki! Niin, ihminen saa pyhän hengen puolustajakseen, kun pyytää herralta. Ja se pyhä henki on joko enkeli tai vastaava! Tämä on vahvaa ruokaa,jota ei kaikki sulata!

• Anonyymi

Te, ette voi tulla sinne minne minä menen, koska te ette kuulu Kristukselle.

Aikanaan menet sinne minne on määrä mutta sinulta puuttuu se mikä on avain kotiin.
      Opit vielä sen,en usko että kirjoituksesi periaaatteela menet kotiin vaan kiertoon.

• Anonyymi

Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
      5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
      6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

• Anonyymi

Niinpä. Te katsotte riivaajia televisiossa. Eipä siinä mitään, teillä on patsaita ja kuvia kodeissanne. Niissähän ne asuvat. Ne on nyt karkoitettu kodeistaan ne pikkudemonit. Eivät voi enää asua niissä. Siksipä te saatte kokea, kuinka demonit asuvat keskellänne. Lämpimissä kodeissa teidän keskellänne, sillä abdo määräsi heidät tekemään työtä.

• Anonyymi

Haluan elää Kristuksen opetusten mukaisesti.

• Anonyymi

On mahdollista pyrkiä kuuntelemaan Pyhää Henkeä. Täytyy luottaa Jumalaan. Kristuksen Sovitustyö kuuluu kaikille, jotka haluavat olla Jumalan Lapsia. Jumalan rakkaus ja armo tuli ilmi Kristuksessa. Kristus on sovittanut synnit puolestamme.
      Meidän taivastiellemme kuuluu lupaus syntien sovituksesta. Hän itse sanoo: "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei kukaan tule Isän luo kuin minun kauttani." Tähän meillä on luottaminen. Ole uskollinen kuolemaan asti , niin minä sinulle elämän kruunun annan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      59
      6799
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      352
      5881
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      48
      3227
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      2899
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      190
      1492
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      17
      1218
    7. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      956
    8. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      860
    9. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      54
      859
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      827
    Aihe