Firmat ottivat ylivallan kansalaisista

Anonyymi-ap

Yksipuolisesti ilman neuvottelumahdollisuutta tarjovat meille lakimiesarmeijoittensa kanssa mitä käsittämättömimpia sopimuksiaan pettääkseen asiakkaansa. Eivät vastaa mistään mitään, eivät vastaa edes puhelinsoittoihin, edes maksullisista numeroistaan sopimuksista kysyttäessä. Tähän on tultu, kansalaisista on tehty kaikilla sektoreilla palveluntuottajien orjajoukko.

15

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ja suurin sosialistivasuri lähti pakoon ja jätti ongelmia pelkästään taakseen.

      • Anonyymi

        Aloittajana olen aina äänestänyt Kokoomusta, mutta pidän nyt kaikkia puolueita syyllisenä kertomaani tilanteeseeni kuluttajana ja monessa asiakkaana. Toistan: millään muotoa en vähättäle vasemmistopuolueitten, enkä vihreitten tekemiä virheitä.


    • Mihin konkreettiseen mahdat viitata tuolla vuodatuksellasi?

      Voisitko ketoa esimerkein?

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sattumalta löytyi aivan tuore esimerkki tältä päivältä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010627770.html

        Linkissähän vain kerrottiin uuden tyyppisestä sähkö sopimuksesta, jonka on luonut uusi tilanne sähkömarkkinoilla. Ei siinä ole sen kummempaa. Jos ei sallita uusia muutoksia niin pitää kieltää jopa pyöreät pyörät, koska ne aikanaan olivat jotain uutta, tosin hyvin hyvin kauan sitten!


      • Anonyymi

        miksi moktar gubta esiintyy täällä extyökkärinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi moktar gubta esiintyy täällä extyökkärinä?

        En usko monenkaan jos kenenkään, kykenevän sinun harhojasi selvittelemään. Itsesi liene syytä mennä aivopesuun!


    • Anonyymi

      Noinhan se on .

      Esimerkiksi itse neuvottelin puhelimitse viimeksi sähkösopimukseni Helenin kanssa 5.12.2019 ja sen jälkeen osani on ollut valita valmiiksi tehdyistä muutamasta sopimusehdotuksesta jokin ilman neuvottelumhdollisuutta.

    • Anonyymi

      Se on jo laajasti tulossa myös ns. työelämään

      • Anonyymi

        Tuohonpa juuri...
        Neuvottelut tarkoittaa, suostu pidempään päivään ja vähempään palkkaan.


    • Anonyymi

      Pitäiskö jokaisen sähköyhtiön, sähköverkkoyhtiön, puhelinyhtiön, nettipalveluyhtiön, vesilaitoken, pikavippiyhtiön, vakuutusyhtiön ja muun palveluntuottajan sopimuksia tehdessä pystyä jokaisen ihmisen erikseen palkkaamaan lakimies varmistamaan sopimustensa ehtojen kohtuullisuus, vai riittääkö se, että muutkin ovat tehneet sellaisen sopimuksen?

    • Anonyymi

      Sitä sanotaan, että valtiovallan ei pidä puuttua yksityisten yritysten liiketoimintaan. Mutta toisaalta sanotaan, että valtiovalla on firmojen toiminnan suhteen kaksi ja vain kaksi tehtävää: Asettaa yritystoiminnalle vastuunkannon rajat ja kerää yrityksiltä verot.

    • Anonyymi

      Itse uskon, että ennen pitkää poliitikkojen on otettava huomioon kuluttajien oikeuksien vaaliminen enemmässä määrin, koska kaikki äänestäjät ovat ns. kuluttajia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juuri näin se menee. Millään ei ole väliä kun palkan suuruus on sidottu bonuksiin. Eli mitä enemmän rikot lakia, niin sitä enemmän saat palkkaa. Ellet nyt sitten aivan sattumalta jää kiinni veltosta virkamiehestä huolimatta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe