Osin juonipaljastus viikolle 34

Anonyymi-ap

Luulin, että vain Ismo on tyhmä, mutta niin on Lassekin. Ihme sekoilua insinöörimajurilta.

12

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulle kukaan kertonut, että Lasse ja Salkkarit on fiktiota.
      Kas tässä: Lasse on fiktiivinen hahmo, häntä ei siis ole olemassa.

      • Anonyymi

        Ai sa*tana! Enpä ole ajatellutkaan tuolta kantilta.


    • Anonyymi

      Ihan oikein Lasselta että heitti Ismon ulos. Ei olisi nyt oikein varaa Ismolla käydä mäkättämään, kun joutuu kadulle. Ei toivoakaan että majataloonkaan pääsisi.

    • Anonyymi

      Ei mitään sekoilua vaan tosimiehen toimintaa! Insinöörimajuri on näet sodankäynnin ammattilainen, siinä on "talon kuningas" Ismokin helisemässä!

    • Anonyymi

      Pihlajakadulla vallitsee Hammurabin laki.

    • Anonyymi

      Täydennyksenä ymmärtämättömille, että aloitus koskee viikon 34 tapahtumia. Ei viikon 33, kun Lasse heitti Ismon ulos. Ei muuten ottanut Ismolta avainta...

      Viikon 34 jaksot näkyivät MTVKatsomossa jo pe 16.8. alkaen, ainakin maksullisella puolella.

      • Anonyymi

        Insinöörimajuri joutuu keskelle kemiallista sodankäyntiä. Ismo tunkeutuu Sievisille piereskelemään ja savustaa kaikki ulos suolistokaasuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinöörimajuri joutuu keskelle kemiallista sodankäyntiä. Ismo tunkeutuu Sievisille piereskelemään ja savustaa kaikki ulos suolistokaasuillaan.

        Siis hyi hitto miten ällöö!


    • Anonyymi

      No nytkös ne Lassen sekoilut sitten alkoi :D!!!

    • Anonyymi

      Kieltämättä melkoista sekoilua se pukeutuminen lääkäriksi housut kintuissa.

      • Anonyymi

        Ei mitään tolkkua, käsikirjoittajat voisi ajatella vähän tarkemmin. Fiktiota se on mutta sen ei pitäisi olla noin selvästi fiktiota.

        Ei hyvä.


    • Anonyymi

      Siellä haisee jatta kulisseissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe