Espoon skuuttiturman uhri on kuollut

Anonyymi-ap

40

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää maahanmuuttajalta Nike-reppuineen. Miten tollasia jätkiä saa edes armeijaan, jotka pakenee oman törkeän käytöksensä takia rikospaikalta. Toi jannu on pantava linnaan.

• Anonyymi

Ihan selvästi tuo on matu...

• Anonyymi

Itse on ilmoittautunut poliisille. Liikennepako on todella paha moka ja saattaa olla aika vaikea selitellä miksi pakeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on ilmoittautunut poliisille. Liikennepako on todella paha moka ja saattaa olla aika vaikea selitellä miksi pakeni.

Pakko oli ilmottautua,koska oli kuvattu...

• Anonyymi

Olin just fillarilla liikkeellä Hyvinkään keskustassa ja 2 kertaa meinas tulla lauta kylkeen! Toisessa laudassa 2 gimmaa ja toisessa nuori jäbä. Aivan olivat arjalaista porukkaa eli ei näitä onnettomuuksia mamuille kannata sälyttää!
      Helvettiin koko sähkölaudat kuten Pariisis on tehnyt!

• Anonyymi

Puolusteletko mamuja???

• Anonyymi

Mutta tuo joka aloittajan kuvaliiteessä on 100 varmasti mamu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolusteletko mamuja???

Miksei maahanmuuttajia saisi puolustaa?? Sinä et päätä mitä mieltä täällä Suomessa saa olla ja sitäpaitsi kaikki maahanmuuttajat eivät ole syyllisiä yhden töppäilyyn. Antaahan poliisien tutkia tämä tapaus, kuten sivistysvaltiossa tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei maahanmuuttajia saisi puolustaa?? Sinä et päätä mitä mieltä täällä Suomessa saa olla ja sitäpaitsi kaikki maahanmuuttajat eivät ole syyllisiä yhden töppäilyyn. Antaahan poliisien tutkia tämä tapaus, kuten sivistysvaltiossa tehdään.

Yhden😂🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siehän satuilet kun Runeberg...Yhden töppäilyyn???
        Sivistys valtiossa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheeta 😱Kylläpä otti pultit,jos joku kysyy.
        Mikä niissä on puolustettavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se poliisin tutkinta tiedetään ja tunnetaan. Minun tapauksessani on kestänyt pian 8 vuotta, eikä Oulun PolPo ole edes aloittanut rikostutkintaa. Eikä tapaus ole ainoa!

• Anonyymi

ählyltä vaikuttaa

• Anonyymi

Sanokaa mun sanoneen, mamu se on.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi

Melko usein..

• Anonyymi

Missä skuutti siellä yleensä aina ongelma.

• Anonyymi

Tuota skuutti törmäystä olen odotellut,se pysähtyy kyllä kun seinään.syytetäänköhän minua sitten skuuttikuskin kuolemantuottamuksesta?

• Anonyymi

Haloo🙄Onks kaikki"kotona"

• Anonyymi

Kyllä vaikuttaa hyvin tummaihoiselta tuossa poliisin julkaisemassa kuvassa. Varmaan on jo polttanut nuo kuteensa ja hankkinut Kelalta Adidasta.

• Anonyymi

Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!
      Missä on ryhtisi, kunniatyö?
      Meidän on uudesta luotava maa!
      Raukat vain menköhöt merten taa!

• Anonyymi

Jostain syystä missään ei ole kerrottu, miltä suunnalta paennut potkulautailija tuli.

Jos tuli Huvilinnanaukiolta päin, niin silloin uhri olisi ollut väistämisvelvollinen.

Ja jos tuli Huvilinnantietä pitkin, hän ja uhri olisivat liikkuneet samaan suuntaan tai vastakkain. Uhri olisi ajanut pyörätiellä ja pakenija ajoradalla. Pakenija olisi ollut väistämisvelvollinen, sillä hän joutuu hiukan kääntymään oikealle, jos aikoo mennä Numersinpolulle.

Kuvien perusteella suojatie ylittää Huvilinnanaukio -nimisen tien aivan sen alussa.

Risteyksesä on neljä erinimistä tietä: Huvilinnanmäki, Huvilinnantie, Huvilinnanaukio ja Numersinpolku.

• Anonyymi

Tutkinnallisista syistä johtuen ei juuri koskaan saa kertoa mitään tarkkoja tietoja.

Voisi vaikuttaa silminnäkijöiden kertomuksiin. Harva todistaja näkee kaiken ihan alusta loppuun. Tuossakin on aika paljon vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkinnallisista syistä johtuen ei juuri koskaan saa kertoa mitään tarkkoja tietoja.

Voisi vaikuttaa silminnäkijöiden kertomuksiin. Harva todistaja näkee kaiken ihan alusta loppuun. Tuossakin on aika paljon vaihtoehtoja.

Tutkinnallisista syistä kukaan ei saa kertoa yhtään mitään. Voisi vaikka totuus paljastua ja PolPo joutua kiusalliseen tilanteeseen.

• Anonyymi

On teillä siellä etelässä huvit.

• Anonyymi

" Huveista " saa kiittää, meidän politiikkoja sekä virkamiehiä/ naisia. Suomen hallituksia.

• Anonyymi

Ja vaikka mamu nyttemmin ilmoittautui tekijäksi, tuskin ilman niin selkeää todistekuvaa.

• Anonyymi

Saapahan hyvät korvaukset perikunnalta.

• Anonyymi

Ei varmasti olisi ilmoittautunut..jos olisi ollut rehellinen,niin olisi paikan päältä soittanut.

• Anonyymi

Maahanmuutto tuhoaa kaiken tieltään, terveyden, varallisuuden, turvallisuuden ihmisten elinolot, lapset, koulut ja maassamme olevan pysyvän rauhan.

• Anonyymi

Aivan totta. Vasta 90-luvulta lähtien, kun somalit tuli Suomeen rynnäköllä, on alettu puhua asuinalueista "hyvinä" ja "huonoina" ja kun itse myin asuntoani , kysyttiin kyllä, asuuko ko.alueella minkälaisia maahanmuuttajia ja onko alueella ollut häiriöitä.

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on.

• Anonyymi

Ja paljon, paljon ja paljon muuta.

• Anonyymi

Kamelikuski oli ottanut liian teknisen laitteen käyttöönsä.
      Ja rumaa jälkeä syntyi heti.

• Anonyymi

autokorjaamolle töihin

• Anonyymi

oliko mamu

• Anonyymi

Matu ja mamu ovat kuitenkin eri asioita.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi

Sinulla kestovalittaja on paha ongelma. Toistat aina sitä samaa, todella uuvuttava, lienee peruspersu niin kuin kaikki kestovalittajat. Espoossahan on persuja paljon, ovatkohan jostain pienestä maaseutukunnasta joukolla muuttaneet Espooseen?

• Anonyymi

"Kuva päälleajaneesta muistuttaa taas kerran maahanmuuttajaa."

Olen hyvin varma siitä, että päälleajaja on ollut valkolainen. Tiernapojista tutulla kasvovärillä saa naamansa mustaksi kuka vaan,
      https://yle.fi/a/3-9981348

Sitten mennään rötöstelemään, ja viattomat afrikkalaiset saavat syyt niskoillensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe