Pitäisikö sen rouvaa yrittää iskeä,saisi samalla kaivinkoneen kaupan päälle?
Telakin pyörii.
Romujen tubettaja Kälviällä.
15
559
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sen rouvalla pyörivät telat?
- Anonyymi
Kun moni mies auttaa,mahtaa olla rouvalla hyvä ulkonäkö.
Tuo mieleen sienienkeräilijän Haapaniemestä. - Anonyymi
Ehkäpä rouva haluaa ohkasemman.
- Anonyymi
Rahanpesu on nykyään mahdollista jopa kaatopaikalla,saatikka sen näköisellä etupihalla.
- Anonyymi
Risumies.
- Anonyymi
Nämä tubettajat on rohkeita, kun sanovat asiansa omalla nimellä. Täällä ne jotka nimettömänä haukkuvat ihmisiä, purkavat vain pahaa oloaan. Jatkakaa tubettajat vain näistä välittämättä koska luulen, että valtaosa ihmisistä arvostaa teidän elämää ja teidän valintoja. Ilkeät kommentoijat yrittäkää alkaa elämään omaa elämää ja nähdä kaikessa hyvää.Hyvä kasvaa ja leviää, kun sitä viljelee. Olen itsekin sen oppinut kantapään kautta, mutta on se paljon mukavampi kuin katkerana harmitella muitten vahvuuksia.Ajattelutavan muuttaminen ei ole helppoa, mutta jos siinä onnistuu niin koko elämä tulee helpommaksi ja se kannattaa. Kokeillaan edes yksi päivä ajatella muista ihmisistä pelkkää hyvää, niin huomataan vaikutus myös muiden suhtautumisesta itseen.Hväksyvä ja iloinen katse on kaikista tärkein. Kiitos jos jaksoit lukea Olet tärkeä.
- Anonyymi
Nämä tubettajat ovat rohkeita?!.....EAHANPESUSSAKO vaaditaan rohkeutta!?
- Anonyymi
Onko Ressu tubettaja? Tarkoitetaanko tässä ressun epäsiistiä ja hoitamatonta pihaa? Ressun vaimo lähti jo aikoja sitten ettei se ihan uusi asia ole, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Taitavat puhua Kälviäläisestä kaatopaikasta.
- Anonyymi
kuka tubettaja, kiinnostaa !
- Anonyymi
Esim. Hampaaton läski
- Anonyymi
Eikun se toinen,toki myös Turhapuron näköinen.
- Anonyymi
Käskekää ne tubettajat joskus pesulle.
- Anonyymi
Jokaisella aikakaudella on oltava oma "vapaaherran von heikkilä".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817