Nekin joilla vielä työtä on

Anonyymi-ap

19

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Orpon hallitus alistaa ja mitätöi kaikki ihmiset jotka eivät ole varakkaita. Kaikki jotka ovat pelkkiä duunareita ja matalapalkkaisia, ovat arvottomia ja mitätöömiä. Heitä kurmotetaan oikein olan takia, nyt on viety niin paljon heilt että ei ole enää mitä viedä.

      Mykkänen eilen lehdessä ilakoi kun on hakemassa jotain suurpalkkaista kaupunginjohtajan virkaa... samaan aikaan kun vanhuksilta viedään hoiva, ja perheiltä raaht ja omaisuus.....Koulu ja työpaikka siusaaminen on kielletty, mutta kansalaisetn kiusaaminen eduskunnasta ei ole. Omituista.

      Suomesta tehdään maailman toinen monao, jossa on vain rikkailla lupa asua.

      • Anonyymi

        Kyllä vihervasureita on lupa kiusata, He ovat sen ansainneet kun pyrkivät vaan
        laillisen yhteiskuntajärjestelmän kumoamiseen.


    • Anonyymi

      Orpo on varmaan ollut koulukiusattu ja nyt kiusaa itse. Orpon maailma on tosi synkkä ollut, vanehmamt huonoja ja elämä kolhinut, siksi halusikin poliitikkaan kun sieltä saa rahaa tekemättä mitään muuta kun pahaa ja lomailemalla ja valehtelemalla.

      Nyt on koko suomen kansa kurjistunut, ja vanhukset kohta sillan alla.

      • Anonyymi

        Sinäkin olit koulukiusaaja vähän aikaa, ennenkuin sinut siirrettiin tarkkailuluokalle. Siellä oli sen verran karskimpaa porukkaa ettet enää pystynyt jatkamaan ajanvietettäsi.


      • Anonyymi

        Vaikka valehtelu on leipäheittosi et pärjäisi edes politiikassa. Siellä vaaditaan yleensä jonkin verran diplomaattisia kykyjä, kykyä tulla toimeen ihmisten kanssa ja hyvää pokerinaamaa.

        Sinulla ei ole noista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olit koulukiusaaja vähän aikaa, ennenkuin sinut siirrettiin tarkkailuluokalle. Siellä oli sen verran karskimpaa porukkaa ettet enää pystynyt jatkamaan ajanvietettäsi.

        Okei! Koska mä olin, kun en muista? Hienoa että joku on kiinnostunut minun elämästäni, vaikkei tiedä kuka olen ja missä sun! ;))))) Mielenkiitoista.

        Mutta kerro toki minusta enempi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka valehtelu on leipäheittosi et pärjäisi edes politiikassa. Siellä vaaditaan yleensä jonkin verran diplomaattisia kykyjä, kykyä tulla toimeen ihmisten kanssa ja hyvää pokerinaamaa.

        Sinulla ei ole noista mitään.

        Kenellä? Minkä nimiseen ihmiseenkohdit viestisi?? Hän ovisi sitten vastata paremmin...;


    • Anonyymi

      Eihän kellään ole enää palkkatöitä, orjailua on nää nykyset duunit. Olen ollu työttömänä vuosikymmneiä ja parempaa elämää elää kuin orja 9 e pivässä. Jos tykkää tehdä ilmaiseksi ja rataa ja sairastua niin siitä vaan.

      Töitä ei tee enää kukaan.

      • Anonyymi

        Voi kun nuoret ehtisi sisäistää tuon viestin, kun heillähän teetätetään kaikki mahdolliset ilmaisharjoittelut palkatta. Mutta heilläkin on haaveensa omasta kodista, reissaamisesta tai perheen perustamisesta. Mutta siihen tarvittavasta varmasta liksasta ei ole tulevaisuudessa tietoakaan.


      • Anonyymi

        Elät kuin orja 9 eurolla päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun nuoret ehtisi sisäistää tuon viestin, kun heillähän teetätetään kaikki mahdolliset ilmaisharjoittelut palkatta. Mutta heilläkin on haaveensa omasta kodista, reissaamisesta tai perheen perustamisesta. Mutta siihen tarvittavasta varmasta liksasta ei ole tulevaisuudessa tietoakaan.

        No sitähän mä sanoin, ei kellään ole enää PALKKATÖITÄ!!!

        Juu ei orpon söheltämisen jälkeen tarvi haaveilla perheestä, ei lapsista, ei omast koidsta, ei ruuasta, ei vaatteista, ei autosta, ei yhtän mistään....se vie kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän mä sanoin, ei kellään ole enää PALKKATÖITÄ!!!

        Juu ei orpon söheltämisen jälkeen tarvi haaveilla perheestä, ei lapsista, ei omast koidsta, ei ruuasta, ei vaatteista, ei autosta, ei yhtän mistään....se vie kaiken.

        Ihan jees ettei älyllisesti heikompia kuten sinä suosita porsimaan lisää vastikkeettomalla rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jees ettei älyllisesti heikompia kuten sinä suosita porsimaan lisää vastikkeettomalla rahalla.

        No niin on, kukapa sitä enää töihin menee kun 9 e saa korvausta, just ja just bussirahat.... Työttömänä sentään rahaa tulee lähes viikottain. Monta vuotta kotona olijana, voin sanoo että kun kotona olosta saa tt tukea, kelasta tukia, ja asumistukee ym... niin se on hieno palkka kotitöistä, verrattuna orjatöihin.

        En vaan ymmärrä sinun katkeruutta työtömiä kohtaan, koita pärjää, ehkä joskus sinäkin voit olla kotona eikä orjailla päivät pitkät.
        Kiva kun olet kateellinen, se on niin ihanaa kun saa nauraa ja olla onnellinen kotonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on, kukapa sitä enää töihin menee kun 9 e saa korvausta, just ja just bussirahat.... Työttömänä sentään rahaa tulee lähes viikottain. Monta vuotta kotona olijana, voin sanoo että kun kotona olosta saa tt tukea, kelasta tukia, ja asumistukee ym... niin se on hieno palkka kotitöistä, verrattuna orjatöihin.

        En vaan ymmärrä sinun katkeruutta työtömiä kohtaan, koita pärjää, ehkä joskus sinäkin voit olla kotona eikä orjailla päivät pitkät.
        Kiva kun olet kateellinen, se on niin ihanaa kun saa nauraa ja olla onnellinen kotonaan.

        Kateellinen mistä ja kenelle? Olen muuten itsekin työtön joskaan en sentään ollut vuosikymmeniä putkessa päinvastoin kuin sinä.


    • Anonyymi

      Kuntouttavassa työtoiminnassa monen pitäisi käydä siis että määrätään ettei kotona vaan makoile.

      • Anonyymi

        Kiva et tykkäät olla kuntoutumassa. Kaikista ei ole siihen eikä ole tarvetta. Heikommat vaan sinne menee jotka tuskin enää pystyy normaaliin elämään, kun eivät osaa elää itsenäisesti.

        Meil on kuntosali kotona muttei kukaan sitä käytä, ei ole meidän juttu.

        Mutta hyvä että sinä olet lytänyt siitä itsellesi elämäntyösija tekosi... tsemppiä sulle, me lähtään viikoksi kylpylän... ai että uimaan ja syömään hyvn...pärjäile


    • Anonyymi

      Näköjään matalasti palkattu työ on kaiken muun lisäksi vielä terveydelle vaarallistakin, vai miten muuten tuota pitäisi tulkita.

      • Anonyymi

        On fyysisesti raskasta työtä tekeviä jotka kipuilevat ja sitten niitä jotka istuskelevat toimistossa ilman sairauksia. Fyysinen työ pitää mielenterveyden paremmassa kunnossa kuin mitä toimistotyö, joka voi olla henkisesti haastavaa. On kuitenkin matalasti koulutetuissakin paljon niitä jotka eivät käy työterveyshuollossa. Ei voi sanoa että pelkästään matalasti koulutetut tarvitsevat hoitoa, vaikka niitä ymmärrettävistä syistä johtuen onkin enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On fyysisesti raskasta työtä tekeviä jotka kipuilevat ja sitten niitä jotka istuskelevat toimistossa ilman sairauksia. Fyysinen työ pitää mielenterveyden paremmassa kunnossa kuin mitä toimistotyö, joka voi olla henkisesti haastavaa. On kuitenkin matalasti koulutetuissakin paljon niitä jotka eivät käy työterveyshuollossa. Ei voi sanoa että pelkästään matalasti koulutetut tarvitsevat hoitoa, vaikka niitä ymmärrettävistä syistä johtuen onkin enempi.

        Matalasti koulutettu ei välttämättä tarkoita matalaa palkkaa ja fyysistä työtä, tai korkeasti koulutettu korkeaa palkkaa ja henkistä työtä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe