Käväisinpä eilen blockfestissä tampereella. Ai että kun oli kaunista naista joka paikassa. Luulin ensin että onko täällä samaan aikaan jotkin erotiikkamessut, tai onko jostain punaisten lyhtyjen kadulta lähtenyt naiset sankoin joukoin tampereelle. Lähes kaikilla naisilla oli superlyhyt vesirajahame, perseet ja kamelinvarpaat vilkkui hameen alta. Eikä ollut ituhippejä sinisine tukkineen häiritsemäs, ne oli jääny kotii häpiämään. Oli pelkkää kermaa tarjolla.
Miksei seinäjoella ole tällaista, mihin normot ja heterot voisi kokoontua, sekä etenkin kauniit naiset. Rovinssis on pelkkiä rumia ituhippejä, ja vauhtiajoiskaan hääppösiä eukkoja ole, suuren osan persse on niin kuin rekka-auton perävaunua katselis.
Mutta tampereella, oijoi sentään, oli melkosta silmänkarkkia joka puolella. Taidan tänäänkin lähteä vielä uudestaan. Ihan kuin laivalastillinen porttoja olis jalkautunut tampereen keskustaan, paljaita pyllyjä vilkkuu joka paikas, ja kauniita sellaisia.
Kauniiden naisten kokoontumisajot Tampereella
Anonyymi-ap
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereella on aina ollut kauniita naisia.
- Anonyymi
Tamperelaiset horot ei tee muutakuin meikkaa kokoajan.
- Anonyymi
Loppuun pantuja ylimeikattuja naisia.
- Anonyymi
No avaajan täytyy nyt sitten itse järjestää joku kauniiden naisten festivaali Seinäjoelle eikä itkeä täällä.
- Anonyymi
Siis maalaistollukoita naisia.
- Anonyymi
Tamperelaiset eivät osaa muuta tehdä kuin huomautella muualtapäin tulleiden murteesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423