Pelastan sinut näiltä narsisseilta. Anteeksi kun jätin sinut tänne näiden sekaan yksin sanomatta mitään. Rakastan sinua. Naiselta
Rakas minä palasin
10
320
Vastaukset
Kaunis ajatus hänelle.
- Anonyymi00011UUSI
Näinkö koet aloittajaäijä, eli myös Rose, yli kymmenen lapsen uskovainen äiti maalta? Aika vanha aloitus tämäkin T foliohattu kovana
- Anonyymi
❤️😘👋
- Anonyymi
Tuli oltua Helsingin yössä eilen kavereitten kanssa pienesti baarikärpänen ja hei täällä kanssa tänään ...
Valkosipulifestivaalien aikana Keravan valtaa valkosipulin huumaava tuoksu. Valkosipulia on jäätelössä, oluessa ja muissa tuotteissa. Valkosipulituotteita myyvät kauppiaat luovat markkinatunnelmaa Keravan keskustaan. Tarjolla on myös mukavaa ohjelmaa koko perheelle Aurinkomäellä. Tapahtumassa valitaan vuoden kynsilaukkaaja.
Tervetuloa nauttimaan valkosipulista, kesäisestä tunnelmasta, musiikista.
Festivaalit ovat avoinna yleisölle klo 10.00 – 19.00
Järjestäjä: Valkosipulin Ystävät
- Anonyymi
hauska
- Anonyymi
Kiitos...Tule rinnalleni ja taistellaan yhdessä. Miekkahan minulla on ja kieli terävä. Apu trolleja vastaan ei ole koskaan liikaa...Mutta nyt lyödään ja kovaa takaisin
- Anonyymi
kiitos rakas <3
Sua mä oon oottanutkin. Oot pelastava enkeli. <3
Mieheltä - Anonyymi00007UUSI
Koska menet irl pelastamaan?
- Anonyymi00010UUSI
Samaa miettiny 🤔 Se luulee vissiin että pärjään...
- Anonyymi00008UUSI
Olisi kiva kun saisi yhden naisen kanssa höpöttää kaikki mietityttävät asiat läpikotaisin aina ja sitten kun ei ole mitään asiaa enää, niin olla vaan ja rakastaa. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553228
- 623045
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa512909SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632191
- 562081
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit116982Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124964Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38944