Rakas minä palasin

Anonyymi-ap

Pelastan sinut näiltä narsisseilta. Anteeksi kun jätin sinut tänne näiden sekaan yksin sanomatta mitään. Rakastan sinua. Naiselta

10

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis ajatus hänelle.

• Anonyymi00011
        UUSI

Näinkö koet aloittajaäijä, eli myös Rose, yli kymmenen lapsen uskovainen äiti maalta? Aika vanha aloitus tämäkin T foliohattu kovana

• Anonyymi

❤️😘👋

• Anonyymi

Tuli oltua Helsingin yössä eilen kavereitten kanssa pienesti baarikärpänen ja hei täällä kanssa tänään ...
      Valkosipulifestivaalien aikana Keravan valtaa valkosipulin huumaava tuoksu. Valkosipulia on jäätelössä, oluessa ja muissa tuotteissa. Valkosipulituotteita myyvät kauppiaat luovat markkinatunnelmaa Keravan keskustaan. Tarjolla on myös mukavaa ohjelmaa koko perheelle Aurinkomäellä. Tapahtumassa valitaan vuoden kynsilaukkaaja.

Tervetuloa nauttimaan valkosipulista, kesäisestä tunnelmasta, musiikista.
      Festivaalit ovat avoinna yleisölle klo 10.00 – 19.00
      Järjestäjä: Valkosipulin Ystävät

• Anonyymi

hauska

• Anonyymi

Kiitos...Tule rinnalleni ja taistellaan yhdessä. Miekkahan minulla on ja kieli terävä. Apu trolleja vastaan ei ole koskaan liikaa...Mutta nyt lyödään ja kovaa takaisin

• Anonyymi

kiitos rakas <3

Sua mä oon oottanutkin. Oot pelastava enkeli. <3

Mieheltä

• Anonyymi00007
      UUSI

Koska menet irl pelastamaan?

• Anonyymi00010
        UUSI

Samaa miettiny 🤔 Se luulee vissiin että pärjään...

• Anonyymi00008
      UUSI

Olisi kiva kun saisi yhden naisen kanssa höpöttää kaikki mietityttävät asiat läpikotaisin aina ja sitten kun ei ole mitään asiaa enää, niin olla vaan ja rakastaa. Mieheltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe